Tunnetko/tiedätkö ketään uskollista, joka EI ole koskaan pettänyt?

• Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Lähipiirissäni kukaan ei tietääkseni ole pettänyt. Kaukaisemmista tuttavista tiedän vain jokusen pettämistapauksen, pettäjiä on ollut molemmissa sukupuolissa tasapuolisesti...

Millipidetär
Minä ja mieheni sekä moni lähipiirissämme. Pettäjiäkin löytyy, mut jääneet kiinni ja suhteet päättyneet. Naiset on olleet pettäjiä meidän tutuissa. Syynä "tylsä" parisuhde.

sait ajattelemaan
hyvä kysymys. olen automaattisesti ajatellut, että mun mies on ollut ns. uskollinen. mutta enhän mä siitä takuuseen voi mennä, on kuitenkin ollut useammallakin reissulla, missä helpostikin olisi mahdollisuus. en vaan osaa epäillä sellaista. joko ei ole mitään syytä epäillä pettämistä, tai sitten olen sokea.

46+
Alkuperäinen kirjoittaja Elämää nähnyt;28771930:
En. Uskollisia ihmisiä on vain saduissa, ei oikeassa elämässä.
Oletpa pessimisti ja varmaan olet sellainen muissakin asioissa. Ajattelet ikävää ja pahinta. Itse olen ollut aina uskollinen ja tietääkseni en ole satuolento. Tuollaisella asenteella ei varmasti elämässä pitkälle pötkitä jos sulla edes on parisuhdettakaan.

"Nainen"
Olen ollut uskollinen - en siis ole koskaan pettänyt. Ikävä kyllä se ei ole ollut kovin palkitsevaa...
Mutta ainakin voit olla rehellisellä mielellä itsellesi se pääasia. Pettämisen kanssa harvalla tulee voittaja fiilis jos parisuhde on jotenkin edes kuosissa ja jonkunlainen kunnioitus toista kohtaan. Parisuhde ei voi hyvin jos pettää se taivahan tosi.

m1es
[QUOTE="Nainen";28771939]Mutta ainakin voit olla rehellisellä mielellä itsellesi se pääasia. Pettämisen kanssa harvalla tulee voittaja fiilis jos parisuhde on jotenkin edes kuosissa ja jonkunlainen kunnioitus toista kohtaan. Parisuhde ei voi hyvin jos pettää se taivahan tosi.[/QUOTE]

No eipä tuo suhde muutenkaan niin hyvin aina mene. Pisimmillään vaimo pihtasi puolitoista vuotta eikä halunnut, että asiaa olisi selvitelty tai haettu apua. Viimeinen pihtauskausi päättyi, kun periaatteitteni vastaisesti ilmoitin, että aion lähteä hakemaan seksiä liiton ulkopuolelta jos sitä liitossa ei saa (vaimo ioli ilmoittanut ettei se enää kertakaikkiaan onnistu). Vaimo muutti kantansa hetkessä - mikä sekään ei tuntunut mukavalta. Seksi siis olisi koko ajan sujunut jos vain olisi halunnut. Uskollista on helppo nöyryyttää.

-
No esimerkiksi minä, mieheni, siskoni, siskon mies, mun vanhemmat, sukulaispariskunnat, meillä mennään naimisiin ja pysytään naimisissa ja todella vaikea uskoa, että ois pettämistä, onnellista porukkaa ollaan.

Tiedän useampiakin jotka ovat uskollisia eivätkä ole pettäneet.En ymmärrä edes pettämistä...houkutuksia / tilaisuuksia voi tulla, mutta pitää olla kanttia kieltäytyä. Ei se ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolen.

lähipiirissäni
ja tuttavissa tiedän vain pari pettänyttä ja nekin oli naisia. Joten aina tuntuu kauhean kornilta uskoa siihen että miehet olis niin vietävissä. (toki nuo naisetkin on pettäneet jonkun miehen kanssa, mutta heitä en tunne)

"..."
Minä itse. En kykenisi pettämään, enkä parisuhteessa edes tunne oloani mukavaksi jos joku alkaa liehittelemään. Moraalini on aika korkea. Olen suhteessa miehen kanssa jo 5 vuotta, joka ei ole koskaan pettänyt ja ajattelee samalla tavalla pettämisestä kuin minä. Toki toisesta ei voi mennä 100% takuuseen, mutta sanoisin että mieheni on sellainen joka ei petä.

Yhteistyössä