TUNNISTIKO KUKAAN OMIN SILMIN TYTTÖVAUVAA ULTRASSA???

ÄitiViidelle

Jäsen
23.06.2007
35
0
6

Eli onko mahdollista tunnistaa tyttövauvan merkit (pimppi) rakenneultrassa? Ja miltä se näyttää..? Meillä oli rakenneultra viime viikolla ja itselleni ja miehelle jäi molemmille vahva tunne tytöstä. Lääkäriltä ei haluttu asiaa kysyä. Näytti kuin sivuilla ois ollut pienenpienet pullistumat (häpyluut) ja keskellä viiva/rako. Asiaa mietitään kovasti... =)

Olen kiitollinen kaikista kommenteista! =)

t.Äiti pian jo viidelle =)

Minä luulin tunnistavani ultrassa, tosin pari päivää ennen synnytystä, että lapsi olisi tyttö. Lähinnä siksi ajattelin niin, kun näin ikään kuin hevosenkengän muotoisen alueen, jonka kuvittelin olevan alhaaltapäin kuvattuna peppu ja reisiluut.

Jossain netissä on muistaakseni ihan sivustokin, jossa on ultrakuvia eri sukupuolista.

Meille otettiin ultrassa suora kuva niinkuin alhaaltapäin kun yttö oli "istuvassa asennossa".Kätilö ei kommentoinut muuta kun että katsokaa itse,ihan selvä...Siinä näkyi lähes samanlainen värkki kun on biologian kirjoissa kuva naisen sukupuolielimistä (periaatteessa siis kolmion mallinen alue),eli kaiketi emätin.

AIHA: mulla noi sykkeet kyllä viittais poikaan kans (jos siis vanhan kansan uskomuksiin on uskominen).Mahan muodosta ei musta voi mitään päätellä,kun vois periaatteessa olla kumpaakin.

Yhteistyössä