TUNNUSTUS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimoke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimoke

Vieras
olen ollut mieheni kanssa yhdessä pian 5 vuotta ja teeskentelen joka kerta seksiä harrastaessamme orgasmin.
ainoa ihminen kenen kanssa olen aidosti saanut yhdynnässä orkun oli mun syrjähyppy. ja nykyään jos tuotan itselleni orgasmin, tuo se tunne vain mieleen tämän ihanan ihmisen ja kuinka häntä kaipaan.

kiitos. helpotti.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimoke:
olen ollut mieheni kanssa yhdessä pian 5 vuotta ja teeskentelen joka kerta seksiä harrastaessamme orgasmin.
ainoa ihminen kenen kanssa olen aidosti saanut yhdynnässä orkun oli mun syrjähyppy. ja nykyään jos tuotan itselleni orgasmin, tuo se tunne vain mieleen tämän ihanan ihmisen ja kuinka häntä kaipaan.

kiitos. helpotti.

Miksi et soita mulle?. Oon kaivannut sua...

kaikki niksit oon kokeillu, ja aina ku mieheni alkaa sen saman räpellyksen niin mua alkaa niin vituttaa ne sen eleet mitä se tekee aina!! tekis mieli lyyä sitä päähän ku se saakeli hiestää niinku olis jotain tahraa poistamassa ja pidättää aina hengitystä ja on niin rasittava!

Alkuperäinen kirjoittaja hyppykeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimoke:

kiitos. helpotti.

Miksi et soita mulle?. Oon kaivannut sua...

hyvä vitsi joo.

mutta jos tilaisuus tulis niin millon vaan menisin vielä kerran sen ihanan ihmisen luo

Tiedätkö ap, minä ymmärrän sinua täydellisesti koska mulla on omassa avioliitossani ihan sama juttu! Kovasti olen yrittänyt miettiä mikä helvatti ratkaisuksi. Rakastan miestäni erittäin paljon mutta seksi-hommat ovat täysin.... hmmm.... sanoisinko niin persiillään kuin olla ja voi. Lohtunani on mielikuvat ja kuvitelmat eräästä toisesta. Ei ole kivaa ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiedätkö ap, minä ymmärrän sinua täydellisesti koska mulla on omassa avioliitossani ihan sama juttu! Kovasti olen yrittänyt miettiä mikä helvatti ratkaisuksi. Rakastan miestäni erittäin paljon mutta seksi-hommat ovat täysin.... hmmm.... sanoisinko niin persiillään kuin olla ja voi. Lohtunani on mielikuvat ja kuvitelmat eräästä toisesta. Ei ole kivaa ei.

joo, mutta älä vaan toteuta niitä mielikuvia kenekää kanssa, koska sitten tiedät mitä sulla voisi olla vaan eipä ole!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kaikki niksit oon kokeillu, ja aina ku mieheni alkaa sen saman räpellyksen niin mua alkaa niin vituttaa ne sen eleet mitä se tekee aina!! tekis mieli lyyä sitä päähän ku se saakeli hiestää niinku olis jotain tahraa poistamassa ja pidättää aina hengitystä ja on niin rasittava!

Ai niin ..alkaa ne samat liikkeet jotka saattavat sinut ´orgasmiin´ ?

Etköhän katso peiliin ja etsi syyllistä sieltä prkl.

Kuka käski näyttelemään ja valehtelemaan omalle kumppanille. ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

joo, mutta älä vaan toteuta niitä mielikuvia kenekää kanssa, koska sitten tiedät mitä sulla voisi olla vaan eipä ole!!

Niinpä. Sinäpä sen sanoit. *syvä huokaus*

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Neuvo miestäsi kädestä pitäen! Siinä ratkaisu ongelmaasi.

Voipi olla myöhäistä kun miehelle selviää että toinen on valehdellut vuosikausia. Siitä ei pelkällä neuvomisella enää selvitä, tuskinpa pelkkä anteeksipyyntökään auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:

Ai niin ..alkaa ne samat liikkeet jotka saattavat sinut ´orgasmiin´ ?

Etköhän katso peiliin ja etsi syyllistä sieltä prkl.

Kuka käski näyttelemään ja valehtelemaan omalle kumppanille. ?

itseasiassa olet kovin oikeassa. mutta miten kerrot viiden vuoden jälkeen että kaikki on ollut teeskentelyä?

tämä suhde alkoi hyvin epävarmasti, siis mieheni kanssa, ja näyttelin eka kerralla saavani, koska hänellä oli valtavat suorituspaineet...

ja sille tielle jäätiin.

nykyään hoitelen itseni seksin jälkeen kun mies nuukahtaa saman tien

Voipi olla myöhäistä kun miehelle selviää että toinen on valehdellut vuosikausia. Siitä ei pelkällä neuvomisella enää selvitä, tuskinpa pelkkä anteeksipyyntökään auttaa.

Jos ongelmaa haluaa lähteä ratkaisemaan niin varmaankaan ei tarvitse kertoa koko totuutta vaan sanoo vaikkapa että viime aikoina on ruvennut tuntumaan aika yksitoikkoiselta, huonolta jne. Sellaiselta väkinäiseltä. Ja lähteä siitä sitten pohtimaan asiaa eteenpäin miehen kanssa.

no valehtele vaikka vähän lisää, jos et halua totuutta kokonaan kertoa.. sano vaikka, että on viime aikoina ollut vähän vaikeampi saada orgasmia ja neuvo mitä tulee tehdä. Tai sitten vaan reilusti jätät.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ansku:

Jos ongelmaa haluaa lähteä ratkaisemaan niin varmaankaan ei tarvitse kertoa koko totuutta vaan sanoo vaikkapa että viime aikoina on ruvennut tuntumaan aika yksitoikkoiselta, huonolta jne. Sellaiselta väkinäiseltä. Ja lähteä siitä sitten pohtimaan asiaa eteenpäin miehen kanssa.

Näinpä mäkin sitä ajattelin. Ei koko totuutta kannata paljastaa, vaan ohjata miestä oikeampaan toimintaan esim. sillä verukkeella, että "minusta tuntuu nyt siltä, että jos tekisitkin näin, niin tuntuisi upealta" jne. Eli omat halut olisivat muuttuneet vähän erilaisiksi tai toiseen suuntaan. Kyllähän nyt nainen keksii jonkin kivan tavan

;)

Ei tuossa mitenkään ole kysymys tekniikasta, vaan kemioista. Tietty silloin kun kemiat kohtaavat, voidaan opettelemalla ja toisen neuvoja kuuntelemalla vielä parantaa nautintoa. Ei tuossa tilanteessa ole tehtävissä muuta, kuin vaihtaa kumppania tai tyytyä kurjaan seksielämään.