Voikos jostain osuuspankin sivuilta tilat uudet luvut kotia tulevaksi?
Yritin niin etsiä, mutta ei mun silmään osunu sellaista kohtaa
Yritin niin etsiä, mutta ei mun silmään osunu sellaista kohtaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuskin:niitä tunnuslukuja saa. Avainlukulistan kyllä saa.
Alkuperäinen kirjoittaja katso:valikosta kohta "tilaa uusi avainlukulista"
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja tuskin:niitä tunnuslukuja saa. Avainlukulistan kyllä saa.
eiku niin siis just se avainlukulista... minkä joutuu joka kerralla laittaa erin???
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Hitto siihen tarvii sitä edellistä avainlukulistaa :kieh: Täytyy siis varmaan yrittää keretä pankkii hakee ne..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Hitto siihen tarvii sitä edellistä avainlukulistaa :kieh: Täytyy siis varmaan yrittää keretä pankkii hakee ne..
soita konttoriin ja pyydä lähettämään
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Mä oon kans hukannut joskus, soitto sinne, ni lähettivät postissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Mä oon kans hukannut joskus, soitto sinne, ni lähettivät postissa.
mulla piti käydä pankista hakeen uus ku kadotin entisen. Ne tunnistaa siellä!
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Mä oon kans hukannut joskus, soitto sinne, ni lähettivät postissa.
eiks se riitä että sanoo henkilötunnuksen?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Mä oon kans hukannut joskus, soitto sinne, ni lähettivät postissa.
eiks se riitä että sanoo henkilötunnuksen?
soitin ja sanoivat et pitää paikanpäältä hakea. Tämä siis tapahtu ihan joskus kk sitte!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Hitto siihen tarvii sitä edellistä avainlukulistaa :kieh: Täytyy siis varmaan yrittää keretä pankkii hakee ne..
soita konttoriin ja pyydä lähettämään