Tummeneeko Pregcheckin viivat kuinka tummiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Milli"

Vieras
Testasin 11 päivää sitten ekan haamun, joka on tummunut hitaasti, mutta kuitenkin hyvin. Viiva ei ole yhtä tumma kuin kontrolliviiva, vaan haalempi ja viiva ei ole enää neljään päivään tummunut yhtään. Löysin kuvia tästä testistä, joissa testiviiva jopa reippaasti tummempi kuin kontrolliviiva. Onkohan menossa kesken vai miksi plussa ei enää vahvistu.. Kaipaan kokemuksia juuri tästä testistä ja siitä mihin asti viivat vahvistuivat ja olivatko välillä vahvistumatta. Keskenmenoja taustalla, enkä siis usko jankutusta siitä, että plussa on aina plussa kun ei se ole, se on monesti koettu.

mulla ei tainnu ainakaan tummemmaks tulla kun kontrolliviiva,yhtä tumma ehkä..mä tein niitä testejä useamman ja viikon sisään vahvistu paljon siitä ekasta haamusta ja kyllä masussa vaan pikkuinen köllii:)

Mulla taisi olla testiviiva kontrolliviivaa tummempi vasta viikolla 6. Juu...testasin vielä silloinkin. Mutta alussa oli tosi hailakka. Testasin muuten silloin, kun olin pistänyt itseeni pregnyliä (raskaushormonia) 5000, niin silloinkaan ei testiviiva ollut todellakaan tummempi kuin kontrolliviiva, vaan aika haalean punainen.

Yhteistyössä