Naapurista
Terv. Kanjoni ja KolmikulmaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Bastioni ja Ruk
Terv. Kanjoni ja KolmikulmaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Bastioni ja Ruk
HaminaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Bastioni ja Ruk
heinola?Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Kukaan ei tätä paikkaa tietäis vaikka kuvailisin kuinka että otan kuvan avuks niin joku voi tietääkin.
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Naapurista:Terv. Kanjoni ja KolmikulmaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Bastioni ja Ruk
Ei.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:heinola?Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Kukaan ei tätä paikkaa tietäis vaikka kuvailisin kuinka että otan kuvan avuks niin joku voi tietääkin.
Rovaniemi?Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Ei.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:heinola?Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Nokia?Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Vesivoimalaitos. Muutama kumitehdas. "Kuuluisa"laukkujen valmistuksesta...
Korpilahti, senkin hassut.Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Rovaniemi?Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Ei.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:heinola?Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Hämeenlinna?Alkuperäinen kirjoittaja Fifth Element:Linna, jäähalli, ammattikorkeakoulu ja paljon vanhuksia?
sieltähän se tuli. Oletko tältä suunnalta?Alkuperäinen kirjoittaja hö:Korpilahti, senkin hassut.Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Rovaniemi?Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Ei.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:heinola?Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Mitvit??Alkuperäinen kirjoittaja hö:Korpilahti, senkin hassut.Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Rovaniemi?Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Ei.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:heinola?Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Kärkistensalmen silta.Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Mitvit??Alkuperäinen kirjoittaja hö:Korpilahti, senkin hassut.Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Rovaniemi?Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Ei.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:heinola?Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Millon sinne muka tommonen on noussu?
Älä huijaa tuijaa.
mäkin olisin tienny ton =0). Sillan yli mennää aina mökille, Heirvensalmelle.Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:sieltähän se tuli. Oletko tältä suunnalta?Alkuperäinen kirjoittaja hö:Korpilahti, senkin hassut.Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Rovaniemi?Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Ei.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:heinola?Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Noup, samalla suunnalla. Paaljon pienempi.Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Nokia?Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Vesivoimalaitos. Muutama kumitehdas. "Kuuluisa"laukkujen valmistuksesta...
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:sieltähän se tuli. Oletko tältä suunnalta?Alkuperäinen kirjoittaja hö:Korpilahti, senkin hassut.Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Rovaniemi?Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Ei.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:heinola?Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Siis ja mä oon muka monta kertaa ajanu Jämsään Jkl:stä.Alkuperäinen kirjoittaja hö:Jkl:n puolelta, mut oon pysähtynyt tuossa sillalla kerran, enkä koskaan ikinä ole pelännyt niin paljoa kuin silloin.
OULU!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Minun paikkakuntani nimiä: rata-aukio, postiaukio ja toriranta... meniköhän liian helpoksi... paikkakuntalaiset ei saa arvata :kieh:
Tampere?Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Kaupunginosa joka voisi olla oma kaupunkinsa, keskusta on Pietilöiden suunnittelema lähes kokonaan. Aikoinaan palomiehet saivat uimaaltaan rankkasateella.
Oulu!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Minun paikkakuntani nimiä: rata-aukio, postiaukio ja toriranta... meniköhän liian helpoksi... paikkakuntalaiset ei saa arvata :kieh:
Ei oo sen tien varrella tuo silta.Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Siis ja mä oon muka monta kertaa ajanu Jämsään Jkl:stä.Alkuperäinen kirjoittaja hö:Jkl:n puolelta, mut oon pysähtynyt tuossa sillalla kerran, enkä koskaan ikinä ole pelännyt niin paljoa kuin silloin.
Enkö aja tän yli sit? Vai oonko oikeesti niin sokee...