Tunnistaako ripsienpidentäjät siitä, että alaripset ovat lyhyet tyngät??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Itsellä on aidot tosi pitkät kaartuvat ripset, noin 12 mm pitkät yläripset, alaripsetkin 10 mm. Ja siitä olen aina saanutkin kuulla, miten on niin pitkät ripset ja ovatko omat.

Olen nykyään kiinnittänyt huomiota, että näitä muitakin pitkäripsisiä on paljon. Ennen ei lähellekään ollut näin monilla pitkiä ripsiä.

Mulla oiskin kysymys, laitetaanko ripsienpidennykset myös alaripsiin?

Kun katselen näitä, joilla huomattavan pitkät ripset, olen pannut merkille, että alaripsissä ei ole mitään, ei edes ripsiväriä ja ne alaripset näyttäis olevan tosi tosi lyhyet. Ja yläripset on vähän liian siistit ja paakuttomat ollakseen aidot. Eli toisin sanoen, tunnistaako tekoripsien käyttäjät siitä, että alaripset ovat olemattomat?
Kun aidoilla pitkäripsisillä ne alaripsetkin ovat pitkät.

Ainakin mulla laitettu vain yläripsiin. Tällä hetkellä ei pidennyksiä. Kävin tänään ottamasa värin ripsiin ja mulla väri alaripsissä tekee sottasen näköiseksi. :(

No en tiedä, mutta mulla ei ole enää käytännössä alaripsiä ollenkaan, joten en mä niihin kahteen karvaan väriä yritäkään saada. Ei kyllä pitkät ole yläripsetkään.

Aika harvalle laitetaan alaripsiin pidennyksiä, se kuulema sattuu aikalailla. Mulla on ripsienpidennysten aikana kasvanut alaripset ihan itsestään paljon aiempaa pidemmiksi, kun ei tule hinkattua ripsivärejä sun muita silmämeikkejä päivittäin. Välillä kyllä laitan ripsaria alaripsiin.

Eli toisin sanoen ripsienpidentäjät voi hyvinkin tunnistaa siitä, että heillä alaripset ovat tosi lyhyet ja olemattomat. Kyllä vain tuntemillani aitopitkäripsisillä on kaartuvat ja pitkät ne alaripsetkin ja näyttävät kun niihin laittaa ripsiväriä. Eli aitoripsiset edelleen erottuu porukasta, pitkät alaripset kun tuo näyttävyyttä silmiin ;)

Mulla on pitkät ripset, myös alaripset, mutten koskaan laita alas ripsaria. Näytän muuten väsyneeltä. Ja oikeesti ne mun alaripset on meikattuna lähinnä koomiset.

[QUOTE="vieras";28454212]Niin siis miksi ei?[/QUOTE]

Mulle ripsiä laittava sanoi, että on laittanut alaripsiin muutamalle "ripsifriikille" pidennyksiä. Silloin silmien pitää olla auki, eikä liimat todellakaan ole mitään kirvelemättömiä, joten tuskallista on.

[QUOTE="vieras";28454225]Eli toisin sanoen ripsienpidentäjät voi hyvinkin tunnistaa siitä, että heillä alaripset ovat tosi lyhyet ja olemattomat. Kyllä vain tuntemillani aitopitkäripsisillä on kaartuvat ja pitkät ne alaripsetkin ja näyttävät kun niihin laittaa ripsiväriä. Eli aitoripsiset edelleen erottuu porukasta, pitkät alaripset kun tuo näyttävyyttä silmiin ;)[/QUOTE]

Mutta kun ei tuo pidä paikkaansa, niinkuin sanoin, ei kaikilla pitkäripsisillä ole pitkät alaripset. Mut voit jankuttaa tuota juttuas jos haluat. :)

Ootteko te nähny miten paksu yksi pidennysripsi on? Ei sellaisia oikein alaripsiin voi laittaa, toivottavasti kukaan ei laita.
Eriasia sitten ne liimattavat irtoripset, joilla voi tehdä tehostusta johonkin fantasiameikkiin.

Mutta siis joo mulla oli tosi pitkät yläripset omasta takaa, mutta eihän ripsivärillä saa tietenkään korostettua yhtä näyttäviksi niitä alaripset on myös aika pitkät, mutta en tykkää laittaa niihin väriä eli näyttävät valjuilta verrattuna pidennyksillä olevaan yläriviin.

Mulla on pitkät ripset, myös alaripset, mutten koskaan laita alas ripsaria. Näytän muuten väsyneeltä. Ja oikeesti ne mun alaripset on meikattuna lähinnä koomiset.

Mutta läheltä katsottuna siltikin näkee varmasti, vaikkei sulla ripsaria alaripsisssä, että ovat pitkät. Vai mitä. Mun kanssa pitkäripsisenä pitää olla tarkkana alaripsien maskeerauksessa, ei saa yhtään tulla paakkua ja tosi varovasti pitää laittaa, muuten tulee just tuo koomisuus-efekti.

[QUOTE="vieras";28454225]Eli toisin sanoen ripsienpidentäjät voi hyvinkin tunnistaa siitä, että heillä alaripset ovat tosi lyhyet ja olemattomat. Kyllä vain tuntemillani aitopitkäripsisillä on kaartuvat ja pitkät ne alaripsetkin ja näyttävät kun niihin laittaa ripsiväriä. Eli aitoripsiset edelleen erottuu porukasta, pitkät alaripset kun tuo näyttävyyttä silmiin ;)[/QUOTE]

Mulla on pitkät ripset luonnostaan, mutten koskaan laita alaripsiin ripsiväriä. Koska ne näyttää silloin lähinnä naurettavilta.

Mitä ihmeen väliä sillä on, kellä on aidot ripset ja kellä ei? Mä en ole edes kiinnittänyt huomiota kenenkään ripsiin, voin veikata ettei kovinkaan moni muukaan katsele toisten ripsiä.

[QUOTE="vieras";28454258]Uskon, ettei kaikilla ole, mutta väittäisin, että suurimmalla osalla pitkäripsisistä on ne alaripsetkin huomattavan pitkät. Tehdäänkö vaikka galluppia asiasta?! ;)[/QUOTE]

Siis onnko kyse siitä että sua häiritsee se että joku voi hankkia pidennykset ripsiin, etkä olekaan enää harvinaisuus ripsiesi kanssa?

[QUOTE="vieras";28454242]Mutta läheltä katsottuna siltikin näkee varmasti, vaikkei sulla ripsaria alaripsisssä, että ovat pitkät. Vai mitä. Mun kanssa pitkäripsisenä pitää olla tarkkana alaripsien maskeerauksessa, ei saa yhtään tulla paakkua ja tosi varovasti pitää laittaa, muuten tulee just tuo koomisuus-efekti.[/QUOTE]

Kuka katsoo toista niin läheltä? Ja voin sanoa, että miehet on ainakin sellasia puusilmiä, ettei ne huomaa mitään. Tai eivät ainakaan kiinnitä huomiota samoihin asioihin kuin naiset.

Mullakin pitkät ripset, muttei niitä huomaa ellei laita ripsaria, ovat niin vaaleat. Ja alaripsiin en laita koskaan, koska silloin ne kaartuvat aivan liian pitkälle alas ja näyttävät todella typeriltä. Ihan ilman paakkuja.

Yhteistyössä