Tunnustan! Tää kotiäiti laiskottelee vaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MiMeira"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"MiMeira"

Vieras
Maanatai on meidän vapaapäivä, ei kerhoja, ei menoja. Olen vielä yöpaidassa, tyttökin myös, pienin meni jo ekoille päikkäreille. Pitäis varmaan ryhdistäytyä, menee meinaan tää päivä ihan harakoille. Meidän rytmi on yleensä seuraavanlainen

Pienin herää 6.30, aamutouhuja
Tyttö herää 7.00, katsoo lastenohjelmia, leikkii, aamupala
Pienin nukkumaan 9.00
Tyttö kerhoon jos kerhopäivä, minä pienimmän kanssa lenkille. Mutta vapaapäivinä musta ei sen vertaa virtaa löydy että pihalle ehdittäis pienimmän unien aikaan...
Tässä välissä tyttö leikkii, kotitouhuja, ruoanlaittoa
Pienin herää 10.00-11.00
Lounas 11.00
Tyttö kerhosta, asioiden hoitoa, kaupassa käyntiä jos tarve
Välipala 14.00- tyttö saattaa syödä lounaan vasta tällöin kerhopäivänä - kerhossa kun on eväät...
Pihalle, pienin unille

Rauhallisia ja laiskoja nää päivät on, enemmänkin sais varmaan aikaan. Kaipaan jotenkin töihinkin, tulis ryhtiä tähän elämään. Mut once in a lifetime...ei kai aina oo pakko suorittaa.

Mut nyt päivävaatteet päälle!

Minä en ole kotiäiti mutta pitkähköllä sairaslomalla eli jonkinlainen ei-vapaaehtoinen epäkotiäiti siis. Ja kaipaan aivan sairaasti ryhtyä päiviin. Kotihommat kivoja, lapset kivoja, lapsenlapset kivoja, mutta mielekästä hommaa ja ajankulua ei kertakaikkiaan ole niiksi 20 tunniksi mitä hereillä viettää.

: /

Minusta taas on ihania juuri nuo päivät kun vaan ollaan ja ei kiirettä mihinkään :)

Tänään jätettiin kerho väliin, mummo tuli hakemaan naperot ulos ja minä tulin koneen ääreen juomaan kupin finrexiniä ja tästä siirryn kohta sohvalle. Lapset kun tulee sisään syödään ja jatketaan junaradan kanssa leikkimistä. (viikonloppuna oli 3v synttärit niin nyt riittää junarataa millä leikkiä).

Huomenna olis taas kerho, illalla mun jumppa, keskiviikkona puistotreffejä, ke iltana mun hieronta, torstaina leikkitreffit, illalla vaatekutsut, perjaina kerho, illalla lasten jumppa, lauantaina äidin muutto ja lasten jumppa, sunnuntaina olisi vielä viimeiset 3v synttärit osa III. Eli paljon on hommaa tälle viikolle niin tänään ainakin minä otan iisisti :)

[QUOTE="Kumikameli";25503092]Minusta taas on ihania juuri nuo päivät kun vaan ollaan ja ei kiirettä mihinkään :)

Huomenna olis taas kerho, illalla mun jumppa, keskiviikkona puistotreffejä, ke iltana mun hieronta, torstaina leikkitreffit, illalla vaatekutsut, perjaina kerho, illalla lasten jumppa, lauantaina äidin muutto ja lasten jumppa, sunnuntaina olisi vielä viimeiset 3v synttärit osa III. Eli paljon on hommaa tälle viikolle niin tänään ainakin minä otan iisisti :)[/QUOTE]

Juu, huomenna tytön kerho, molempien musiikkipiirit, kylään illalla. Keskiviikkona tytölle leikkikaveri iltapäiväksi tänne meille hoitoon, torstaina perhekerho, hammaslääkäri, perjantaina tytön kerho ja siivouspäivä, lauantaina synttäritjuhlat täällä jne jne..

Kai sitä vaan ei osaa hyvällä omalla tunnolla laiskotella . Ja laiskat ne töitään luettelee ;)

Meillä eksarilaiset eskareissaan ja 5 v kotona samoin kuin päivän hoidossa 1ja 2 v lapsenlapset. Kotityöt tein aamulla ja päivän aksarteluihin pohjat eilen illalla.
Tänään ei muita menoja kuin hiihtoretki illansuussa.

Itse luen kouluhommia jonkin verran mutta muuten...
*irv*

Yhteistyössä