tummat silmänaluset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippä

Aktiivinen jäsen
28.04.2004
2 972
0
36
mistähän kyseinen asia johtuu, onko kellään tietoa? lapsellani(3v.) on ollut aika pienestä pitäen tummat silmänaluset, ei siitä kyllä esim. neuvollassa olla huomatettu, mutta tuli nyt vain mieleen kysäistä asiasta. kyllä omasta mielestäni hän ulkoilee tarpeeksi, siitä pidetään päiväkodissakin huoli ja syökin ihan suht monipuolisesti, no kotona syöminen on vähän närhimistä, mutta päiväkodissa on aina syönyt todella hyvin. hän nukkuukin noin kymmenen tunnin yöunet, päikkärit päiväkodissa, mutta viikonloppusin ei kotona kovinkaan usein. jos jollain on tietoa asiasta niin kertokaa ihmeessä.

Minulla on vauvasta asti ollut tummat silmänaluset. Väsymys tai mikään muu ei asiaan vaikuta. Katselin juuri myös 3v. tytärtäni, että onpas saanut minun silmänaluseni. Esikoisella on ihan "normaalit", tummuvat vain väsyneenä.

Meidän esikolla on myös tummat silmänaluset. Syö, nukkuu, ulkoilee riittävästi. Minua ihan hävettää välillä kun tuntuu että ihmiset katsovat että lapseni on huonolla hoidolla... :/

Viime joulukuussa tyttareni (silloin 2v4kk) sairastaessaan elamansa pahimman flunssan, huomasin eraana paivana hanella olevan tummat silmanaluset.Han oli silloin viikon syomatta; joi hyvin, kun oli janoinen korkean kuumeen takia. Kun alkoi paranemaan, tummuus havisi silmien alta.

Yhteistyössä