Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27508882:Minä join isänpäivänä viiniä anopin kanssa.
Mieheni, isäni ja miehen isä olivat kuivin suin.
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27508915:Kertoisin mielelläni jonkun pahan tai pikkupahan, mutten keksi mitään.
Tai no, olen nyt töissä ja olisi vähän kiirettä. :ashamed:
Sunnuntai-iltana en vienyt pojanpoikaa uimaan, vaikka meillä tapaa olla kerran viikossa kahdenkeskinen uimaparituntinen. Joku väitti ettei uimahalli ollut auki (tietyistä kyläjutuista johtuen) ja minä hyväksyin selityksen asiaa tarkistamatta, koska minua väsytti niin vietävästi.
Tänään sitten jo nolottaa se, etten ollut tarmokkaampi ja tarkistanut asiaa.
Toivotaan, ettei ollut. Muuten kehittelen tuosta vielä morkkiksen.
Se Mummo-Jesse-aika kun on normaalisti aika korkealla prioriteeteissäni.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27508964:Minulla ne tunnustukset menevät lähinnä tuonne enoletehnytsitäjatätä -puolelle. En ole miettinyt kunnon isänpäivämuistamisia, en ole siivonnut, en ole järjestänyt lapselle (vielä) kaverisynttäreitä, en ole ulkoillut lasten kanssa, en ole maksanut laskuja, en ole palauttanut kirjaston kirjoja..
Aika kamalaa..
Minä järjestin sentään perjantaina kaverisynttärit 7-vuotiaalle.
(Sekin oli aika kamalaa...![]()
Valehtelin kirkkain silmin yhdelle asiakkaalle, että kirjoitin tänä syksynä ylioppilaaksi. Ihan vain siksi, etten jaksa kun joka kerta tulee puolen tunnin tentti siitä, koska saan lakin ja blaablaablaa.
Mulla on puhelinlaskun eräpäivä tänään ja aion maksaa sen vasta keskiviikkona kun tulee tili. Ja mulla ei oo IKINÄ laskut myöhässä..