Tunnen oloni taas niin yksinäiseksi

Alkuperäinen kirjoittaja pasianssi:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksinäinen Yvonne:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
yhtään vittuilematta, olisko pieni asenteen muutos mitään ?

En mä vain jaksa enää. Olen yrittänyt olla reipas ja iloinen, mutta nyt ei vain jaksaisi enää. Olen aina ollut se joka jätetään huomiotta kun kaveria vierestä viedään. Kyllä siinä vuosien varrella hymy alkaa hyytymään.

Tässä onkin ongelman ydin. Näin miehenä olen kiinnostunut vain naisista, jotka ovat uskaltauneet ilman kavereita radalle.

Olen mä yksinkin ollut, mutta aivan sama silti. Kun mua ei yksinkertaisesti huomata. Onko noin vaikea käsittää, että on olemassa naisia jotka eivät kiinnosta ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
En näkisi sitä hyvänä lähtökohtana, että koet itsesi onnettomaksi ja koet, että onnesi olisi Mies. Ikäänkuin laskisit kaiken onnellisuuden miehen varaan. Olet ollut jo neljä vuotta yksin ja yhä itket yksinäisyyttäsi? Nyt olisi viimeistään aika alkaa nauttia omasta ihanasta seurastaan! Onko sinun pakko asua kyseisellä paikkakunnalla, voithan muuttaa muualle? Jos lapsen isä on este muuttoon, niin lähde vapaailtoinasi suurempiin kaupunkeihin pörräämään. Kokeile vaikka netin kautta tutustumista. Epätoivoinen partnerin etsintä ei houkuttele kuin korkeintaan muita epätoivoisia partnerin etsijöitä.

Tuli iha joku Regina-lehti mieleen :laugh:

Mä oikeasti suosittelen, kokeile noita nettitreffejä! Baarista tulee vaan paha mieli.

Tietysti kannattaa sitten panostaa profiiliinsa kunnolla, että päätyy treffeille sopivien ihmisten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Onni lähtee ensisijaisesti itsestäsi. Vaikka elisit sinkkuna lapsesi aikuisikään asti, sinulla on silti vielä koko loppuelämä aikaa parisuhdeviritelmille.

Ihan niinkuin olisin itse kirjoittanut.

Niin, että mun pitäisi olla ilman parisuhdetta yli 10 vuotta? Sitten saan heittää hyvästit sille haaveelle, että saisin lisää lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
En näkisi sitä hyvänä lähtökohtana, että koet itsesi onnettomaksi ja koet, että onnesi olisi Mies. Ikäänkuin laskisit kaiken onnellisuuden miehen varaan. Olet ollut jo neljä vuotta yksin ja yhä itket yksinäisyyttäsi? Nyt olisi viimeistään aika alkaa nauttia omasta ihanasta seurastaan! Onko sinun pakko asua kyseisellä paikkakunnalla, voithan muuttaa muualle? Jos lapsen isä on este muuttoon, niin lähde vapaailtoinasi suurempiin kaupunkeihin pörräämään. Kokeile vaikka netin kautta tutustumista. Epätoivoinen partnerin etsintä ei houkuttele kuin korkeintaan muita epätoivoisia partnerin etsijöitä.

Tuli iha joku Regina-lehti mieleen :laugh:

mikä se semmonen on :o
ei tosiaan tarkota että alkaisin tilaajaks ..

Onni lähtee ensisijaisesti itsestäsi. Vaikka elisit sinkkuna lapsesi aikuisikään asti, sinulla on silti vielä koko loppuelämä aikaa parisuhdeviritelmille.

Niin, että mun pitäisi olla ilman parisuhdetta yli 10 vuotta? Sitten saan heittää hyvästit sille haaveelle, että saisin lisää lapsia.

Jos haluat lisää lapsia, niin onhan se mahdollista ilman miestäkin...

Jos haluat lisää lapsia, niin onhan se mahdollista ilman miestäkin...

Mä haluan lapsen parisuhteeseen. Mutta tällä palstalla tunnutaan ajattelevan, että parisuhde on aivan turha ja siitä mun ei kannata haaveilla.

tässä on tullu aivan loistavia vastauksia etenkin Emilyniltä, ihan samoin oisin itekki kirjottanu. se hyvä olo ja onnellisuus huokuu kauas ja semmonen nainen kiinnostaa miestä kun miestä. se ei ole se ulkonäkö joka miehen mielenkiinnon herättää vaan se naisen olemus ja hyväntuulisuus, se tietty hehku joka semmosessa naisessa on joka on sinut ittensä kanssa ja on tyytyväinen elämäänsä kaikin puolin. kannattaa kokeilla varmasti monen mielestä niinki tyhmää konstia ku sanoa rakastavansa itseään joka aamu. ihan oikiasti, vaikka tuntuu pöljältä ja hullulta niin voin luvata että taatusti se asenne rupiaa muuttumaan pikkuhiljaa.

jostain siun ap pitäis löytää ilo siun elämään takasin. ei se ilo tule pelkästään miehen avulla, sie pistät melkosen suuren taakan miehen harteille jos sie oletat ja odotat että mies ja parisuhe muuttaa siun elämäs onnen valtakunnaksi sormia napsauttamalla. sen eteen on myös ite tehtävä töitä.

ja sitten, mie en tosiaankaan pitäis huonona ideana sitä että sie menisit kansalaisopiston kursseille ja siellä istusit muorien kanssa... monilla näistä muorista on poikia tai pojan/tyttärenpoikia jotka voivat olla vapailla markkinoilla ja sitäkin kautta sen kumppanin voi löytää. sen voi löytää niin ihmeellisistä paikoista, paikoista joista et ois koskaan voinu kuvitellakkaan löytäväs. :hug:

Yhteistyössä