Tunnetko/tiedätkö ketään uskollista, joka EI ole koskaan pettänyt?

• Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti
Itseni (nainen) tiedän varmuudella, että en ole koskaan pettänyt. Voin myös olla kohtuullisen varma, että en ikinä tulekaan pettämään. Parisuhteessa ollessani en osaa ihastua muihin ja ilman ihastumista en pysty harrastamaan seksiä.

Miehestäni olen niin varma kuin toisesta ihmisestä voi olla, että hän ei ole minua pettänyt. En myöskään pidä todennäköisenä, että hän tulevaisuudessa pettäisi. Mutta eipä tässä elämässä mikään ole varmaa, joten pitää vain luottaa ja olla onnellinen niin kauan kuin se kestää :)

Tttp
Aivan varmaksi tiedän itseni. Uskon myös, että mieheni on ollut uskollinen. Muutenkin luulisin lähipiirissäni olevan paljon naisia ja miehiä, jotka eivät ole pettäneet. Mistäpä sitä kuitenkaan varmaksi tietää ja onhan ihmisillä salaisuuksia asemaan, sukupuoleen ja vakaumukseen katsomatta. Käsi raamatulla en siis vannoisi kuin omasta puolestani.

Tiedän yhden naisen joka on vuosia sitten nuorena pettänyt silloista poikaystävää, mutta sekin on ollut varmasti enempi sellaista teinisekoilun piikkiin laitettavaa. Suhdekin päättyi pian tapahtuneen jälkeen ihan muista syistä.

Ihan lähipiirissä ei oikein ole edes sen tyyppisiä ihmisiä, että moista lähtisi tekemään. Eihän sitä voi 100% varmaksi sanoa koskaan, mutta hyvin epätodennäköistä se kyllä on :) monestakin syystä, sen enempää erittelemättä.

Tutuissa löytyy varmasti sitten jo pettäneitä ja "potentiaalisia pettäjiäkin", mutta niihin en lähde kun en ole kiinnostunut.

"Vieras"
No jaa'a, minä tuskin tiedän läheskään kaikkia lähipiirini pettämisiä.

Minä itse en koskaan ole pettänyt ketään. Ja uskon, että pari naispuolista ystävääni ei ole pettänyt miehiään. En haluaisi yleistää, mutta todella moni tuntemani mies on pettänyt (niitä juttuja on alkanut paljastumaan usein vasta siinä vaiheessa kun olen itse kertonut tulleeni petetyksi, sellaisetkin joista ei olisi uskonut). Oma mieheni on pettänyt myös.

Moni luulee tietävänsä puolisonsa pettämiset, vaikka todellisuus on toinen. Luulin ennen olevani yksi heistä, olin 100% varma, ettei mieheni pettäisi. Niin vain petti kun sopiva tilaisuus koitti. Sitäpaitsi en taida enää edes uskoa 100% uskollisuuteen.

säpäle harmaana
Täysin varmasti en tiedä kuin itseni. Myöskään parhaista ystävistäni vain yhden tiedän pettäneen. Puolisoni ei ole tietääkseni pettänyt, enkä myöskään hänen parhaiden ystävien tiedä pettäneen. Mistäs noista kuitenkaan muiden touhuista tietää.

vieras kakkonen
Tiedän uskollisia mutta tiedän myös niitä joista ei ikinä, kukaan missään maailman nimessä uskoisi, että puoliso pettää.. sellaisen kanssa on helppo pettää, kiinni jääminen pieni koska kukaan ei osaa epäillä, ellei sitten itse mokaa.

:(
Tiedän harvoja pettäneitä. Kuinka monen isä on pettänyt taikka veljet?
Itse olen isäni syrjähypyn tulos ja velipuolet ovat olleet ihan samaa sarjaa..Samoin oma aviomies on pettänyt, kuten poikaystävä ennen sitä.

Niin , tässähän piti puhua niistä ketkä eivät ole pettäneet :p
En tiedä sellaisia tuttavapiiristä ainoatakaan. Silti en usko että läheskään kaikki miehet pettävät :p edes oman miehen en usko enää pettävän.

vieraampi
Isä on pettänyt, äiti on pettänyt, minä olen pettänyt, kaikki kolme pidempää avokkia ovat pettäneet, veljeni on pettänyt, paras kaverini, hänen miehensä jne. Me varmaan puhutaan näistä vaan enemmän kuin muut...

Minä en ole pettänyt koskaan, mieheni taas on aikanaan pettänyt omaa avovaimoaan. Minulle tämä on ensimmäinen suhde ja olen alunperinkin päättänyt sen, että jos joskus otan miehen niin silloin en tarvitse sivusuhteita tai kikkeleitä niin kuin itse yleensä asian ilmaisen.

meilllä
Vaikea se muista on tietää. Itse en ole koskaan pettänyt, mieheni on. En usko että se on kovin harvinaista... tosin pettämisen rajat on kaikilla erit, miehelläni ei ollut seksisuhdetta, mutta epäilyttävää kanssakäyntiä kuitenkin toisten kanssa selkäni takana..

meilllä
ei sitä usko ennen kuin osuu omalle kohdalle. Se on helppo sanoa että ei omassa lähipiirissä kukkaan. Joopa joo, elämä opettaa. Ei munkaan miehestä uskoisi kukaan, näin se on. Ja harva näistä puhuu, me ei todellakaan puhuta asiasta ulkopuolisille, joten ne on autuaan tietämättömiä....

35-vuotias
No minä itse en ole koskaan missään parisuhteessa pettänyt, enkä tule pettämäänkään (nykyisessä suhteessa olen ollut reilut 16 vuotta). Muista ihmisistä en voi tietää, murehdin sitä sitten, jos omalle kohdalleni osuu.

"yyhoo"
Tiedän, itseni. Tuttavista ja läheisistäni en voi mennä tietenkään takuuseen. Moni heistä kyllä väittää olevansa / olleensa uskollisia, mutta mistäs minä sen voin tietää varmaksi...

"mirkku"
Tiedän harvoja pettäneitä. Kuinka monen isä on pettänyt taikka veljet?
minun isäni on pettänyt 30vuoden avioliittonsa aikana n.8kertaa äitiäni, muutama pari vuotta kestänyt seksisuhdekkin sillä on ollut.

Mua on pettänyt 2miestä(ne joitten kanssa itse olin tosissani).

ite en ole pettänyt seksiin asti..mutta nuorempana tuli pyöriteetyä 2-3jätkää kerralla,pussattiin ja oltiin lähekkäin,mutta ei seksiä.

viimesin mieheni,no en tiedä ehk äei oo pettänyt mutta enpä menis luottaa..

edellisistäkin pettäjistä toinen petti kun odotin lastamme ja toinen just hääpäivän alla..

Yhteistyössä