Tunnustusketju- kerrotaan itsestämme harmaana asioita joita ei täällä ikinä kerrottaisi mustana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs harmaa

Vieras
Omat tunnustukset:

- Olen eronnut kaksi kertaa.

- Vaikka olen eronnut kirkosta, uskon Jumalaan erittäin voimakkaasti, ja rukoilen päivittäin, myös muiden puolesta. Erosin kirkosta siksi koska en usko kirkkoon, eivätkäkä luterilaiset opit ole oma juttuni.

-Uskon henkiparannukseen ja jällensyntymään, uskon että olemme täällä siksi että kehittyisimme henkisesti. Vastoinkäymiset ovat kuin kokeita, joista selvittyämme etenemme kehityksessämme. Uskon myös karmaan, eli vastoinkäymiset johtuvat mielestäni ainakin osaksi siitä. Mm. väärät teot aiheuttavat mielestäni karmaa, ns. syyn ja seurauksen laki.

-Nyt tulee paha: Pidän itseäni ns. "vanhana sieluna" jolla on jo paljon elämiä takana ja joka on henkiseltä kehitystasoltaan vähän keskivertoa korkeammalla. Koska uskon siihen että henkisesti kehittyneet ihmiset kestävät enemmän kuin kehittymättömämmät, he joutuvat monesti kokemaan paljon vastoinkäymisiä. Mitä enemmän kestää, sen korkeammalla on. Eli jos joku on esim. menettänyt liikuntakykynsä, perheensä yms. ja on silti hyvä ihminen, iloinen, auttavainen, ystävälline ja positiivinen, esim. tällaisen uskon olevan ns. vanha sielu. (Yhtenä esimerkkinä pyörätuolissa istuva juontaja Pirjo Kauppinen, joka on valittu joskus Suomen positiivisimmaksi persoonaksi.)

- Vaikka uskon em. juttuihin, pidän itseän kuitenkin järkevänä ihmisenä, jolla on jalat maassa.

-Rukoilen jatkuvasti ihmisten puolesta, jotka tuntevat alhaisia tunteita,joista minä olen jo monta elämää sitten päässyt yli. Esim. täällä palstalla näitä on paljon.

- Ajattelen maahanmuuttajista usein hieman rasistisesti, vaikka toisaalta ymmärrän että jokaisen ihmisen elämällä on tarkoituksensa, ja myös sillä mihin kansallisuuteen syntyy. Itselläni on myös kehittymisen tarvetta ilman muuta, ja suvaitsevuuteni kaipaa vielä kehittymistä, siksi täällä olen, ja myös muutamia muita puutteitani korjatakseni, esim. kärsimättömyys ja äkkipikaisuus.

Tässä alkuun, kerron myöhemmin lisää jos tulee mieleen. :-)

[QUOTE="alkup.";22580989]Sama täällä. En esim. hyväksy naispappeja eikä naisten paikka mielestäni ole armeijassa.[/QUOTE]

Mulla nää sovinistiset ajatukset on lähinnä etten tykkää tasa-arvovöyhkäämisestä.
En voi käsittää miksei nainen arvosta "omaa paikkaansa" ja omaa asemaansa. Esimerkiksi kotitöistä tehään kauhea numero ja miestenkin pitäisi niitä ainakin sen puolet tehdä, vaikka nainen olisi kotona ja mies töissä.
Musta on ihanaa että nainen on nainen ja mies on mies.

tiineliä peesaan, nainen on nainen ja mies on mies.

- Haen jatkuvasti huomioita flirttailemalla miehille, eritoten nautin kun varattu mies kiinnostuu musta, ja sen nainen tuntee itsensä huonommaksi kuin minä. Niinkuin se varmasti onkin.

- Olen rasisti.

- Petän useasti kumppaneitani

- Pidän siitä kun rumat vinkuu että ne on rumia, tottahan se on.

- Nautin suunnattomasti kun mua kehutaan

Mulla nää sovinistiset ajatukset on lähinnä etten tykkää tasa-arvovöyhkäämisestä.
En voi käsittää miksei nainen arvosta "omaa paikkaansa" ja omaa asemaansa. Esimerkiksi kotitöistä tehään kauhea numero ja miestenkin pitäisi niitä ainakin sen puolet tehdä, vaikka nainen olisi kotona ja mies töissä.
Musta on ihanaa että nainen on nainen ja mies on mies.

Joo en minäkään tuota tasa-arvojuttua ymmärrä, minusta naiella ja miehellä on molemmilla paikkansa. Ilman muuta oikeudenmukaisuutta täytyy olla, mutta kaikessa ei mielestäni tasa-arvoa tarvitse varsinaisesti olla. Mies ja nainenhan eivät voi koskaan olla täysin samanarvoiset, koska heidän vahvuutensa on erilaista. Nainen pystyy synnyttämään ja mies on voimakas ja tekninen. Miksei niistä ominaisuuksista voisi ottaa irti niiden hyvät puolet ja arvostaa ja tukea niitä, eikä vaatia ihan täydellistä tasa-arvoa.

[QUOTE="alkup.";22581047]Joo en minäkään tuota tasa-arvojuttua ymmärrä, minusta naiella ja miehellä on molemmilla paikkansa. Ilman muuta oikeudenmukaisuutta täytyy olla, mutta kaikessa ei mielestäni tasa-arvoa tarvitse varsinaisesti olla. Mies ja nainenhan eivät voi koskaan olla täysin samanarvoiset, koska heidän vahvuutensa on erilaista. Nainen pystyy synnyttämään ja mies on voimakas ja tekninen. Miksei niistä ominaisuuksista voisi ottaa irti niiden hyvät puolet ja arvostaa ja tukea niitä, eikä vaatia ihan täydellistä tasa-arvoa.[/QUOTE]

Mua jotenkin niin säälittää nämä tällaiset naiset. Onneksi oikeassa elämässä ystävä/työkaveripiiriini ei tuollaisia typeryksiä kuulu, mutta oikeasti välillä on kyllä niin turhauttavaa ja hävettävää, että noin typeriä naisia löytyy vielä nykypäivänä.

Mua jotenkin niin säälittää nämä tällaiset naiset. Onneksi oikeassa elämässä ystävä/työkaveripiiriini ei tuollaisia typeryksiä kuulu, mutta oikeasti välillä on kyllä niin turhauttavaa ja hävettävää, että noin typeriä naisia löytyy vielä nykypäivänä.

Tarkentaisitko, miksi minun ja kaltaisteni ajattelutapa on mielestäni typeryyttä? Minusta taas sinun ajattelutaasi ilmentää typeryyttä, ja sen lisäksi suvaitsemattomuutta. Viisas ihminen ymmärtää että vaikka joku ajattelee asioista eri tavalla kuin hän itse, tämä ei välttämättä ole typerä, ainoastaan ajattelee eri tavalla.

[QUOTE="Mamma italiana";22580976]joo olen taaskin harmaan. italialainen ruoka on paljon monipuolisempaa kuin suomalainen ruoka (puoliprovo jos haluatte niin)[/QUOTE]

Sinähän olet imenyt itseesi Persuskonin opit!

Minun mielestäni suomalainen mies on järkevämpi keskustelukumppani ja muutenkin älyllisempää seuraa kuin italialainen makaronimies. Tai mikä tahansa muunkaanmaalainen etelän limanuljaska.

Ja IKINÄ en tätä mustana myöntäisi mutta näin harmaana ... antaa mennä!

:laugh:

Yhteistyössä