Tunnetko pariskuntaa, jolla ei ole takana mitään "säätöjä"?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hello:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Miten te voitte TIETÄÄ, ettei muilla pariskunnilla (tai omalla kumppanillanne) ole ollut "säätöjä" tms.?
yhdyn tähän...
Muista en tiedä, mutta omasta suhteestani tiedän sen varmaksi. Säädöt eivät ole olleet tarpeen meille kummallekaan, eivätkä ne olisi olleet käytännössä mahdollisiakaan.

 
Todella harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hello:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Miten te voitte TIETÄÄ, ettei muilla pariskunnilla (tai omalla kumppanillanne) ole ollut "säätöjä" tms.?
yhdyn tähän...
No mähän vaan tiedän sen minkä mä TIEDÄN. Niin yksinkertasta se on.
Niin mäkin LUULIN tietäväni. Kunnes parikin kaveria kertoi missä ovat välillä menneet. Ja ne on just niitä joita ei olisi uskonut. Eli luulo ei ole tiedon väärti, ei tosiaan.
 
hoi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hello:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Miten te voitte TIETÄÄ, ettei muilla pariskunnilla (tai omalla kumppanillanne) ole ollut "säätöjä" tms.?
yhdyn tähän...
No mähän vaan tiedän sen minkä mä TIEDÄN. Niin yksinkertasta se on.

Siis jos nyt ihan hiusta halotaan niin tietoon tarvitaan kylmää faktaa. Ja tuskin tiedät 100% kaiken mitä kaverisi tekevät.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hoi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hello:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Miten te voitte TIETÄÄ, ettei muilla pariskunnilla (tai omalla kumppanillanne) ole ollut "säätöjä" tms.?
yhdyn tähän...
No mähän vaan tiedän sen minkä mä TIEDÄN. Niin yksinkertasta se on.

Siis jos nyt ihan hiusta halotaan niin tietoon tarvitaan kylmää faktaa. Ja tuskin tiedät 100% kaiken mitä kaverisi tekevät.
Siis mähän en voi tietää muuta kuin mitä mä tiedän. Eikä se välttämättä ole siis faktaa... Mutta se on se muns en hetkinen TIETO.
Ei kannata ottaa niin vakavasti.
 
Mä uskon että mun kaveripiiristä suurimmalla osalla on ollut millon mitäkin säätöjä, mutta toisaalta: on paljon myös muuten ongelmia parisuhteissaan yleensä ollut niihin aikoihin. Jotkut jatkavat sitkeästi, toiset ovat eronneet ja löytäneet parempia aikoja jonkun muun kanssa. Josko se tästä, ollaanhan me kaikki nuoriakin oltu vielä.
 
ihastuminen...
No onko se ihastuminenkin sitä säätöä?? Ei tulis mieleenkään pettää rakasta miestä,mutta kovin helposti ihastun. Ja todellakin, on semmonen asia, mille ei mitään voi.
 

Yhteistyössä