Tunnetteko te sellaisen hyvän tunteen, kun teidän hiuksia käsitellään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Riina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen usein miettinyt, että onko ne kylmiä väreitä, joita tulee just esim jalkojen hieromisesta tai hiuksien käsittelystä, kun siis toinen tekee sen. Miksiköhän jotkut sitten eivät tykkää, kun raavitaan taulua ja tulee kylmät väreet?? Itse ainakin tykkään hirmusesti kylmistäväreistä tosin ei liitutaulu niitä mulle aiheuta.

mua ahdistaa ja alkaa v*tuttaa, koska mulla on sinettipidennykset ja monet miehet esim. näprää ja "repii" niitä. NE irtoaa. kaikki muu silittely kyllä ajaa varmasti tämän saman asian :)

ps. en ole barbie, minulta on sairauden myötä lähtenyt paljon hiuksia siksi näin.

Oi niitä hetkiä kun muksut ilmoittaa, että äiti me tehdään sulle kampauksia :D
Siinä ne sitten kaikki kolme vuoron perään sukivat ja (no joskus pikkasen repivätkin vahingossa) piiitkän aikaa :heart:

Onneksi mulla ei ole herkkä päänahka, niin ei pikku takut tunnu.

Ja ah, mulla on se vispilä, sillä saisi tehdä vaikka koko päivän.

mullaki on se vispilä, se on ihan parhautta. se on tosi jännä myös et kuka tahansa koskee ni se on tosi ihanan tuntosta, varsinki jos parturi pesee tai joku hieroo päätä tai kevyesti sivellen tekee esim. kampausta. oman miehen kanssa se saa kyllä ihan nuita seksuaalisiakin ulottuvuuksia. oon tykänny siitä tunteesta koko ikäni.
tuo liitutauluasia on jännä, mut siitä tulee ihan erilaiset vibat ja ne on ällöt. oi tuli semmonen olo et pitäs päästä heti johonki päähierontaan :D sama olo kyllä tulee joskus jalkahoidossa tai kasvohoidossaki. se on se kevyt kosketus joka rentouttaa niin hirveesti ja saa kipristelemään. joskus jopa selkähieronnassa jos ottaa oikeen makiasti ni tulee se.

Yhteistyössä