M
"MiMeira"
Vieras
Maanatai on meidän vapaapäivä, ei kerhoja, ei menoja. Olen vielä yöpaidassa, tyttökin myös, pienin meni jo ekoille päikkäreille. Pitäis varmaan ryhdistäytyä, menee meinaan tää päivä ihan harakoille. Meidän rytmi on yleensä seuraavanlainen
Pienin herää 6.30, aamutouhuja
Tyttö herää 7.00, katsoo lastenohjelmia, leikkii, aamupala
Pienin nukkumaan 9.00
Tyttö kerhoon jos kerhopäivä, minä pienimmän kanssa lenkille. Mutta vapaapäivinä musta ei sen vertaa virtaa löydy että pihalle ehdittäis pienimmän unien aikaan...
Tässä välissä tyttö leikkii, kotitouhuja, ruoanlaittoa
Pienin herää 10.00-11.00
Lounas 11.00
Tyttö kerhosta, asioiden hoitoa, kaupassa käyntiä jos tarve
Välipala 14.00- tyttö saattaa syödä lounaan vasta tällöin kerhopäivänä - kerhossa kun on eväät...
Pihalle, pienin unille
Rauhallisia ja laiskoja nää päivät on, enemmänkin sais varmaan aikaan. Kaipaan jotenkin töihinkin, tulis ryhtiä tähän elämään. Mut once in a lifetime...ei kai aina oo pakko suorittaa.
Mut nyt päivävaatteet päälle!
Pienin herää 6.30, aamutouhuja
Tyttö herää 7.00, katsoo lastenohjelmia, leikkii, aamupala
Pienin nukkumaan 9.00
Tyttö kerhoon jos kerhopäivä, minä pienimmän kanssa lenkille. Mutta vapaapäivinä musta ei sen vertaa virtaa löydy että pihalle ehdittäis pienimmän unien aikaan...
Tässä välissä tyttö leikkii, kotitouhuja, ruoanlaittoa
Pienin herää 10.00-11.00
Lounas 11.00
Tyttö kerhosta, asioiden hoitoa, kaupassa käyntiä jos tarve
Välipala 14.00- tyttö saattaa syödä lounaan vasta tällöin kerhopäivänä - kerhossa kun on eväät...
Pihalle, pienin unille
Rauhallisia ja laiskoja nää päivät on, enemmänkin sais varmaan aikaan. Kaipaan jotenkin töihinkin, tulis ryhtiä tähän elämään. Mut once in a lifetime...ei kai aina oo pakko suorittaa.
Mut nyt päivävaatteet päälle!