TUNNUSTAN!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zzzz..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

Zzzz..

Vieras
Eli nyt tunnustus ketju:D
Minä tunnustan että minua ärsyttää äidit joiden lapset nukkuu hyvin ja taivastelee mun uniongelmaista lasta, vikaa minusta etsien.
Minua ärsyttää myös imetys fanaattiset ihmiset,olen itse imettäny yli puol vuotiaaksi ja näen punaista jos joku ei voi imettää ja sen vuoksi haukutaan.
Minua ärsyttää myös abortin vastaiset ihmiset jotka haukkuu murhaajaksi, jokaisella on mielipiteensä ja vakaumuksensa muttei se oikeuta murhaajaksi haukkumaan!!

Mua vituttaa suunnattomasti autoilevat ihmiset, jotka ei osaa käyttää sitä hiivatin vilkkua! Ja sitten kehtaavat vielä tööttäillä, jos menet suojatien yli, koska kuvittelet että autoilija jatkaa suoraan eikä käänny.

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Mua vituttaa suunnattomasti autoilevat ihmiset, jotka ei osaa käyttää sitä hiivatin vilkkua! Ja sitten kehtaavat vielä tööttäillä, jos menet suojatien yli, koska kuvittelet että autoilija jatkaa suoraan eikä käänny.

Mua taas ärsyttää autoilijat jotka meinaa ajaa päälle ku kävelee suojatiellä.

Mua ärsyttää äidit, jotka pyytävät sanomaan jos näkee tai kuulee lapsen tekevän jotain pahaa pihassa, toitottavat että tulkaa suoraan kertomaan ja komentakaa kuin omianne, ja kun sitten sanot että näin teidän Jalmarin heittävän kiviä autojen päälle parkkiksella niin vedetään hitonmoiset palot nenään :o

Minuakin ärsyttää suunnattomasti ihmiset jotka sanovat tai ilmeillä näyttävät etten ole yrittänyt imettää riittävästi vauvaa mutta eivät ole itse eläissään istuneet 6-8h päivittäistä yhtäsoittoista imetysmaratonia jonka jälkeen vauva jää vielä nälkäiseksi.

Mua v*tuttaa töissä ihmiset, jotka luulevat olevansa parempia kuin muut, jos on vähänkin korkeampi työasema niin ollaan heti niin isoja herroja ja pompotellaan muita ja sysätään kaikki syyt muille. Itse olen respassa töissä ja kun joku juttu ei pelaa niin se on mun syy, vaikkei mitenkään ole mahdollista...hitto, joskus kun vois vaan sanoa et kiitos hei ja ottaa loparit...:)
Niin ja ärsyttää myös äidit, jotka vertailevat jatkuvasti lapsien kehitystä, tuttuni lapsi 2v ja itellä lapsi 1v. 3kk ja jatkuvasti kysyy mitä on oppinut milloinkin tekemään ja minkä kokoinen on ollut milloinkin ja AINA heillä kaikki opittu ennempää ja oltu isompia, mitä sitten...meillä lapsi kehittynyt aivan normaalisti, ei se tarkoita että jos 4kk iässä kävelee, niin siitä tulis joku ihme nero...:)

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Minuakin ärsyttää suunnattomasti ihmiset jotka sanovat tai ilmeillä näyttävät etten ole yrittänyt imettää riittävästi vauvaa mutta eivät ole itse eläissään istuneet 6-8h päivittäistä yhtäsoittoista imetysmaratonia jonka jälkeen vauva jää vielä nälkäiseksi.

No tää kans ärsyttää. Et sanotaan, ettet vaan yrittäny tarpeeksi, tai ettet edes halunnu.. :kieh: Kun kenelläkään muulla ei ole kokemusta imettää juuri tota minun keskimmäistäni.

Kolmosen kanssa kun imetys on kuitenkin onnistunu nyt reilu 6kk..

Mua ärsyttää äidit, jotka antaa yleisissä leikkipaikoissa ja puistoissa lastensa tehdä mitä vain. Yritä nyt sitten omille lapsille selittää, että noin ei saa tehdä kun toiset ei puutu omien lasten tekosiin ollenkaan. Siis annetaan kiivetä telineiden ulkopuolella ja kiivetä liukumäkeä ylöspäin jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihalempi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:

No tää kans ärsyttää. Et sanotaan, ettet vaan yrittäny tarpeeksi, tai ettet edes halunnu.. :kieh: Kun kenelläkään muulla ei ole kokemusta imettää juuri tota minun keskimmäistäni.

Kolmosen kanssa kun imetys on kuitenkin onnistunu nyt reilu 6kk..

Juu, koska kyllähän sitä maitoa tulee kun sä vaan niin haluat :whistle: :laugh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Peperoni:
Mua ärsyttää äidit, jotka antaa yleisissä leikkipaikoissa ja puistoissa lastensa tehdä mitä vain. Yritä nyt sitten omille lapsille selittää, että noin ei saa tehdä kun toiset ei puutu omien lasten tekosiin ollenkaan. Siis annetaan kiivetä telineiden ulkopuolella ja kiivetä liukumäkeä ylöspäin jne.

joo. sama!

Tunnustan, että minulla on suhde naimisissa olevan naisen kanssa ja meillä on yhteisiä lapsiakin. Olen tunnustanut saman synnin täällä ennenkin, mistä näkee, kuinka paljon se painaa omaatuntoani.

Yhteistyössä