Tumma viiva raskaustestissä muuttui

Voiko raskaustestien viivoista päätellä keskenmenon? Sain viikonloppuna rv 5+0 kontrolliviivaa huomattavasti tummemman viivan. Olen testaillut melkein joka päivä raskauden alusta asti, kun on vuotoja. Maanantaina eli eilen kaikki raskausoireet loppuivat ja enää en ole saanut yhtä tummia viivoja testeihin. Ne ovat juuri ja juuri kontrolliviivan vahvuisia tai jopa inasen vaaleampia. Onkohan nyt kyseessä sitten keskenmeno?
 
Kaipa viiva voi haalistua tietyssä määrin (jos tehty eri aikaan päivästä,ei vahvuisesta pissasta tms, eri merkkisellä testillä...), mutta voisin kuvitella viivan selkeän jatkuvan haalistumisen yhdistettynä vuotoon olevan merkki keskenmenosta.

Itsellä hävisi samalla oireet ja viiva haalistui selkeästi. Mulla siis ei ollut viivat kertaakaan kontrolliviivaa vahvempia, mutta selkeitä kuitenkin. No vuodon alettua hävisi vähäisetkin oireet ja viiva kyllä haalistui ihan parissa päivässä haamuksi.

En halua pelotella ja masentaa, toivottavasti on vauvan alku siellä mukana vielä, mutta omalla kohdalla meni tällä kaavalla :(
 
Kiitos vastauksesta :heart: Ja pahoittelut keskenmenostasi :hug:

Samalla liuskatestimerkillä oon koko ajan testaillut. Viiva ei missään nimessä ole haalea, vaan melkein yhtä tumma, kuin kontrolli. Mietityttää vaan se, kun sain viikonloppuna ihan supertumman viivan. Se oli tosiaan sitä kontrolliakin tummempi. Enää en ole saanut sellaisia, vaikka aamupissasta oon testannut. Sen tumman viivan sain päiväpissasta lauantaina.

Vuotoja on ollut koko tämän lyhyen raskauden ajan, mutta ei pääse kuitenkaan ihan kunnolla vuotamaan, kun on lugesteronit käytössä.

Kauheaa tällainen, kun en voi tukilääkkeitäkään lopettaa ennen, kuin saadaan asiaan varmuus.
 
:hug:
Testit on testejä, ei hcg mittareita. Varsinkin "isommilla päivillä " testien teko on vähän niin ja näin. Ne ei kuitenkaan loputtomiin tummene. Kun viivat alkaa olla todella tummia, pienikin ero pissan vahvuudessa voi vaikuttaa. Joillain jopa kellon aika vaikuttaa. Ja testin erä! Mullakin kaksi saman merkkistä antoi peräkkäisinä päivinä ihan erinäköiset viivat jo ulkonäöllisestikin! En olisi kovin huolissani. Tuolla vauvakuume ketjusaa oli näitä samoja pohdintoja ja kaikilla asiat oli kuitenki ok. Eriasia sitten jos viiiva alkaa todella haalistua pois.
Kaikki on varmasti ok!
Tsempit!
 

Yhteistyössä