tunnetko jonkun joka EI käy paskalla tai EI piere???!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mä haluan tavata tän ihmisen.
ollaan oltu liki kymmenen vuotta yhdessä mun miehen kanssa ja se saa aina hirveet hepulit jos pierasen tai jos se kysyy e t mihin meet ja vastaan et paskalle.
ite käy välillä ovi auki isolla hädällä ja mä en saa saatana edes kodissani pieraista ilman et se alkaa vinkuun sitä iänikusta vinkunaa siitä miten NAISET EI PIERE EIKÄ KÄY PASKALLA.
ja haluan nyt korostaa, et mä en todellakaan kailota jokaista paskaa tai piere kokoajan, mut pakkohan se on muutaman kerran ollu asiasta mainita näiden kohta 10vuoden aikana.
joten haluaisin tavata sen joka ei toimi kyseisellä tavalla. kiitos.
 
meiju
hetken seurustelin samanlaisen miehen kanssa ja nostin kyllä älämölön siitä.. mä pieren hyvin harvoin, mut jos just vaikka sanoin et menen paskalle ni voi jeesus mikä haloo siitä tulee.. en ole kuulemma naisellinen yms..
 
sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä haluan tavata tän ihmisen.
ollaan oltu liki kymmenen vuotta yhdessä mun miehen kanssa ja se saa aina hirveet hepulit jos pierasen tai jos se kysyy e t mihin meet ja vastaan et paskalle.
ite käy välillä ovi auki isolla hädällä ja mä en saa saatana edes kodissani pieraista ilman et se alkaa vinkuun sitä iänikusta vinkunaa siitä miten NAISET EI PIERE EIKÄ KÄY PASKALLA.
ja haluan nyt korostaa, et mä en todellakaan kailota jokaista paskaa tai piere kokoajan, mut pakkohan se on muutaman kerran ollu asiasta mainita näiden kohta 10vuoden aikana.
joten haluaisin tavata sen joka ei toimi kyseisellä tavalla. kiitos.
Ai kamala... Luuleeko miehesi naisia umpisukkuloiksi?

Henkilökohtaisesti en ketään tunne, joka ei joutuisi em. elämisen toimintoja harjoittamaan :)

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
En mäkään halua kenenkään paskahädistä kuulla.
no ei kai kukaan, mut ite se kuitenkin kailottaa et "mä meen ny paskalle!" ja saattaa OIKEESTI jättää oven auki niin et kuulet ne ähinät ja molskahdukset, hyi saatana :x
ja sit pitää spekuloida millasta paskaa tuli tällä kertaa.
ja mä en saa jumalauta pierasta ilman et se alkaa vikiseen.
todella oksettavaa.
 
vieras
Niino kyllä muakin vituttaa kun mies piereskelee mun seurassa, en mä silti oleta etteikö sillä pyllyreikää olis. Onko pakko käydä paskalla ovi auki kun muut on kotona?
 
vieras
Meillä mies pieree, mutta itse en kehtaa.. paukuttelen sitte kun ei ole kotona :D Eikä ilmoiteta jos paskalle mennään ja jos kysytään että minne menee niin sanotaan vaan vessaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niino kyllä muakin vituttaa kun mies piereskelee mun seurassa, en mä silti oleta etteikö sillä pyllyreikää olis. Onko pakko käydä paskalla ovi auki kun muut on kotona?
niin mun MIES käy, en todellakaan minä.
mies tekee omasta paskastaan numeron ja sekoo kun mä pieren.
 
Social
Sun mies vain haluaisi säilyttää sen illuusion ihanasta prinsessasta, jonka istahtaessa wc-istuimelle alkaa kuulua harpunsoittoa ja linnunlaulua ja ilmoille leijailee ruusuntuoksua. Pytystä voi jälkeenpäin löytyä ruusun terälehti jos toinenkin. Miehet vaan on sellaisia, niiden mielestä paskajutut on vain miehille.
 
vieras
me piereskellään ukon kanssa yhdessä ja molemmat ilmineeraa toiselle milloin menee kumpanenkin paskalle että tietää sitten muksuja kahtoa vähän perään.
ukko vielä saattaa paskalla puhua puhelimeen,siihen en ole kyennyt:D
 
km
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Juu tiedän muutaman sellaisen, heillä on avanne. Paska tulee siis avannepussiin.
Niinmut voiko nämä henkilöt kuitenkin pierrrä?
Vai pörähtääkö sekin pahanilmanlintu sinne pussiin?
Ei tuu mitään peräpäästä, ei edes pierua, koska heillä ei oo sinne peräpäähän asti suolta olemassakaan.
 
!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
En mäkään halua kenenkään paskahädistä kuulla.
no ei kai kukaan, mut ite se kuitenkin kailottaa et "mä meen ny paskalle!" ja saattaa OIKEESTI jättää oven auki niin et kuulet ne ähinät ja molskahdukset, hyi saatana :x
ja sit pitää spekuloida millasta paskaa tuli tällä kertaa.
ja mä en saa jumalauta pierasta ilman et se alkaa vikiseen.
todella oksettavaa.
molskahdukset?
ällöttävää sanoa menevänsä paskalle, vessan sijaan tai ylipäätänsä alkaa kertomaan aamukakan koostumuksesta
 

Yhteistyössä