ai karvojen ajelun haittapuolia???Alkuperäinen kirjoittaja lääkäri:Meidän lääkäri.. ja vielä nuori nainen! Uskon, että hän tietää asiasta jotain, ja siksi ei ajele.. eli siis tietää jotain haittapuolia..
Tunnetkohan minut? Mulla nimittäin on tummat käsikarvat, mutta en tahdo leikata niitä... Niistä on joskus kiusattu ala-asteella, mutta nyt olen tottunut niihin, ne ovat osa minua! Jos jotakin häiritsee ne niin sitten häiritsee, tuskin kukaan tule nykyisin enää sanomaan, hei, sulla on ihan hirveet käsikarvat!! Ja vaikka tulisikin niin en minä välittäisi, mitä se muita liikauttaa vaikka olisin yhtä karvainen kuin apina?? Voisin vaalentaa karvani, mutta en ajella niitä, inhoan sänkiä käsissä, ala-asteella leikkasin käsikarvoja, juuri sen takia kun kiusattiin ja se sänki inhotti!!Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Tiän itseni ikäisen (20v) jolla tummat viikset ja tummat käsikarvat mutta ei leikkaa. :/
Aina olen toivonut ettei itselle sellaisia tulisi.
näkyypäs :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaaleilla ihmisillä ne karvat eivät näy vaikka niitä oliskin!
paitsi ne on varmaan useimmiten vaaleita eli ei ainakaan näy niin pitkälle ku mustat...Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:näkyypäs :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaaleilla ihmisillä ne karvat eivät näy vaikka niitä oliskin!
juuh, mutta sellainen ärsyttävä villakerros näkyy kuitenkin. Tai sitten mä olen vaan pölyttynytAlkuperäinen kirjoittaja vieras:paitsi ne on varmaan useimmiten vaaleita eli ei ainakaan näy niin pitkälle ku mustat...Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:näkyypäs :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaaleilla ihmisillä ne karvat eivät näy vaikka niitä oliskin!
No niin, en minä tiedä mutta ehkä hän tietää. Minä kyllä ajelen karvat, oli siitä haittoja tahi ei..Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:ai karvojen ajelun haittapuolia???Alkuperäinen kirjoittaja lääkäri:Meidän lääkäri.. ja vielä nuori nainen! Uskon, että hän tietää asiasta jotain, ja siksi ei ajele.. eli siis tietää jotain haittapuolia..