K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:tunsin kerran ja veikkaan että hän piti ns.parempina niitä toisia joille silloin puhui ja käyttäytyikin rehvakkaammin heidän läsnä..no ko.ihminen ei enää elämässäni vaikuta.
Alkuperäinen kirjoittaja de:Alkuperäinen kirjoittaja jep:tunsin kerran ja veikkaan että hän piti ns.parempina niitä toisia joille silloin puhui ja käyttäytyikin rehvakkaammin heidän läsnä..no ko.ihminen ei enää elämässäni vaikuta.
ja siis ei puhunut minulle juuri mitään silloin ja kauheasti naureskeli niiden toisten kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi myös johtua ujoudesta. Isommassa porukassa on vaikeampi rohkaistua avaamaan suuttaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi myös johtua ujoudesta. Isommassa porukassa on vaikeampi rohkaistua avaamaan suuttaan.
No se minun ex ystävätär ei ollut ainakaan mikään ujo. Muuttui isommassa kaveriporukassa minua kohtaan ihan kummalliseksi, niinkuin sulki minut ulkopuolelle ja meni toisten ''puolelle''. Lopulta saattoi hyvinkin käydä niin, että se naureskeli muille minusta tai muiden kanssa ja minä olin kuin olinkin yksin.