Minäkin tupakoin enkä halua edes lopettaa. Mulle ei jäisi mitään ''pahetta'', kun en tykkää karkeista, suklaasta, jäätelöstä, alkoholista, huumeista, kahvista, teestä yms. Mun pahe on polttaa pari askia tupakkaa viikossa, that's it.
Mä puhun liikaa, jaarittelen enkä pääse oikein asiaan. Esitän joskus fiksumpaa kuin olen. Minäkään en ole kaksinen kokki, en tykkää ruoanlaitosta ja siksi olen siinä laiska. Me aikuiset syödään vain 1 lämmin ateria päivässä, kotona 5 päivänä viikossa, ja useimmiten teen jotain pata- tai keittoruokaa josta syödään jopa kolmena päivänä peräkkäin. Täytyy ottaa itseäni niskasta kiinni, kun muksu alkaa syömään samoja ruokia meidän kanssa. Pitää alkaa tekemään myös lounas ja hiukan vaihtelua ainaiselle papusopalle ja makaronilaatikolle.
Pesen lattiat tosi harvoin, vaikka muuten olen himosiistijä. Kaikki tavarat ovat tiptop, imuri heiluu useamman kerran viikossa ja pyykkikori ei koskaan pursua yli. Vessassa ja keittiössä pesen lattian ainakin kerran viikossa, muualta ehkä kerran kahdessa kuukaudessa?
Ulkoilen liian vähän. Vihaan kylmää, ja siksi Suomessa noin 11,5kk ovat aikaa jolloin mieluiten pysyn sisätiloissa. En vie joka päivä lasta ulos, no kaupassa käydään kävellen melkein joka päivä mutta mitään vaunulenkkejä lenkkeilyn vuoksi ei vedetä. Mies käy muksun kanssa pari kertaa viikossa kunnolla vaunuttelemassa.