mä pesen hiukset 2 krt viikossa. niitä nyt vaan ei tarvi useemmin pestä, onneksi koska en ees jaksais, ellei sitten oo päätä myötä hikoillu 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyi hitto:Eikö joidenkin penskat käy kuin kerran viikossa suihkussa, hyi hitto:x
no käykö jonkun muksut sitten joka päivä? :O siis kesällä toki käydään useemmin ja päivittäin pestään vähintäänkin esim. jalat ja kädet kunnolla, mutta talvisaikaan en näe mitään syytä miksi pienen lapsen pitäisi käydä jatkuvasti kylvyssä/suihkussa useammin kuin se max 2 krt viikossa, alapesun takia ei tartte koko kakaraa pestä.. ja tietty esim. atoopikkolapsi on asia erikseen..
Alkuperäinen kirjoittaja toinen ääripää:jos mies vaihtaa meidän atoopikolta vaipan niin pesee varmaan 5 minuuttia putkeen ja tottakai siinä jalat kastuu. no sittenhän ne jalat jotka lähes jatkuvasti auki peseytyy noin 10 kertaa päiväs. oon siitä sanonut, mutta sitä mieltä,että pissakin pitää joka kerta pestä. Käy itse suihkussa useita kertoja päiväs ja mä vain kerran. ihastuin kyllä alunperin hänen tuoksuunsa..
Alkuperäinen kirjoittaja meillä kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja toinen ääripää:jos mies vaihtaa meidän atoopikolta vaipan niin pesee varmaan 5 minuuttia putkeen ja tottakai siinä jalat kastuu. no sittenhän ne jalat jotka lähes jatkuvasti auki peseytyy noin 10 kertaa päiväs. oon siitä sanonut, mutta sitä mieltä,että pissakin pitää joka kerta pestä. Käy itse suihkussa useita kertoja päiväs ja mä vain kerran. ihastuin kyllä alunperin hänen tuoksuunsa..
Mutta sittenhän myös peppu on auki vai kuinka? vai käytättekö talkkia?rasvaa? eikös sitä voi samalla laittaa jalkoihin?
Alkuperäinen kirjoittaja köyhästä kodista:Mä asuin köyhässä maalaisperheessä 18 v ja meillä oli ulkosauna ja ulkovessa. Alapesumahdollisuuttta ei ollut, ja saunassa käytiin 2 krt viikossa. Hiukset ja naaman pesin useammin, kylmällä vedellä sisällä vatissa. Mulle on jäänyt se, että en näe edelleenkään mitenkään tarpeellisena päivittäistä suihkussa käymistä vaan käyn joka toinen tai kolmas päivä, mieluiten sit sauan kanssa. En hikoile paljoa enkä haise. Miehen pitää käydä useammin ja ymmärrän sen. Pimpsan pesen päivittäin nykyään kun on koko ajan jotain vuotoa raskaana ollessa, mut silloin kun on "kuiva aika" kuukautiskierrossa, pesen ehkä vain joka toinen päivä. Kun se tuntuu tarpeelliselta.
Musta päivittäinen suihkussa lotraaminen on länsimaista hapatusta ja älytöntä veden tuhlausta. Kukaan ei tuu kipeeks jos käy vaan joka toinen päivä suihkussa, sen sijaan ylipeseytymisestä voi tulla ongelmia.