Tunnen itseni ällöttäväksi ja epänaiselliseksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En usko, että kukaan mies voisi kiinnostua minusta oikeasti. Korkeintaa haluaa seksiä. Pidän itseäni kohtalaisen rumana, olen plösö, tasapaksu ja minulla on olemattoman pienet rinnat. En tunne itseäni yhtään naiselliseksi.

Töissä käytän asiallisia, neutraaleja vaatteita (suorat housut ja joku kiva neule/paita, usein vaaleanpunainen). En käytä meikkiä (silmiä kirvelee) ja hiusmallini on sellainen, jota ei tarvitse laittaa, korkeintaan föönään "kuohkeaksi". Käytän tylsiä mustia alusvaatteita (mukavimmat päällä). Kotona olen verkkareissa ja hupparissa. En käytä korkokenkiä (jalkoihin sattuu) vaan tennareita. En käytä edes kynsilakkaa, koska pidän kynnet lyhyinä eikä kynsilakka mielestäni sovi lyhyisiin kynsiin. Baariin tosin pukeudun käyttäen kaikkea, mitä en normaalisti käytä.

Luulen olevani miesten silmissä, jos nyt en ällöttävä niin ainakin epäviehättävä. On minua miehet kehuneet kauniiksi ja seksikkääksikin mutta en usko heidän olleen tosissaan. Kunhan yrittävät pöksyihini päästä. Eikä kukaan minusta voi oikeasti kiinnostua ennenkuin opin pitämään itsestäni.

Onko kellään mitään kommentteja/kikkoja miten voisin oppia tuntemaan itseni kauniiksi ja naiselliseksi?

Sinä olet naisellinen jos tunnet itsessi naiselliseksi. Vaika olisit marilynin peilikuva, mutta tuntisit jostain syystä itsesi epänaiselliseksi olisit epänaisellinen.
Yritä opetella rakastamaan itseäsi juuri sellaisena kuin olet, arvosta itseäsi ja niitä hyviä puolia mitä sinussa on.

Minä olen ollut aina laiha, kauniiksi kehuttu ja haluttukin, baareissa kysytty ja jopa meikittä vapaa-ajalla. Silti olen aina tuntenut itseni todella rumaksi, epäviehättäväksi ja epäseksikkääksi. Niinpä alkaneet suhteet ja tapaamiset menee nopeasti metsään koska en ole arvostanut itseäni. Olen epävarma ja vähättelevä. En osaa ottaa kohteliaisuuksia vastaan ja alasti menen lukkoon. Olenkin opetellut arvostamaan itseäni, treenannut ja saanut sitä kautta mielihyvää itsestäni. Olen opetellut alusta saakka tykkäämään itsestäni, virheineni. Ei ole tarkoitus olla itsekäs tai itserakas mutta toinen osapuoli arvostaa kaikein eniten sitä, että on sinut itsensä kanssa. Siitä rakentuu terve suhde.
Tsemppiä.

Sinä olet naisellinen jos tunnet itsessi naiselliseksi. Vaika olisit marilynin peilikuva, mutta tuntisit jostain syystä itsesi epänaiselliseksi olisit epänaisellinen.
Yritä opetella rakastamaan itseäsi juuri sellaisena kuin olet, arvosta itseäsi ja niitä hyviä puolia mitä sinussa on.

Juuri näin. Naisessa ainakin itselle ratkaisee eniten se, viihtyykö hän naisena. Sellainen henkinen hyvinvointi vaan näkyy ulos, varmaan miehellä ja naisella. Ei voi sanoa että muulla ei ole mitään väliä, mutta kyllä tuo on se olennaisin.

Yhteistyössä