tunnistatkos vauvan sukupuolt naamasta?

• Viestiketjun aloittaja minni
  • Ensimmäinen viesti
minni
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Pojilla on aina isompi nenä, ja se vaikuttaa niiden naaman muotoon.. kyllä ne tunnistaa. Tytöillä suhteessa tasasemmat piirteet ja siksi ne on sulosempiakin.
Kyllä se ihan oikeasti tyttö on.

Terveisin: kumpi vai kampi
No höh, poikkeus vahvistaa säännön, muut piirteet oli kyllä tytön, nenästä menin halpaan.

minni
Alkuperäinen kirjoittaja Ollaankos oikeassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ollaankos oikeassa:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Vielä viimeinen :D

Tyttö vai poika?

http://www.aijaa.com/v.php?i=3708886.jpg

:D
Tää olis musta tyttö
kyllä toi poikas on, näkee nenästä.
Tää nenäteoria on kyllä hauskin mitä oon ikinä kuullut. Sillä perusteella mä oon mies ja mun mies nainen;).
No, siihen kuuluu muutkin piirteet, mutta en osaa selittää sitä niin että tajuaisit. Ainakin osun yleensä oikeaan, ja katsopa laittamieni poika- ja tyttövauvojen kuvia.. huomaatko tiettyjä samoja eroja? Itse huomaan.
Mutta mulla onkin tarkka naamamuisti ns...kai se liittyy tähänkin kykyyn.

Pojilla on aina isompi nenä, ja se vaikuttaa niiden naaman muotoon.. kyllä ne tunnistaa. Tytöillä suhteessa tasasemmat piirteet ja siksi ne on sulosempiakin.
Et oo selkeestikään nähnyt anoppini klyyvaria joka on heidä suvun yleinen tunniste. Onneks ei o tirpalle periytyny.

Mä en tunnista, veikata voin kyllä. Tirppaa ei o koskaan luultu pojaks eli taitaa hän sit olla niitä selkeitä tapauksia vaikka olis mitä päällä.

http://www.aijaa.com/v.php?i=3709491.jpg
No tässä se on jo isompana. Kyllä sitä on sanottu sekä pojaksi että tytöksi. Ei se enää kun pidemmät hiukset kasvatettiin ja tytölle itselleen tuli röyhelöt tärkeiksi.

http://www.aijaa.com/v.php?i=3709482.jpg
Kumpis tämä on sukupuoleltaan?

minni
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
No kun ei ole. Jos joku tuttu näkee miut nyt täällä, niin voi todistaa. :D

Mistä sä metsänpeiton muksusta tiedät, vai ootteko kamuja?
Vai mitä melttoat? Metsänpeitto ei oo vastannut siihen vielä että oliko poika.

minni
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Et oo selkeestikään nähnyt anoppini klyyvaria joka on heidä suvun yleinen tunniste. Onneks ei o tirpalle periytyny.

Mä en tunnista, veikata voin kyllä. Tirppaa ei o koskaan luultu pojaks eli taitaa hän sit olla niitä selkeitä tapauksia vaikka olis mitä päällä.
TARKOTAN VAUVOJEN NENÄÄ, en aikuisten.. aargh teitä. Ja ei se koko niinkään vaan se sijainti.. pojilla se on jotenkin "ylempänä" tai miten sen sanoisin, ette ymmärrä kuitenkaan.=)

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:

TARKOTAN VAUVOJEN NENÄÄ, en aikuisten.. aargh teitä. Ja ei se koko niinkään vaan se sijainti.. pojilla se on jotenkin "ylempänä" tai miten sen sanoisin, ette ymmärrä kuitenkaan.=)
Joo no anopin vauvakuvatkin on jo sellasia et niissä on eniten nenää.

Yhteistyössä