tunnustan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilla2009-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lilla2009-

Jäsen
31.03.2009
782
0
16
viitaten tuohon että aloitukseen että nuorten äitien lapset muka paremmin puettuja jne..

Mulla ei oo mitään tyylitajua lasten vaatteiden suhteen.Meillä puetaan vähän mitä sattuu kaapista löytymään.välillä on eripari sukat ja sukkahousut nurinpäin,housut liian pienet jne ..
Mä en vaan jotenkin itse tykkää pukea lasta JUST ja prikulleen siististi,että olisi kaikki yhteen sopivaa jne.Välillä näkee kun on siistit farkut ja pikee paitaa ja siinä slipoveria lapsilla,ööö..ei meillä. :whistle:
Enemmin puen lapset sellaisiin vaatteisiin missä ne tuntee olonsa mukavaksi ja saavat itsekkin päättää mitä pukevat (sen kyllä huomaa ) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen-84:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Sama täällä. Sitä paitsi meiän pennut on päivisin pelkillä alusvaatteilla kotona :D Ei ne tykkää vaatteista!

Meillä vähän sama,välillä joutuu patistaa pukemaan jos tulee vieraita :whistle:

Sillonkin jos kehtaavat ees housut laitta jalkaan, niin on hyvä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Mäkään en sinänsä omista tyylitajua mutta sen verran omistan tajua kuitenkin etten eripari sukkia, liian pieniä housuja tms. pueta. Se ja tyylitaju on kaksi eri asiaa.

No jos nyt parit löytyy niin totta kai parilliset otetaan ja jos ei ole pakko liian pieniä vaatteita pukea niin en pue,mutta välillä on tilanteita että on vaan pesussa kaikki vaatteet. Välillä kyllä likkakin haluaa väkisin pistää liian pienet vaatteet päällensä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Mäkään en sinänsä omista tyylitajua mutta sen verran omistan tajua kuitenkin etten eripari sukkia, liian pieniä housuja tms. pueta. Se ja tyylitaju on kaksi eri asiaa.

Ai, siis mä en lukenu sitä toista ketjua ollenkaan. Tuostako siellä oli puhetta?
Tottakai lapsilla on sopivat vaatteet, vielä ku pitäisivät niitä :snotty:

Yhteistyössä