tunnistatkos vauvan sukupuolt naamasta?

• Viestiketjun aloittaja minni
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
Mistä sä puhut? Sanoin, että jos joku tuttu meidän esikoisen tunnistaa, niin voi todistaa.
Todistaa MITÄ?
Oletko virvokkeissa?
:| Siis lähinnä nyt tarkoitin, että olen postannut vanhimman vauvakuvan aiemminkin. Ja jos palstalla tuttuja pyörii, jotka esikoisen tunnistaa, niin voi todistaa, että on on kuva meidän tyttärestä. Miksi? Koska sanoit, että hän on poika. Viilenny hyvä ihminen :| VIIILENNY. Mulla meni lainaus vain väärin.

Ollaankos oikeassa
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Pojilla on aina isompi nenä, ja se vaikuttaa niiden naaman muotoon.. kyllä ne tunnistaa. Tytöillä suhteessa tasasemmat piirteet ja siksi ne on sulosempiakin.
Et oo selkeestikään nähnyt anoppini klyyvaria joka on heidä suvun yleinen tunniste. Onneks ei o tirpalle periytyny.

Mä en tunnista, veikata voin kyllä. Tirppaa ei o koskaan luultu pojaks eli taitaa hän sit olla niitä selkeitä tapauksia vaikka olis mitä päällä.
TARKOTAN VAUVOJEN NENÄÄ, en aikuisten.. aargh teitä. Ja ei se koko niinkään vaan se sijainti.. pojilla se on jotenkin "ylempänä" tai miten sen sanoisin, ette ymmärrä kuitenkaan.=)
No entäs nämä, eli
esikoinen:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3709600.jpg

Ollaankos oikeassa
Alkuperäinen kirjoittaja Ollaankos oikeassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Pojilla on aina isompi nenä, ja se vaikuttaa niiden naaman muotoon.. kyllä ne tunnistaa. Tytöillä suhteessa tasasemmat piirteet ja siksi ne on sulosempiakin.
Et oo selkeestikään nähnyt anoppini klyyvaria joka on heidä suvun yleinen tunniste. Onneks ei o tirpalle periytyny.

Mä en tunnista, veikata voin kyllä. Tirppaa ei o koskaan luultu pojaks eli taitaa hän sit olla niitä selkeitä tapauksia vaikka olis mitä päällä.
TARKOTAN VAUVOJEN NENÄÄ, en aikuisten.. aargh teitä. Ja ei se koko niinkään vaan se sijainti.. pojilla se on jotenkin "ylempänä" tai miten sen sanoisin, ette ymmärrä kuitenkaan.=)
No entäs nämä, eli
esikoinen:
kuopus:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3709621.jpg

Ollaankos oikeassa
ei ku poika toi kuopus ja taitaa olla molemmat.. iik
Juu, ei oo helppo tunnistaa - nuo kuvat ei oo edes ne missä ovat eniten saman näköisiä, mutta sun ihan eka arvaus oli oikein, eli esikoinen poika ja kuopus tyttö. Muistan kun kuopus tuli laitokselta, appiukon mielestä oli ihan eri näköinen, joten näytin esikoisen vauvakuvaa ja kysyin, kumpi tässä on ja vastaus oli "no ihan selvästi tämä pikkuinen":D. Esikoista niin monesti puhuteltiin tytöksi ja sitten kun kuopus oli niin saman näköinen, niin kaikki puhui esikoiselle "pikkuveljestä" (vaikka olis ollu suurinpiirtein vaaleanpunainen mekko päällä;)). Mut en mä kyllä koe että nenästä heidän sukupuoli erottuis, mun silmään on varsin samanlainen molemmilla...

metsänpeitto
No kun ei ole. Jos joku tuttu näkee miut nyt täällä, niin voi todistaa. :D

Mistä sä metsänpeiton muksusta tiedät, vai ootteko kamuja?
Vai mitä melttoat? Metsänpeitto ei oo vastannut siihen vielä että oliko poika.

No kyllä se itse asiassa tietää mun muksustani, mutta ei tainnut siitä nyt puhua. Viimeissä kuvassa oli poika, jolla muuten on oikeasti aika iso nenä :D Nyt kun on kasvanut, niin se ei ole suhteessa enää niin hassunnäköinen. Vauvana näytti nuuskamuikkuselta tai metsänpeikolta :D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
No kun ei ole. Jos joku tuttu näkee miut nyt täällä, niin voi todistaa. :D

Mistä sä metsänpeiton muksusta tiedät, vai ootteko kamuja?
Vai mitä melttoat? Metsänpeitto ei oo vastannut siihen vielä että oliko poika.

No kyllä se itse asiassa tietää mun muksustani, mutta ei tainnut siitä nyt puhua. Viimeissä kuvassa oli poika, jolla muuten on oikeasti aika iso nenä :D Nyt kun on kasvanut, niin se ei ole suhteessa enää niin hassunnäköinen. Vauvana näytti nuuskamuikkuselta tai metsänpeikolta :D
Juu, en puhunut sinun lapsesta, vaikka tiedänkin sinun muksut. Mulla meni lainaus vain väärin ja väärään kohtaan. Siitäpä moinen sotku :D

Häh
Alkuperäinen kirjoittaja Häh:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Tunnistan sukupuolen yleensä vaatteiden värityksen perusteella :snotty:
Miten vaatteiden värin perusteella erottaa?
??? kyllähän lapsen tunnistaa tytöksi jos sillä on mekko, hame, prinsessatyylistä, hello kittyä yms. vaatetta, ja pojaksi jos on spidermania, auto, hirviö yms. vaatetta. Mutta miten VÄRIN perusteella tunnistaa?

Yhteistyössä