tunnetko jonkun joka EI käy paskalla tai EI piere???!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
jaahas
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niino kyllä muakin vituttaa kun mies piereskelee mun seurassa, en mä silti oleta etteikö sillä pyllyreikää olis. Onko pakko käydä paskalla ovi auki kun muut on kotona?
niin mun MIES käy, en todellakaan minä.
mies tekee omasta paskastaan numeron ja sekoo kun mä pieren.
aika ihme mies, täytyy sanoa! jotenkin en osaa kuvitella, että itse jaksaisin tollasta tyyppiä...
 
Mä olen sitä mieltä, että nainen ei tosiaan pieri, röyhtäise, eikä oikeastaan käy paskallakaan.

Ollaan oltu 3,5v yhdessä eikä mies ole muutamaa vahinkopoikkeusta lukuunottamatta kuullut mun pierivän tai röyhtäilevän. Joskus olen vahiungossa saanut livauttaa että olin paskalla, mutta heti olen senkin kommentin perunut, koska mä en käy paskalla :LOL:
 
Törräyttäjä
No minun suoli antaa aamulla ennen herätystä sellaiset fanfaarit, että oksat pois. En voi itse sille mitään :( :( :( Useimmiten herään siihen itsekin, peitto suunnilleen katossa lepattaa ilmavirran voimasta :( Hiton noloa :(

Eli ukko on tottunut :LOL:
 
vieras
Mä en mainosta, jos jostain syystä on pakko mainita niin käyn puuteroimassa tai hiekkalaatikolla. (Meillä on siis myös kissoja joten asiayhteys selvinnee).

Piremisestä en puhu, yritän tuhnautella niin ettei huomata.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Törräyttäjä:
No minun suoli antaa aamulla ennen herätystä sellaiset fanfaarit, että oksat pois. En voi itse sille mitään :( :( :( Useimmiten herään siihen itsekin, peitto suunnilleen katossa lepattaa ilmavirran voimasta :( Hiton noloa :(

Eli ukko on tottunut :LOL:
:LOL: :ashamed:

Minä pieraisen aina kimakan pienen just ennen nukahtamista, en voi sille mitään :ashamed: ja sit havahdun siihen (kuten mieskin joka hymähtää ja minä hihitän) ja sit nukutaan.
 
Pumppi-perhe :)
Meillä kyllä pierrään ihan avoimesti... Jos pitäisi nyt raskauden aikana ilmoja pidätellä, niin mullahan tulisi vatsa kipeäksi. Kyllä mun miehen mielestä on normaalia että mäkin päästelen välillä ilmoja pihalle... ja tietty käyn Jaskalla ;) En ymmärrä sitä, että parisuhteessa ei voi olla oma itsensä. Meillä ei ilmoja pidätellä. !!!!
 
hihi
Alkuperäinen kirjoittaja Törräyttäjä:
No minun suoli antaa aamulla ennen herätystä sellaiset fanfaarit, että oksat pois. En voi itse sille mitään :( :( :( Useimmiten herään siihen itsekin, peitto suunnilleen katossa lepattaa ilmavirran voimasta :( Hiton noloa :(

Eli ukko on tottunut :LOL:
repesin kyllä ihan täysin. mies ihmetteli että mikä mulle tuli :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pumppi-perhe :):
Meillä kyllä pierrään ihan avoimesti... Jos pitäisi nyt raskauden aikana ilmoja pidätellä, niin mullahan tulisi vatsa kipeäksi. Kyllä mun miehen mielestä on normaalia että mäkin päästelen välillä ilmoja pihalle... ja tietty käyn Jaskalla ;) En ymmärrä sitä, että parisuhteessa ei voi olla oma itsensä. Meillä ei ilmoja pidätellä. !!!!
Voi toki olla oma itsensä ja mahataudin iskiessä ei kainostella vaan huudetaan että äkkiä pois, mä tuun! :x

Musta se taas on toisen huomioon ottamista jos ei kaikkea infota ja haista ihan vieressä. Saatan käydä pieraisemassa esim vessassa, työhuoneessa tai samalla helpotan oloa kun nostan pyykkejä koneesta.
 
pumppi-perhe
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pumppi-perhe :):
Meillä kyllä pierrään ihan avoimesti... Jos pitäisi nyt raskauden aikana ilmoja pidätellä, niin mullahan tulisi vatsa kipeäksi. Kyllä mun miehen mielestä on normaalia että mäkin päästelen välillä ilmoja pihalle... ja tietty käyn Jaskalla ;) En ymmärrä sitä, että parisuhteessa ei voi olla oma itsensä. Meillä ei ilmoja pidätellä. !!!!
Voi toki olla oma itsensä ja mahataudin iskiessä ei kainostella vaan huudetaan että äkkiä pois, mä tuun! :x

Musta se taas on toisen huomioon ottamista jos ei kaikkea infota ja haista ihan vieressä. Saatan käydä pieraisemassa esim vessassa, työhuoneessa tai samalla helpotan oloa kun nostan pyykkejä koneesta.
Meitä on niin monelaisia:) Meillä ollaan avoimia. Ei tietenkään kenenkään muun ainakana. Vain minä ja mieheni ollaan avoimia asian suhteen. Ja en pidä huonona kun mieheni pieree iltaisin ja itse nyt raskaus aikana en tosiaan kotona ilmoja pidättele :D
 
Rötväles
Voi apua jos kotonakin pitäis paeta tuuletusluukulle pieremään! Ei tulis mitään, molemmat pöristään minkä keretään. Mä muistan vieläkin meidän suhteen ensipierun. :heart: Mies päästi pyllistellessään mun auton takapenkillä, kaiveli sieltä kai jotain. Sitten vähän hihiteltiin ja helpottuneena ajattelin että jee nyt saa pierrä vapaasti. Ja sen jälkeen onkin perätoosat laulaneet minkä kerkee :D
 
minä
Hän käy varmaan aika harvoin vessassa

http://sunlightenment.com/fi/bbc-news-fasting-fakir-flummoxes-physicians/page/2/
Lääkärit ja asiantuntijat ovat hämmentynyt intialaisen erakko, joka väittää, ettei ole syönyt tai juonut mitään vuosikymmenien ajan - mutta ei vielä täysin terve
Prahlad Jani, pyhä mies, tai fakiiri, joka on yli 70 vuotta vanha, on viettänyt 10 päivää sellaisen jatkuvan tarkkailun alaisina Sterling sairaala, Länsi-Intian kaupungin Ahmedabad.

Tuona aikana hän ei käyttänyt mitään ja "Hän ei ole myöskään virtsaamisen tai jakkara, mukaan sairaalan apulaisjohtaja isännöitsijä, tohtori Dinesh Desai.
 
vierain
Alkuperäinen kirjoittaja Törräyttäjä:
No minun suoli antaa aamulla ennen herätystä sellaiset fanfaarit, että oksat pois. En voi itse sille mitään :( :( :( Useimmiten herään siihen itsekin, peitto suunnilleen katossa lepattaa ilmavirran voimasta :( Hiton noloa :(

Eli ukko on tottunut :LOL:

Ei helevetti :LOL:
 
NeitoVaan
Mä kuulun sitten ehkä myös näihin hienohelmoihin, me ollaan seurusteltu yli neljä vuotta, enkä kyllä koskaan piereskele mieheni seurassa. Tämä johtuu ehkä osittain siitä, että mieheni ei myöskään piereskele mun kuullen :D Vessaankin jos se menee sille isommalle asialle, niin sanoo, että menee lukemaan Aku Ankkaa :D Mä en koskaan kerro, jos käyn kakalla. Mulla myöskin vessassa käynti kestää saman verran, olen sitten kummalla hädällä tahansa, eli mies ei kyllä oikeasti tiedä että mitä siellä teen.
Tämä siis johtuu pääasiassa kyllä ihan musta itsestäni, aina jos mulla on vatsatauti tai vatsa muuten kipeä, niin mies sanoo, että ei saa pidättää pieruja. Eli ei se todellakaan kiellä mua pieremästä, mä vaan olen sitä mieltä, että naisten ei kuulu paskoa ovi auki ja töräytellä muutenkaan. Tosin en tykkää, että mieskään niistä numeroa tekee ja oikeen pinnistää, että tulis kunnon pieru!
 
sh
Kaikki ihmiset piereskelee joka päivä. Jossain oppikirjassa oli mainittu keskimäärin noin 14 kertaa päivässä. Tämä nyt vaan on fakta jos ruoansulatuselimistön omistaa. Toiset enemmän ja toiset vähemmän. Esim. laktoosi-intoleranssi aiheuttaa ylimääräistä kaasunmuodostusta.
 
:DD
Me ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 5 vuotta, josta vuosi naimisissa (muutettiin heti seurustelun alussa jo yhteenkin kun ei maltettu olla hetkeäkään erossa toisistamme :)) Tää on mun ensimmäinen suhde jossa oon pystyny olemaan alusta saakka täysin oma itseni, eikä ole tarvinnut pierujakaan pidätellä :D Meillä mies pitää sitä, että nainen joskus pieraisee, jopa kiihottavana :D :D En tiiä miten se siitä kiksejä saa, mut saapahan kuitenkin. Ja se on kuulemma söpöä <3 Joten ei se meidän suhteen romantiikkaa tai intohimoa saati minun naiseuttani ainakaan ole kuolettanut :D

 
vierailija
7v yhdessä joista 3 naimisissa ja jo ennen seurustelua on piereskelty silloin kun pierettää (tunnettu 8-9 vuotiasta saakka). Enpä ole edes kuvitellut ettei olisi vakavassa suhteessa normaalia. Kyllä paskalle mennessäkin aina ohimennen asia mainittu. Ja kaiken lisäks molemmat saa hyvät naurut kun jättää "hajupommin" toisen lähettyville :D pissa kakka huumori naurattaa edelleen. Kai me ollaan ikuisesti lapsellisia..
 

Yhteistyössä