Tunnen Oulun puukkopojan vihan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tunnen Oulun puukonheiluttajapojan vihan ja ymmärrän sen täysin! Mutta hänen toimintatapansa oli huono. Pitää ajaa radikaaleja tavoitteita demokraattisesti ja laillisesti. Politiikka kaipaa vihaa, mutta se pitää purkaa PUHTAASTI SANAN SÄILÄLLÄ poliittisia vihollisia kohtaan. Heitä kohtaan ei saa tuntea puheissa armoa. Väkivaltaan on silti vedettävä raja: siihen sortuva kärsii itse väärän tekonsa seurauksista.

Minä pilkkaan mielelläni vasemmistoa ja globaalikapitalisteja, jotka ovat tuoneet Suomeen vierasperäisiä ja näin luoneet etnisen konfliktin. Päättäjät ovat syylliset asiaan. Maahanmuuttaja itse on syytön täällä oloonsa, ei ole hänen vikansa se, että Suomessa on tehty maanpetoksellista politiikkaa toisen maailmansodan jälkeisen ajan ja sallittu rappio.
 
vierailija
Tunnen Oulun puukonheiluttajapojan vihan ja ymmärrän sen täysin! Mutta hänen toimintatapansa oli huono. Pitää ajaa radikaaleja tavoitteita demokraattisesti ja laillisesti. Politiikka kaipaa vihaa, mutta se pitää purkaa PUHTAASTI SANAN SÄILÄLLÄ poliittisia vihollisia kohtaan. Heitä kohtaan ei saa tuntea puheissa armoa. Väkivaltaan on silti vedettävä raja: siihen sortuva kärsii itse väärän tekonsa seurauksista.

Minä pilkkaan mielelläni vasemmistoa ja globaalikapitalisteja, jotka ovat tuoneet Suomeen vierasperäisiä ja näin luoneet etnisen konfliktin. Päättäjät ovat syylliset asiaan. Maahanmuuttaja itse on syytön täällä oloonsa, ei ole hänen vikansa se, että Suomessa on tehty maanpetoksellista politiikkaa toisen maailmansodan jälkeisen ajan ja sallittu rappio.
Olet täysin oikeassa. Samaa mieltä 👍🏻
 
vierailija
Huomaan olevani aika korkealla vihan pyramidissa.
Syrjinnässä asti, sillä pitäisin esim.mieluummin työpaikat oman maan kasalaisilla uin antaa ne tänne roudatulle halpatyövoimalle.
Väkivaltaa enkä sillä uhkaamista uussiirtolaisia kohtaan en pidä oikeana, sillä he ovat maassamme harjoitetun politiikan uhreja, houkuteltu tänne pohjoiseen valheellisilla lupauksilla minkä huomaa parhaiten siitä, millaista käyttäytymistä toisen ja kolmannen polven uusiirtolaiset harjoittavat.
Vanhemmat elävät omissa yhteisöissään, mutta heidän lapsensa törmäävät toisenlaiseen todellisuuteen.
Sopeutuvat asuinympäristönsä perinnölliseen köyhyyteen tai yrittävät saada pikavoittoja makeaan rikkaaseen elämään mitä näkevät ympärillään kotighettojensa ulkopuolella.
Vanhemmat tyytyivät niihin kelamasseihin mitä kantaväestökin saa, mutta heidän lapsilleen se ei riitä.
Mikäli etniset yhteentörmäykset maassamme tästä vielä lisääntyvät, olen kyllä aika kypsä vallitsevaan tilanteeseen ja vastaamaan väkivaltaan väkivallalla, jos minä tai perheenjäseneni joutuvat kärsimään monikulttuurisuusideologiasta jossain elämänsä vaiheessa.
 

Yhteistyössä