tunnetteko karvaisia naisia?

karvainen nainen
jalkakarvat joutuu itselläni rehottamaan talvisin, koska jaloissani on jotain tosi outoa ihottumaa ja en viitti mennä sitä enää höylällä ärsyttämään. Nyt on onneksi lähdössä tuo pois ja varmaan viikon päästä vois viikatteelle antaa töitä :D

Autokoulussa oli samaan aikaan nainen jolla kasvoi ihan kunnolliset mustat viikset ja parta. Nainen oli kauhean kaunis, pitkä ja hoikka mutta ne karvat teki hänestä, hmmmm, aika erikoisen näköisen. Naisella tosin tyttöystävä....

katos, tuttuja?
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Tiän itseni ikäisen (20v) jolla tummat viikset ja tummat käsikarvat mutta ei leikkaa. :/
Aina olen toivonut ettei itselle sellaisia tulisi.
Tunnetkohan minut? Mulla nimittäin on tummat käsikarvat, mutta en tahdo leikata niitä... Niistä on joskus kiusattu ala-asteella, mutta nyt olen tottunut niihin, ne ovat osa minua! Jos jotakin häiritsee ne niin sitten häiritsee, tuskin kukaan tule nykyisin enää sanomaan, hei, sulla on ihan hirveet käsikarvat!! Ja vaikka tulisikin niin en minä välittäisi, mitä se muita liikauttaa vaikka olisin yhtä karvainen kuin apina?? Voisin vaalentaa karvani, mutta en ajella niitä, inhoan sänkiä käsissä, ala-asteella leikkasin käsikarvoja, juuri sen takia kun kiusattiin ja se sänki inhotti!!

vieras
No mä en kyllä talvisin jaksa aina ajella. Siis so? Veetäkö se teille kuuluu? Ette te niitä mun karvoja ole näkemässä. Mua inhottaa kun äidit aina arvostelee täällä, jos joku ei käytä meikkiä, käy kosmetologilla ja manikyyrissä ja jos pukeutuu tuulipukuun. Miks pitää arvostella? Kaikille ei ole niin tärkeää tollanen hienostelu ja laittautuminen. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

vieras
Mulla on mustat karvat kaikkialla eli myös käsissä ja useimmiten myös jaloissa ja kainaloissa sekä pienehköt mustat viikset jotka leikkaan joskus pois! Kulmakarvat on myös tuuheat , nyppiminen on liian kivuliasta ja inhottavaa, eikä siitä ole hyötyä kuin muutama päivä kun kasvavat takaisin! Vaaleilla ihmisillä ne karvat eivät näy vaikka niitä oliskin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaaleilla ihmisillä ne karvat eivät näy vaikka niitä oliskin!
näkyypäs :snotty:
paitsi ne on varmaan useimmiten vaaleita eli ei ainakaan näy niin pitkälle ku mustat...
juuh, mutta sellainen ärsyttävä villakerros näkyy kuitenkin. Tai sitten mä olen vaan pölyttynyt :LOL:

vaaleilla ihmisilläkin on usein myös joitain tummia karvoja :x

lääkäri
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja lääkäri:
Meidän lääkäri.. ja vielä nuori nainen! Uskon, että hän tietää asiasta jotain, ja siksi ei ajele.. eli siis tietää jotain haittapuolia..
ai karvojen ajelun haittapuolia???
No niin, en minä tiedä mutta ehkä hän tietää. Minä kyllä ajelen karvat, oli siitä haittoja tahi ei.. :whistle:

Tunnen , itseni.
Ei enempää jaksa kiinnostaa joku karviojen trimmaus. Kainaloista ajelen mutta muut saa rehottaa just nin kun rehottavat.
Tai no, etten ihan valehtele, niin saatan mä joskus säärkarvat vahalla vedellä, mutta en tiiä viittiikö sitäkään vaivautua enää tekeen kun viimeks ukon iloks ne vahailin ja yks ei ees moneen päivään huomannu mitään ennen kun ite siitä sanoin :kieh:

Yhteistyössä