G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja thor:Turkkiin en menisi ikinä enää, vaikka siitä mulle maksettaisiin!!! Kaamee paikka, miehet ahdistelee, vaikka on oman miehen kanssa matkassa, hävyttömyyksiä huudellaan ja jos et jotain osta, kirouksia tulee perässä. Enkä tosiaan pukeutunut mitenkään provosoivasti, ihan tavalliset vaatteet, mutta kun on siniset silmät, vaaleat hiukset ja isohko etuvarustus, niin se ilmeisesti riistää tuossa maassa kaiken ihmisarvon naiselta. Viimeiset päivät vietettiin hotellissa vaan ja lentokentällä purskahdin itkuun, kun vielä viimeiseksi vessassa yksin käydessäni joku ällö mies tunki kiinni. Hyi että mikä kammottava maa!
Tunisia ihan ok, mutta kaupustelu on sielläkin kyllä käsittämättömän ahdistavaa ja käytös ilkeää, jos ei suostu pelaamaan heidän säännöillään.
Kyproksesta pidin tosi paljon, mutta hintavaahan tuo on ja joissain kaupungeissa on mielettömästi englantilaisia ja pohjoismaalaisia nuoria illalla bilettämässä. Hyvää ruokaa ja ystävällisiä ihmisiä.
Rohdos rauhallisin ja "neutraalein" näistä, lapsiperheille paljon tekemistä. Tosi turistipaikka, mutta kyllä mukava ja aurinkoinen kohde.
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Tunisiassa ei oikeesti ole yhtään mitään, en voi suositella. Ellei sitten ole sitä tyyppiä, että se matka menee siellä uima-altaan reunalla... Itse olen ennakkoluuloinen Turkin suhteen, joten siitä en tiedä mitään, enkä Kyproksellakaan ole käynyt. Rodos ainakin sopii hyvin pariskunnalle. Rodoksella suosittelisin ennemmin Rodoksen kaupunkia kuin esim. Falirakia, se soveltunee paremmin lapsiperheelle.
Alkuperäinen kirjoittaja thor:Mites Italia? Siellä on paljon mukavia kohteita ja mielettömän hyvää ruokaa. Myös nähtävää löytyy ihan noiden turistikohteiden läheltäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Jos haluatte rantaa, hyvää ruokaa, kulttuuria ja aktiviteettejä niin älkää valitko noista kohteista mitään.
Itse suosittelisin Nizzaa, manner Espanjasta Salouta tai islantillaa, Italiaa tai Portugalia. Monipuolisia kohteita.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Jos haluatte rantaa, hyvää ruokaa, kulttuuria ja aktiviteettejä niin älkää valitko noista kohteista mitään.
Itse suosittelisin Nizzaa, manner Espanjasta Salouta tai islantillaa, Italiaa tai Portugalia. Monipuolisia kohteita.
Kiitos hyvistä vaihtoehdoista. Portugalia mietinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Jos haluatte rantaa, hyvää ruokaa, kulttuuria ja aktiviteettejä niin älkää valitko noista kohteista mitään.
Kiitos hyvistä vaihtoehdoista. Portugalia mietinkin.
Portugali :heart: :heart:
Minäkin pääsen pitkästä aikaa sinne oikein ajan kanssa nyt kesällä. Aikoinaan olen hurjaa nuoruuttani siellä viettänyt ja aina kaipaan takaisin.
Tuo Islantilla Espanjan puolella on oikeasti hieno kohde ja alle puolen tunnin ajomatkan päässä Portugalista. Olimme viime kesänä siellä ja näppärästi ajettiin autolla Sevillaan, junalla Barcelonaan ja pika visiitille vesipuistoon Portugaliin.
Alkuperäinen kirjoittaja Dumle:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Tunisiassa ei oikeesti ole yhtään mitään, en voi suositella. Ellei sitten ole sitä tyyppiä, että se matka menee siellä uima-altaan reunalla... Itse olen ennakkoluuloinen Turkin suhteen, joten siitä en tiedä mitään, enkä Kyproksellakaan ole käynyt. Rodos ainakin sopii hyvin pariskunnalle. Rodoksella suosittelisin ennemmin Rodoksen kaupunkia kuin esim. Falirakia, se soveltunee paremmin lapsiperheelle.
Onhan Tunisiassa vaikka mitä nähtävää, matkatoimistotkin järjestävät paljon retkiä jos ei halua itsekseen mennä mm. Saharan autiomaa-retkiä yms. Ja jos menee esim. Sousseen niin sehän on jo ihan suuri kaupunki eli näkemistä löytyy sieltäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja Dumle:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Tunisiassa ei oikeesti ole yhtään mitään, en voi suositella. Ellei sitten ole sitä tyyppiä, että se matka menee siellä uima-altaan reunalla... Itse olen ennakkoluuloinen Turkin suhteen, joten siitä en tiedä mitään, enkä Kyproksellakaan ole käynyt. Rodos ainakin sopii hyvin pariskunnalle. Rodoksella suosittelisin ennemmin Rodoksen kaupunkia kuin esim. Falirakia, se soveltunee paremmin lapsiperheelle.
Onhan Tunisiassa vaikka mitä nähtävää, matkatoimistotkin järjestävät paljon retkiä jos ei halua itsekseen mennä mm. Saharan autiomaa-retkiä yms. Ja jos menee esim. Sousseen niin sehän on jo ihan suuri kaupunki eli näkemistä löytyy sieltäkin.
Me oltiin Soussessa aikoinaan kaksi viikkoa -IKUISUUS! Käytiin matkanjärjestäjän retkillä, käytiin omatoimisilla retkillä, käytiin joka ainoassa paikassa, jossa oli edes jotain ja monessa, jossa ei ollut mitään, ja tylsää oli! Tietysti jos pelaa golfia...