Tunnusta "syntisi", isot ja pienet!

  • Viestiketjun aloittaja Piupau!
  • Ensimmäinen viesti
Piupau!
1. En lajittele roskia. Pitäisi kyllä, mutta inhoan bioastian putsaamista, sekä jätteiden eri paikkoihin roudaamista.

2. Opetan lapselle ettei saa roskata luontoa, mutta yksin ajellessani saatan viskoa autosta roskia ulos, jotta auto olisi siisti.

3. Varastin nuorempana kirpputorilta mekon. Eikä se edes ollut minun vartalolleni sopiva, joten vein sen myöhemmin omaan kirpparipöytääni ja tienasin sillä 30e.

4. Lotraan vettä todella paljon, suihkussa menee vähintään 30min, usein kauemminkin.

5. Olen vuosien varrella "vahingossa" pessyt mieheni kamalimpia vaatteita pilalle.

Nämä tuli ekana mieleen, jatkakaa!
 
Ken guru
Varamaan se etten lajittele biojätteitä. Mutta pahvit, pullot ja muovit kierrätän.

Annan lapsen katsoa liikaa lastenohjelmia kun en näin lopuilla raskaana ollessa (nyt rv39) jaksa muuten aina viihdyttää enkä kuunnella huutoa.

Kiroilen ajoittain.

Muuten ei tule mitään mieleen. En tykkää epärehellisyydestä ja pyrin elämään ns. hyvin.
 
jaha
Mä en erottele bio ja muita jätteitä toisistaan. Itse asiassa meillä ei ole lainkaan edes bioroskista tavallinen roskis vaan. Siitä tuli 2-3v sitten lappu että pistäisi hommata bioroskis mutta ei me sitä olla vieläkään hommattu.
 
vieras..
Kiroilen. Syön karkkia ihan liikaa, korvaan sillä jopa ruoan.

Muuta ei tule mieleen.. Koskaan en ole varastanut, en roskaa luontoa, en lotraa vettä, lajittelen kaikki roskat mitkä voi.
 
syntinen
Vien kirkkaasti voiton tässä pahis-kisassa.

-teininä kaverini oli ihastunut yhteen poikaan, yhteisellä laivareissulla minulla oli sutinaa tämän pojan kanssa

-paras ystäväni seurusteli ja kiinnostui yhdellä ravintolareissulla eräästä nuoresta miehestä, seuraavalla kerralla kaverini ei päässyt mukaan poikaystävänsä takia ja minun piti selittää tilanne tälle uudelle ihastukselle parhain päin, kerroin totuuden ja kaappasin miehen itselleni

-olen pettänyt miestäni useita kertoja ja tällä hetkellä minulla on useampia sivusuhteita
 
Ken guru
Vien kirkkaasti voiton tässä pahis-kisassa.

-teininä kaverini oli ihastunut yhteen poikaan, yhteisellä laivareissulla minulla oli sutinaa tämän pojan kanssa

-paras ystäväni seurusteli ja kiinnostui yhdellä ravintolareissulla eräästä nuoresta miehestä, seuraavalla kerralla kaverini ei päässyt mukaan poikaystävänsä takia ja minun piti selittää tilanne tälle uudelle ihastukselle parhain päin, kerroin totuuden ja kaappasin miehen itselleni

-olen pettänyt miestäni useita kertoja ja tällä hetkellä minulla on useampia sivusuhteita
Mietin jo että ethän sinä nyt muita pahempi ole, mutta sitten tuli tuo viimeinen lause :D....:xmas:
 
No en hitossa kerro kaikkea, oon aikoinaan tehny vaikka mitä pahaa.:ashamed:


Mutta näitä samankaltaisiakin kuin aapeella löytyy nykyään:

-lotraan veden kanssa
-roskien lajittelussa on jonkin verran puutteita
-syötin aikoinaan naperoille karjalanpiirakoita kauppailessa, maksoin ne kyllä kassalla
-ostan kalleimpia suolakurkkuja mutta maksan huonojen maustekurkkujen hinnan. Pussitan ne niin tuhdisti ettei kassa haista/näe kummista kurkuista on kyse. Tämä tapahtuu kerran vuodessa, joulun alla. Vissiin joku traditio.:xmas:
-huijaan verottajaa ja vakuutusyhtiötä jonkin verran (jos joku tästä hermostuu niin saa mun puolesta ajatella että vitsailen.:D)

On kai noita muitakin mutta nämä tuli ekana mieleen.
 
Vanha ketju, mutta
1. Saatan tehdä kuten ylempi, eli ostan jotain vihanneksia yms. sen halvemman mukaan. Ihan kuin se muutamankymmenen sentin säästö olisi hirveän huima.. :D
2. Saatan kyläillessä kurkkia vessareissulla kaappeihin, se on jostain syystä olevinaan niin mielenkiintoista nähdä, mitä siellä on :rolleyes:

Koska olen kirjautuneena, niin en ees viitti niitä pahempia laittaa.
 
aina tekemässä
Masrurboin aivan liikaa. Aamullakin, vaikka mies nukkui vierellä. Välillä sitä on tehtävä päivälläkin työpaikan vessassa. Minusta se alkaa jo olemaan syntiä.
 
aamuin illoin
Alkuperäinen kirjoittaja aina tekemässä;30018277:
Masrurboin aivan liikaa. Aamullakin, vaikka mies nukkui vierellä. Välillä sitä on tehtävä päivälläkin työpaikan vessassa. Minusta se alkaa jo olemaan syntiä.
Miksi se olisi syntiä? Anna mennä vaan, niin minäkin.
 
Nuorempana (teininä) touhusin kaikenlaista todella typerää, jopa laittomuuksia ja muuta moraalisesti arveluttavaa.

Kaipa tuo ikä on tuonut (onnneksi) sen verran viisautta päähän, että ainakin yritän elää nykyään "nätisti" ja siten, että illalla kun menen nukkumaan ei omatunto pahemmin kolkuta :D.

Mut joo, toi jätteiden lajittelu.... aika lapsenkengissään vielä meidän huushollissa :/
 
"pirkko"
Olen elämäntapatyötön ja loisin jo seitsemättä vuotta (ikään minulla on 27) rehellisten veronmaksajien rahoilla.

En lajittele roskia (paitsi että vien palautuspullot kauppaan) ja syön etupäässä epäterveellisesti ja eineksiä.

En pidä juuri lainkaan yhteyksiä sukulaisiin.
 
raukka varas
Kai niitä syntejä on, mutta yksi kaihertaa vieläkin mieltä. -'Oltiin vuosia sitten erään kerhon kesäjuhlissa Helsingin ulkopuolisella saarella. Saunottiin ja tansittiin ja ryypättiin. Yöllä löysin nurmikolta hienon ja vanhan sytkärin. Pensakäyttösen. Aamulla pikkupöhnässä esittelin sitä ja panin taskuun. Selvänä sitten tajusin kenen se oli, sillä aamulla omistaja oli katsonut minua omituisesti, mutta ei sanonut mitään. Umpikännissä oli yöllä itsekin ollut. Kotona siis vasta tajusin kenen sytkäri oli, enkä palauttanut sitä. Hitto, se raastaa yhä'.
 
Rikon välillä ihan tietoisesti lakia, enkä edes paheksu sitä. Moraalini ei ole yhtäkuin laki, ja se on varmaan joidenkin mielestä syntistä.

Kiroilen liikaa ja muutenkin suuttuessani puhun niin rumia, että hävettää.
En nyt sen tarkemmin viitsi avautua synneistäni, niitä riittää.
 
Paha tapa kahvilassa ottaa pakatut sokeripalat, vaikka en sokeria käytä vaan sujautan ne laukkuun pahan päivän varalle ja vieraille. Sama ylimääräiset servetit katoaa.

Joskus ilkeyksissäni parkkeeraan ihan liki naapuriautoa, jos se on pysäköitynä ihan ruudun laitaan. (syntiäkö?)

Lenkkeilessä mulkaisen rumasti lenkkipolulla koiran ulkoiluttajaa. (syntiäkö?)

Voin sylkäistä purkan nurmikolle, en kadulle.

Voin haistattaa.

Olen pihi, kaikilta osin.
 

Yhteistyössä