Tunnetko ihmisen jolla on rahaa, näköä ja lahjoja mutta joka on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, eiköhän kyse ole pikemminkin siitä että Echo et vain pidä noista ihmisistä. Ei tarkoita toki että vihaisitkaan niitä, mutta ei vaan ole sun mieleen syvällisesti.
En sano inhoavanikaan niitä, mutta joskus harmittaa seurata vierestä sitä paikan hakemista elämässä.
Sitä kun tietty pelkää että niiden sukulaisten ominaisuudet löytyy mustakin niin siks tein tän ketjun, pohtiakseni näitä.

Sen olen oppinut -jos jotain olen- että ei kannata antaa ihmisille alussa liian hyvää kuvaa itsestään, jos ei pysty pitämään sitä tasoa tai jos se ei ole omaan luonteeseen kuuluva juttu. Ihmiset hämmentyy. Tai ei kannata yrittää olla sitä mitä ei ole.

Sen takia mä mun miehen kanssa olin ekoilla treffeillä tavis arkivaatteissa, tavallisella ehostuksella ja tokana päivänä mies näki jo mut ilman meikkiä. :laugh: Myöhemmin se on nähnyt mut paremmassakin tällingissä.

Tuo oli hyvin sanottu Keltinkankaalta.
Semmoiset ihmiset on mielenkiintoisia jotka osais olla ihmisten kanssa mutta jotka ei aina jaksa. Heistä huokuu ja pursuaa kuiteskin jotain vetovoimaa vaikka istuisivat ihan hiljaa. :)

Suosittelen Ole Hallesbyn kirjaa Ihmisluonteet Raamatun valossa ( temperament and the Christina faith)
, jos tykkäät lukea ja pohdiskella. Mulle kirkastu monetkin asiat luonteisiin ja erilaisiin ihmisiin liittyen. Ei mikään paksu kirja vaan aika lyhyt oikeastaan, varmaan alle satasivuisia. Itse en paljoa lueskele kuin harvakseltaan elämäkertoja, mutta oon niin loputtoman ihastunut ihmisiin ja siihen kaikkeen variaatioon ja rikkauteen ihmisessä Jumalan suunnitelmassa, että tää kirja on mun suosikki.

No nyt mä olen tän ketjun kautta saanut kiinni että mitä aloitusviestin ihmisiltä puuttuu. :D Se on porukassa toimeentuleminen, sosiaaliset taidot.

Sosiaalisia taitoja omaava voi olla hiljainen erakko tai puhelias, jäyhä tai leppoisa. Jotkut vaan saavat ihmiset puolelleen. Saavat hyväksyntää olemalla sitä mitä ovat, olivat he rikkaita/kauniita tai ei.

Suvussani vaan on liikaa niitä tyhjiä tynnyreitä...anteeksi, serkut. :D
Mun mielestä kuvailit tässä itsesi aika hyvin.
Ja puhun nyt palstaEchosta, luonnollisesti, kun en sinua muuten tunne.

Suosittelen Ole Hallesbyn kirjaa Ihmisluonteet Raamatun valossa ( temperament and the Christina faith)
, jos tykkäät lukea ja pohdiskella. Mulle kirkastu monetkin asiat luonteisiin ja erilaisiin ihmisiin liittyen. Ei mikään paksu kirja vaan aika lyhyt oikeastaan, varmaan alle satasivuisia. Itse en paljoa lueskele kuin harvakseltaan elämäkertoja, mutta oon niin loputtoman ihastunut ihmisiin ja siihen kaikkeen variaatioon ja rikkauteen ihmisessä Jumalan suunnitelmassa, että tää kirja on mun suosikki.
Pitää laittaa korvan taakse. :) Kirjailijan nimi on tosi tuttu.

Mun mielestä kuvailit tässä itsesi aika hyvin.
Ja puhun nyt palstaEchosta, luonnollisesti, kun en sinua muuten tunne.
Hmm, kumpaahan mahdoit tarkoittaa, tuo sun viestis kun voi viitata niihin tyhjiin tynnyreihin tai sosiaalisiin...:cautious:

Yhteistyössä