Tunnustetaanpa välillä ihan omia puutteita ja heikkouksia toisen ketjun vastapainoksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tämmönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tämmönen

Vieras
Hmmm.... Ja aloitan: Tupakoin, en edes halua lopettaa.. vielä. Olen hieman naiivi ja sinisilmäinen. Olen erittäin laiska ruuanlaittaja. Tällähetkellä olen aivan pihalla siitä, mitä haluaisin työkseni tehdä. Ja varmasti minussa on paaaljon muutakin vikaa mutta.... Tyytyväinen olen itseeni ja elämääni, jos ei olisi mitään mitä voisi kehittää, niin aika ikävystyttäväksi kävisi loppuelämä.

En ossaa tehä ruokaa, en ees makarooneja keittää. Olen huolimaton. Välttelen tekemästä asioita mistä en tykkää ja olen siinä aika taitava. Kiukuttelen joskus ko pikkulapsi ihan älyttömistä asioista. Olen parantuva päihdeongelmainen ja joka päivä päätän että alan juopotella mut päätän myös samalla että enpä alakkaan. Mut tunnen itteni heikoksi sen asian suhteen. Olen pikkutarkka ja masokistinen.

olen aina pahalla tuulella, en jaksa harrastaa seksiä niin useasti kun mies haluaisi, en halua jatkaa koulua mutta kohta ei ole vaihtoehtoja, inhoan siivoamista ja odotan sitä hetkeä että lapset saavat huolehtia omien jälkien siivoamisesta!

Olen hiilarimättökoukussa (en kyennyt lopettamaan edes raskaana). Täysimetin ehkä viikon, en älynnyt tai halunnut antaa lapselle korviketta vaikka jo tuona aikana olisi sitä tarvinnut. Olen saanut vauvan kuullen huutoraivarit useamman kerran, tuskin jää viimeiseksi. Painostan mieheni sukulaisiin toiselle puolelle Suomea monta kertaa vuodessa. Nalkutan väsyneenä (eli usein).

Ja hei oon mä oikeesti kivakin :D Mut se kai ei ollu tän ketjun pointti ;)

Jatkan edelliseen, Olen pakkomielteinen siivoaja, elämä pilalla jos ei tule siivoamisesta mitään... Äitini sanoo minua pakkomielteiseksi suorittajaksi.... mutta silti lapsien hoito on ykkönen minun elämässäni

lainaan ap:ta
Hmmm.... Ja aloitan: Tupakoin, en edes halua lopettaa.. vielä. Olen hieman naiivi ja sinisilmäinen. Olen erittäin laiska ruuanlaittaja. Tällä hetkellä olen aivan pihalla siitä, mitä haluaisin työkseni tehdä. Ja varmasti minussa on paaaljon muutakin vikaa mutta.... Tyytyväinen olen itseeni ja elämääni, jos ei olisi mitään mitä voisi kehittää, niin aika ikävystyttäväksi kävisi loppuelämä....

lisään olen hiton laiska siivoamaan sisällä mutta rakastan pihahommia.

Olen tyytyväinen kaikkeen minkä olen tehnnyt ja vaikka elämä on ollut ránkkaa niin joka hetki ollut sen arvoista....välillä itse syyllinen asioitten kulkuun välillä toisten armoilla.

1. Minulla on paljon vahvoja mielipieitä, mutten osaa perustella niitä.
2. Olen myös huono ruoanlaittaja, unohdan usein ruoat liedelle.
3. En pidä suurimmasta osasta ihmisiä joihin tutustun.
4. Arvostelen ihmisiä heidän ulkonäkönsä perustella. En useinkaan halua tutustua rumiin ihmisiin ja jos tutustun minua vaivaa heidän ulkonäkönsä huolimatta siitä kuinka mukavia he ovat. Joskaan useimmat eivät ole mukavia (viitaten kohtaan 3.)

Näitä riittäis...

Olen aika laiska... Annan mielummin muiden tehdä hommat, toki tietenkin teen jos ei niitä kukaan muu tee. Olen myös erittäin äkkipikainen!!! Sanon useinkin sellaista mitä ei pitäisi.. : ( Niin joo ja tupakoin myös, melko paljon, enkä halua minäkään lopettaa! Käyn myös ulkona keskimäärin kerran kuussa tai kahdessa, joskus useamminkin lyhyemmässä ajassa. Syön myös paljon karkkia, sipsiä ja roskaruokaa, SALASSA lapsilta... (minulla ei vaikuta painoon) Elämä on kuitenkin ihanaa ja minulla on mies joka raskastaa minua näistä vioista huolimatta, kun vaan aina itsekin sen ymmärtäisin.. ; )

Mä olen laiska nautiskelija. Otan helposti itseeni, jos joku kritisoi vaikka vaan työtäni. En suutu helposti, mutta jos todella suutun, muistan sen hautaan saakka. Olen utelias ja kuvittelen voivani jotenkin auttaa kaikkia, vaikka taitoni ovat hyvin vajavaiset ja rajalliset. Ai niin, ja en tykkää ruunlaitosta ja siksi meillä syödäänkin usein puolivalmisteita.

Mä en osaa puhua muille ihmisille, ajatus ei kulje seurassa.
Mä vaadin mieheltäni asioita, joita en halua itsekään tehdä.
Mä huudan pienille lapsilleni välillä ja kauhistun jos joku tekee samoin.
Mä olen laiska, tosin välillä saan inspiksen jolloin saa tehtyä hurjat määrät hommia.
Mikään työ ei kiinnosta mua (pakko silti tehdä kunhan muksut lähtee hoitoon.)

-Olen epävarma tiedoistani ja taidoistani, ja koska olen niin epävarma itseni suhteen emme ole vielä siunaantuneet saamaan lapsia, en ole saanut yritystä vielä rullaamaan, en saanut omaa hevosta ja kissani hyppivät pöydille.
-Suuttuessani kannan hiljaa kaunaa pitkiäkin aikoja. Tänä aikana pidän pitkää välimatkaa suuttumuksen kohteeseen ja osoitan mieltäni hiljaa sekä huomaamatta.
-Juon liikaa kaljaa.
-Juon liikaa kahvia.
-Välttelen ikäviin asioihin paneutumista kunnes on melkein liian myöhäistä.
-Olen arka sanomaan asioihin todellista mielipidettäni (paitsi näin palstaillessa ) mutta opettelen parhaillaan ja miehen mukaan olen melkein jo liian mielipiteellinen asioista
-Aloitan monta projektia, mutta saan valmiiksi vain murto-osan
-Siivoan liian harvoin
-Arvostelen äitiäni hänen valinnoistaan ja teoistaan melkein joka päivä

Hei tää negatiivisten asioiden miettiminen on ihan liian helppoa!

Minäkin tupakoin enkä halua edes lopettaa. Mulle ei jäisi mitään ''pahetta'', kun en tykkää karkeista, suklaasta, jäätelöstä, alkoholista, huumeista, kahvista, teestä yms. Mun pahe on polttaa pari askia tupakkaa viikossa, that's it.

Mä puhun liikaa, jaarittelen enkä pääse oikein asiaan. Esitän joskus fiksumpaa kuin olen. Minäkään en ole kaksinen kokki, en tykkää ruoanlaitosta ja siksi olen siinä laiska. Me aikuiset syödään vain 1 lämmin ateria päivässä, kotona 5 päivänä viikossa, ja useimmiten teen jotain pata- tai keittoruokaa josta syödään jopa kolmena päivänä peräkkäin. Täytyy ottaa itseäni niskasta kiinni, kun muksu alkaa syömään samoja ruokia meidän kanssa. Pitää alkaa tekemään myös lounas ja hiukan vaihtelua ainaiselle papusopalle ja makaronilaatikolle.

Pesen lattiat tosi harvoin, vaikka muuten olen himosiistijä. Kaikki tavarat ovat tiptop, imuri heiluu useamman kerran viikossa ja pyykkikori ei koskaan pursua yli. Vessassa ja keittiössä pesen lattian ainakin kerran viikossa, muualta ehkä kerran kahdessa kuukaudessa?

Ulkoilen liian vähän. Vihaan kylmää, ja siksi Suomessa noin 11,5kk ovat aikaa jolloin mieluiten pysyn sisätiloissa. En vie joka päivä lasta ulos, no kaupassa käydään kävellen melkein joka päivä mutta mitään vaunulenkkejä lenkkeilyn vuoksi ei vedetä. Mies käy muksun kanssa pari kertaa viikossa kunnolla vaunuttelemassa.

Olen äkkipikainen ja siedän huonosti sitä, jos tunnen tulevani väärinkohdelluksi.

En tykkää ulkoilusta enkä harrasta sitä riittävästi.

En tykkää läheskään kaikista lapsista ja heidän (vieraiden) hoitamisesta.

Kiroilen liikaa.

Olen välistä laiska laittamaan ruokaa ja sorrun tarjoamaan eineksiä huonosti syövälle lapselle kun en keksi mikä muukaan uppoaisi.

En siedä hidastelua ja saamattomuutta, etenkään liikenteessä tai työasioissa.

Mä löydän yleensä asoista huonot puolet ensin, sitten vasta hyvät. Kriittisyys on mun toinen nimeni :D :whistle: Nortti palaa täällä myös, eikä tällä hetkellä halua edes lopettaa tupakointia. Mä en osaa olla empaattinen jos joku on omaa tyhmyyttään tehnyt asiat vaikeiksi.

* En ole useinkaan kiinnostunut tutustumaan ihmisiin, ehkä 10% kaikista on tutustumisen arvoisia.
* Osaan olla todella itsekäs.
* ..ja ilkeä halutessani myös.
* Pitkävihainen.
* Ulkonäkökeskeinen, myös muiden kuin itseni suhteen.
* Joskus tietoisesti välinpitämätön tiettyjen asioiden suhteen.
* En kierrätä enkä säästä bensaa, sähköä tai vettä.

unohdin...en muista syödä päivittäin
Syön yleensä vasta, kun on nälkä.
Pitäisi muistaa huolehtia itsestään paremmin.

Sokeria en mussuta, en syö leipää, enkä sipsejä.

Päivällä voin jugurtin ja hedelmiä syödä tai juusto viipaleen.

Kerran päivässä pakotan itseni syömään lapsilleni tekemänäruokaa, ja kun lapset isällään en syö lainkaan :(

Yhteistyössä