A
Ariel
Vieras
Olisin varovaisesti kysynyt seuraavaa kanssanaisilta.. Jos itse ette ole olleet/joutuneet avioliittoon entisten poikaystävienne tai lapsenne isän kanssa, miten suhtaudutte uuden seurustelukumppaninne avioliittoon (vaikkakin se eroon on päättynyt)? Itse olen nyt vastaavassa tilanteessa, olen aloittanut ihmissuhteen todella ihanan ja huomaavaisen miehen kanssa ja uskon että todella rakastamme toisiamme! Mutta miksi itseäni alkaa lähestulkoon ahdistaa, jos ajattelen hänen naimisiinmenoaan ja sitä, että hän on elämässään tuntenut niin suuria tunteita toiseen naiseen että olisi ollut valmis viettämään loppuelämänsä hänen kanssaan? Tunnen oloni todella typeräksi, koska tiedän sisimmässäni että minun ei pitäisi tuntea näin, päinvastoin olla onnellinen suhteestani tähän mieheen.. Auttakaa, onko kellään ollut vastaavia tunteita, miten niistä pääsee eroon? En kuitenkaan havaitse itsessäni mustasukkaisuutta tähän naiseen, vaan se ajatus että tulen olemaan aina se nro. 2..Onko se todella näin?