Tunnetteko ketään äitiä/isää..

  • Viestiketjun aloittaja Mietiskelen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mites te, kannabiksen käyttelijät ja siihen myönteisesti suhtautuvat, suunne laittaisitte jos lapsenne pössyttelisi myös? Sanoisitteko, että kiva kun säkin vedät, voidaankin poltella yhdessä?
No eikö tätä nykyä monet vanhemmat polta sitä tupakkaa yhdessä teiniensä kanssa? Musta se on paljon haitallisempaa, kun sitä tapahtuu sitten päivittäin. Harvemmin varmaan kannabista vanhemmat päivittäin käyttävät, eli jos jomman kumman tilanteen haluaisin meille niin se olis se, että polttelisin kerran pari vuodessa teini-ikäiseni kanssa tötsyt, kuin että vetelisin hänen kanssaan päivittäin tupakkaa koko teini-iän ja siitä eteenpäin, kunnes keuhkoahtauma/-syöpä meidät erottaisi...

Ja ei, en tunne ketään joka pössyttelis enkä niitäkään, jotka säännöllisesti tupakoisi lastensa aikana. Itse olen kymmenisen vuotta sitten nuoruudessa muutaman kerran kokeillut ja tuli samanlainen olo, kuin olisin juonut mukava humalan, nauratti vaan. :) ei ollut kuitenkaan sellaista, että olis haluttanut käyttöä jatkaa.
 
dsaa
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;26217300:
Ei se kannabis ole yhtään sen haitallisempi kuin alkoholikaan. Samanlaiset riskit olemassa. En vaan tiedä yhtään tapausta jossa ihminen olisi seonnut ja esim. pahoinpidellyt pelkästään pilvenpolton seurauksena ketään. Siitäkin edestä tiedän juoppohulluja.
minä tiedän. puukotti nukkuvan hengiltä pilvipäissään
 
mamitsuikkeli
joo tunnen molempia, sillointällöin pössytteleviä sekä sillointällöin piriä ottavia vanhempia. ja ovat ihan normaaleja työssä käyviä ihmisiä, lapset on hyvin kasvatettu jne. Eivät käsittääkseni (toivon mukaan ainakaan) ota edes yhtä saunakaljaa lasten läsnäollessa jne.

toisaalta tunnen myös narkkarivanhempia joilla on lapset huostassa.
 

Yhteistyössä