Oletteko tunnistaneet tyttövauvan omin silmin rakenneultrassa???

ÄitiViidelle

Jäsen
23.06.2007
35
0
6

Eli onko se mahdollista, nähdä itse tyttövauva kysymättä asiaa edes lääkäriltä..?

Meillä oli viikko sitten rakenneultra ja sanottiin heti ovella lääkärille ettei haluta tietää sukupuolta ennakkoon, kuten ei aikaisemmissakaan raskauksissa. No vauva oli villissä ja lääkäri kuvasi ja tutki kauan ja perusteellisesti. Varmaan ihan huomaamattaan pysäytti kuvan liian pitkäksi aikaa alueelle, josta sukupuoli oli nähtävissä.. ;) Ei siinä puhuttu mitään, mutta seti äitipolilta lähdettyämme totesimme mieheni kans yhteenääneen, että TYTTÖ! Se näytti kuin sivuilla olisi ollut ihan pienenpienet pullistumat (häpyluut) ja keskellä viiva/rako. Kertokaa siis paremmin tietävät, näyttääkö tyttövauva ultrassa siltä? Tai jos lääkäri on jollekin esitellyt tyttövauvan niin te varmaan tiedätte? Mietin asiaa kovasti.. =)

Kiitos kaikista vastauksista!!! :)

T:Pian äiti jo viidelle! =)

Me taas oltaisiin haluttu tietää kumpi on tulossa ja kätilö sanoi ettei pysty sanomaan kumpi on mutta selviä palleja ei näkynyt. Kait se on niin että jos pallit näkyy ei epävarmuutta asiasta ole. Meillä vauva oli sellasessa asennossa ettei kunnolla näyttänyt haarojen väliään.

Kätilö pysäytti kuvan "siihen" ja sanoi, että katso itse...no empä kyllä pystynyt erottamaan :/ Vaikka l'ähes kädestä pitäen näytetettiin :kieh:
Ja tyttöä siis veikattiin.
En kyllä edellisessä tunnistanut poikaakaan vaikka samalla tavalla näytettiin :D

Mulle on kahdessa ultrassa näytetty jalkoväliä ja siinä on ollut kaksi viivaa vierekkäin.
Tänään sitten viikolla 37 kätilö oli näkevinään pippelin.
Joten jännitys säilyy loppuun asti!

Me miehen kans esikoisen kohdalla mietittiin, että miten se lääkäri rakenneultrassa voi nähdä kumpi sieltä on tulossa. Me nimittäin ei nähty yhtään mitään. Sitten paukahti mieleen, että jospa se katsoo munasarjoja yms. sisäisiä sukuelimiä. Katsotaanhan siellä muutenkin sisäelimet. Voisko olla?

joo, mulle ainakin kerrottiin silloin rakenneultrassa että joku kun oli kuvitellut näkevänsä sukupuolen ni oli ollut lapsen huulet!!! :laugh: eli en kyllä uskoisi että itse pystyy erottamaan, vaikka kyllä mä silloin katoin heti että jaaha meille tulee poika, mutta se tais sitten ollakin.. öö, mikäs se nyt olikaan? en muista enää. ja tyttöä viime ultrassa veikattiin. :D

Yhteistyössä