Tulossa Vauva 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa ja Sinikselle vilkutus!

Kävin tänään siellä labrassa ja ihmeekseni siellä ei ollut juuri lainkaan jonoa. Sitten pitikin yllätyksekseni lorottaa kahteen eri purkkiin… Multa otetaan myös klamydianäyte, vaikka tuskinpa noista mitään löytyy. Kesävauvamammoissa vähän yhdellä jos toisellakin tuntui jo olevan noita kivuttomia harjoitussuppareita, joten kai ne kuuluu asiaan.

Varailin myös aikaa rakenneultraan - vähän jännittää, kuinka paljon siitä joutuu pulittamaan. Unohdin kysyä. Mä haluaisin tietää sukupuolen, mutta eihän se välttämättä näy, ja jos näkyykin niin riippuu ultraajasta, kertooko veikkauksensa. Esikoisesta kysyin varmaan pari kertaa, eikä oikein näkynyt. Ajattelin sitten, että aivan sama, tyttö siellä on kuitenkin, enkä enää kysellyt. Ja tyttöhän sietä tuli. Nyt on hyvin varma poikaolo. Tekisi jo mieli ostaa vaaleansinisiä vaatteita :)

Pitää munkin osallistua tissikeskusteluun - mullakin vähän rintavarustus kasvanut. Enää kahdet isoimmat liivit mahtuu päälle. Mulla kävi niin onnellisesti, että esikoisen raskauden + imetyksen jälkeen kuppikoko oli kasvanut pysyvästi A:sta B:hen. Saapa nähdä saanko tällä kertaa C:eet voi kutistuuko nämäkin vähät pois...

Usko vaan Dinna, kyllä sä olet raskaana :D Jos haluat nähdä sen viivan vahvistuvan, niin kannattaa testata aina samanlaisella testillä, kun niissä voi olla aika suuria eroja merkkien välillä. Ja jos maltat, niin odota pari päivää, niin hormoonit ehtii nousta kunnolla.

LL rv18+2

Moi!

Haudi Sinis! Kuules, musta on tullut ihan vainoharhainen. Lenkillä koiran kanssa katselen naisia ja pariskuntia "sillä silmällä". Ei oo nyt näkynyt mitään potentiaalisia koiria viimeaikoina? Pitäis varmaan vaihtaa kuvia niin vois lopettaa tän väijymisen! Pitkään odottaneille selvennykseksi, kävi ilmi että me asutaan Siniksen kanssa ihan samoilla kulmilla.

Koska LL saat tulokset noista kokeista? Mullakin oli outo fiilis käydä niissä perus hiv yms testeissä mut kaikki noi ne tietty haluu rajata pois. Sama juttu tossakin oletettavasti. Toivotaan että saat tietää sen sukupuolen, jännitän sun puolesta pitääkö sun poikaolo paikkansa! Mulla ei oo yhtään mitään oloja mut eihän niillä mitään vielä nähtävissä olekaan. Kyllä mäkin haluisin tietää etukäteen vaikka joskus ennen ajattelin etten ikinä.

Tissikeskusteluun vielä, mulla on sellanen pelko että näistä jää jäljelle sellaset littanat läpyskät jotka voi heittää vaikka olalle. Jossain ketjussa aikasemmin keskusteltiin että nännit näyttää imetyksen jäljiltä tupakan tumpeilta. Mikä ihana yhdistelmä noista tuliskaan.

Mua mietityttää harrastus tai lähinnä liikkumis asiat. Kertokaas mulle miten ootte liikkuneet odotusaikana! Mä oon käynyt säännöllisesti jumpalla kunnes iski the väsymys. Nyt pikkuhiljaa tekis mieli palailla sinne mut en tiedä uskallanko kun hengästyn nykyään paljon nopeemmin ja muutenkin on vieläkin usein höntti olo. Jotain kuitenkin pitäis tehdä muutakin kun sitä koiran kanssa lenkkeilyä. Jos hankkis sen sykemittarin niin uskaltais ehkä paremmin. Tietty vois jumpata ja nostella painoja kotona. LL sä oot varmaan joutunut nyt ainakin himmaamaan kun supistelee?

Hertta kiitti vinkistä, prismaan siis!

Mitähän muuta piti vielä kommentoimani :/

Ihanaa viikonloppua ihanaiset!

Miini 11+4

Kiva ku sinis kävit lukee, toivotaan että sullakin kohta posahtaa ja pääset pysyvästi tälle puolelle!

Muakin mietityttää noi harrastusjutut! Kävin salilla sellaisissa jumpissa mitä en voinut jatkaa raskauduttuani joten nyt on vähän tyhjä olo. Kovasti oon yrittänyt käydä kävelyllä mutta se on nykyään niin hidasta kun alkaa alavatsaan sattumaan. Juoksemaan en siis uskalla ollenkaan. En sitten tiedä mitä tässä pitäs tehä? Neuvola anto pari odotusjumppa esitettä et jos ne kaivais ja kattois jos uskaltautuis siellä mennä käymään mutta muuten mä vaan makaan kotona :(

Mulla on ollut pari päivää iha kauhee olo. Maannu vaan sängyssä ku heikottaa/pyörryttää/oksettaaa. Hmm mä kun luulin et tää jo loppuis! Päätäkin särkee iltasin niin paljon että pakko ottaa aina nappia että kestää. noh eiköhän tämä tästä...

Mitähän muuta mun piti kommentoida? Niin Liisaleena ainakin mitä googletettiin miehen kanssa rakenneultrahintoja niin aika samassa ne meni joka firmassa. Ainoot erot tuli siitä että kuka sitten ultraa. Jostain luin että radiologilla on halvimmat hinnat (about 70e) mutta se ei sitten osais sanoo sukupuolta. Mä ehdottomasti haluun tietää sukupuolen ja kyllä varmasti harmittaa jos ei se siellä rakenneultrassa sitten selviäkään. Mulla kun ei oo mitään kauheita oloja. Ainoastaan tuon huonovointisuuden kannalta olen ajatellut että tyttö se siellä mua kiusaa mutta sekin saattaa olla vaan ennemmin subjektiivinen haave :D

Nyt uusimman Vauva-lehden kimppuun! Luitko Miini muuten joulukuun numeroa? Siinä oli melkeen koko lehti vaan monikkoperhejuttua.

mminttu 12+2

Liikuntajuttuja:
Ennen raskautta mulla oli liikuntabuumi menossa ja kävin 2-3 kertaa viikossa jumpassa. Sitten alkoi, Miinin sanoin, the väsymys ja liikunnat kutistui pilatekseen kerran viikossa. Nyt kun se on ollut joulutauolla, niin en oo tehnyt yhtään mitään... Kävelyllä oon käynyt harvakseltaan, mutta se alkaa sattua vatsaan, joten aika hidasta touhua. Ilmoittauduin huvikseni mammajoogaan, mutta se alkaa vasta maaliskuussa. Aiemminkin ois ollut ryhmiä, mutta aattelin, etten kehtaa näin pienellä mahalla sinne mennä :) Ja ens viikolla alkaa taas pilates, pitää mennä sinne kokeilemaan miten onnistuu.

Missä mminttu noita odotusjumppia järjestetään? Kurjaa, että sulla on ollut huono olo, toivottavasti pian helpottaa.

Mitäs muuta... Niin ne labratulokset saan maanantaina.

Hauskat viikonloput!

Miini, ihan sama juttu! :) Nyt kun mä tiedän ton sun rintavarustuksen koon, niin pitääkin alkaa tuijottelemaan myös sitä vastaantulijoissa! Mahan lisäksi siis :) ja koiran. Meidän lähistöllä on aika paljon kyllä koiria, mutta sellaisia suurempia en ole vähään aikaan bongannut. Mutta silmät on auki. Meinasin ehdottaa, että sovitaan joku salainen merkki, jota vinkkaillaan vastaantulijoille, mutta ehkä se ei olekaan niin hyvä idea.. voisi herättää pientä ihmetystä muissa ja saada valkotakkiset piakkoin paikalle.

Hyvät viikonloput tännekin! Ja miten Mminttukin on jo noin pitkällä?? :)

Eikö tiellä kunnat tarjoa rakenneultraa? Meillä tarjotaan np-ultra ja rakenne-ultra. mun ymmärtääkseni jotkut ultraajat noissa kunnan tarjoamissa ultrissa ei kerro sukupuolta, mutta usein kuitenkin kertovat. Mä kyllä luulisin, että aina kun menee yksityiselle ultraan, niin he kyllä yrittävät katsoa sukupuolen, jos itse haluaa.

Me oltiin ekan kohdalla aika vakuuttuneita, että poika tulee, vaikkei meillä ollutkaan mieltymyksiä, mutta jostain syystä niin vaan ajateltiin. No, tyttö kuitenkin tuli. :) Tämän kyllä näkivät jo rakenne-ultrassa. Nyt mulla on taas tunne, että varmaan poika ois tulossa ja mies on taas sitä mieltä, että varmaan tyttö... Saa nähdä kumpi. Meille on täysin sama. Esikoisen kaveriksi olisi kiva tyttö ja toisaalta taas poika olisi kiva, joten kumpi vaan niin oltaisiin yhtä innostuneita! :)

Onko teistä kukaan mennyt 4D-ultraan tai aiotteko mennä? Me oltiin esikoisen aikaan, mutten tiedä, että mennäänkö nyt...

Apua, taisin viime yönä nähdä synnytysunen... Ihan kamalaa... Tosi hatarat muistikuvat... Onneks.

Onnittelut mmintulle 12 viikon rajapyykin saavuttamisesta. Hurjan pitkällä on jo Wilmakin ja epistä kun olit siellä kanarialla. Täällä on niin kovat pakkaset, että mulla on kans matkakuumetta. Vähäksi aikaa tosin saa nämä matkahaaveet lykätä kauemmas, mut eihän sitä tiedä vaikka sitten ens talvena vauvan kanssa lähettäis johonkin. Jos vaan rahatilanne sallii. Tuli nuo äitiyslomatukipäätöksetkin kelalta ja näin asuntovelallisena vähän pelottaa, että miten sitä selvitään, mutta täytyy elellä säästeliäästi.

Liikunnan harrastamisesta sen verran, että itsellä se on oikeastaan rajoittunut lähinnä koirien kanssa ulkoiluun. Ennen raskautta kävin paljon salilla, mutta jotenkin se jäi tässä raskauden edetessä. Painoa on tullut n. 9kg, mutta aika lailla vain vatsassa nuo kilot näkyy. Muuten oon pysynyt suht samassa kuosissa. Niinhän nuo monet sanoo, että poikavatsa olisi kun ei takaapäin näy, että oon raskaana. Sukupuolta ei haluttu tietää rakenneultrassa, joten se jää sitten nähtäväksi :)

Dinnalle sen verran, että kaikki kunnat ei tarjoa rakenneultraa ollenkaan. Niin myös meillä eli rakenneultra jouduttiin käymään yksityisellä. Yksityisellä saa kyllä varmasti tietoon sukupuolen, jos haluaa ja tietty jos vauva sen näyttää eli ei piilottele jalat ristissä ;) Niin ja samalla tietty Dinnalle onnittelut plussasta ja tervetuloa tälle puolelle!!! Yhtäaikaa ei tuolla haaveilupuolella oltukaan, mutta jonkun verran oon siellä käynyt kuitenkin lueskelemassa kuulumisia silloin tällöin.

Nyt saunomaan ja telkun ääreen nauttimaan alkavasta viikonlopusta! Enää 2 ja puol viikkoa töitä ennen mammalomaa :D Mukavaa viikonloppua kaikille!

hippu81 32+0

Joo, mä muistan kyllä, että kaikki kunnat ei tarjoa rakenne-ultraa... Mä vaan muistan lukeneeni jo jotain 1,5 v sitten, että systeemiä yritettäisiin yhtenäistää niin, että kaikille odottajille tarjottaisiin samat seulat kunnasta riippumatta. Ilmeisesti eivät ole vielä kovin pitkälle asiaa vieneet. Nytkin Helsingissa tarjotaan np-ultra, rakenne-ultra ja veriseerumi seula. Silloin kun esikoista odotin, niin täällä ei saanut tuota veriseerumi seulaa, joten silloin kävin yksityisellä.

Ooh, Hipunkin la lähenee! :) Kohta täältä siis alkaa lähteä porukkaa. :/ Hyvä tietty, siihenhän pyritään! :) Nyt vaan tarvittas saada sitten lisää plussia haaveilijoista! Sinne haaveilijoihinkin tarvis itseasiassa lisää haaveilijoita...

Mulla ei ole ollenkaan raskaana oleva olo. Ei siis mitään oireita! Ei mitään! Mä melkein toivon, että tulis nyt ees yks oksennus. Heh...

Mähän oon pieni sauhuttelija, mutta siis seinään nyt lopetin. En voi sanoa, etteikö tekis mieli... Noh, kaipa sitä kohta taas tähän tottuu. Enää en tee sitä virhettä, että alan maistelemaan uudestaan. Hyi.

Plussanneet:

Noa plussa +05/08 LA 11.1.09
Liliania +06/08 LA 21.2.09
hippu81 +07/08 LA 6.3.09
Liisaleena +10/08 LA 10.6.09
Wilma +10/08 LA 21.6.09
Miini-81 +11/08 LA 27.7.09
mminttu +11/08 LA 22.7.09
hensku +12/08 LA ?
Dinna +01/09 LA 15-20.09.2009
Utelias pahalainen +12/08 LA?

Lisäsin nyt sitten itsenikin tohon listaan, vaikkei mitään oireita vielä juurikaan ole. Vatsaa nipistelee lähes päivittäin ja jännityksellä odotan ekaa neuvolaa, joka on 3 viikon päästä.Pelkään niin pirkuleesti keskenmenoa ja sen takia tutkailen itseäni suurennuslasilla =( No ehkä pian uskallan alkaa nauttimaan tästä olotilasta.
Mies on viettänyt kaikkea muuta kuin tipatonta tammikuuta ja onneksi itsellä ei ole juurikaan viunaa tehnyt mieli. Lähinnää ällöttää hajukin. Mutta punkkua on välillä tehnyt tosi vahvasti mieli...mistäköhän johtuu. No mehu on korvannut sen mieliteon. Suklaata voisin syödä kilokaupalla vaikkei se ennen ole maistunut kuin pienissä erissä =)

LL: Muistaakseni toinen jumppa oli puistokoululla tuossa aika keskustassa ja toinen tais olla mammauintia et varmaan sit Aalto Alvarissa. Pitäs ettiä ne laput jostain sitten kun kerkee :D Mäkään en vielä mitenkään kauheen innolla niitä ole miettiny juuri sen takia kun sitä mahaa ei vielä ole....Niin ja tilasitko rakenneultran viikolle 20 vai?

Tänne vaan UP rohkeesti kirjottelemaan. Kyllä varmaasti olet raskaana vaikket välttämättä sitä itse aina tunnekaan! Täälläkin vihdoin viikoilla 12+3 mennään enkä aina tunne oloani kovin raskaaksi :D

Hyvä Dinna jos lopetus on mennyt vielä kivuttomasti, toivottavasti ei tulekaan mitään suurempaa!

Eipä mulla ihmeempiä! Eilen piiiiiitkästä aikaa meikkasin ja mies vei mut syömään ja ilta vietettiin kavereiden luona guitar herota pelatessa, aivan loistava peli!

mminttu12+3

Tuolla kesäkuisten ketjussa avattiin muuten just Facebookiin oma suljettu ryhmä jossa voi vaihtaa kuvia ja kuulumisia. Se edellyttää tietenkin, että joku tekee sen ryhmän ja hyväksyy ryhmän jäsenet. Jos teitä kiinnostaa "paljastaa henkilöllisyytenne" voitaisiin mekin avata oma ryhmä. Mä voisin tehdä vaikka sen. Teidän pitäisi siis lähettää mulle maili jossa lukee teidän oikea nimenne, jotta osaan hyväksyä teidät.

Niin ja siis ensin pitää tietty keksiä ryhmälle nimi jotta löydätte sen ja voitte liittyä siihen. Se ryhmän nimi näkyy siellä teidän profiilissanne muille, mutta muiden sitä klikatessa ne eivät näe kuin sen otsikon eli eivät "pääse" sinne.

Mä voisin ainakin liittyä fb-ryhmään. Jos te ihan alkuvaiheessa olevat ette vielä halua paljastua kaikille fb-kavereillenne, niin pitänee keksiä sellainen ryhmän nimi, jossa ei ole vauva-sanaa ;) Sinnehän vois tulla myös haaveilupuolelta Sinis + muut, jos mahakuvien ihmettely kiinnostaa.

Mulla on se rakenneultra viikon päästä, eli rv19+5. Mites Noa ja Hippu, millä viikoilla teillä on ollut?

Käytiin eilen uimassa. En kehdannut bikineitä laittaa, kun mun maha on tällä kertaa vähän sellanen roikku -> näyttää kaljamahalta :) Ahtauduin sitten vanhaan kokouikkariin. Siellä oli varmaan kolme muutakin raskaana olevaa uimassa, söpöä… Esikoinen huolehti saunassa, että "joko vauvalla on kuuma?"

Pitää vielä kertoa yksi kauppatarina - esikoinen ei ole oikein innokas vaatekaupoissa kiertelijä, mutta sain sen mukaan, kun selitin, että pitää ostaa uusia paitoja ettei napa vilku. Tyttö sitten tomerana esitteli kaikkia pitkiä kaapuja "Äiti, täältä sun napa ei ainakaan vilku" ja sitten isoon ääneen, että koko kauppa varmasti kuuli "Tiiätkö miksi sun napa vilkkuu? Sulla on niiiiin iso maha!" Vähän nolotti, koska päällä oli sellanen väljä takki, josta ei kyllä vauvamahaa erottanut, vaan voi kuvitella muuten vaan isokokoiseksi. Myöskin esikoista nauratti, kun sanoin, että pitää ostaa isompia pikkuhousuja, jos vanhat ei enää kohta sovi "Mutta äiti, eihän niin isoja pikkareita ole olemassakaan" :D

Terkuin ei-nyt-niin-kovin-suuri LL rv18+5

Heh, lasten tokaisut on kyllä niin parhaita :D

Mulla oli rakenneultra muistaakseni viikolla 20. Se se olikin jännää aikaa :) Vaikka silti mun mielestä ensimmäinen eli np-ultra on ollut kaikkein vaikuttavin, kun silloin ihan ekaa kertaa näkee että kyllä siellä mahassa taitaa se vauva köllötellä :) Rakenneultrassa tietenkin näkee sit tarkemmin et kaikki on kunnossa.

Mulla alkoi nyt sitten nämä piinapäivät, laskettu aika oli eilen. Eikä suuremmin ole tuntemuksia että tässä lähtö koittaisi, harjoitussuppareita vaan iltaisin ja joskus öisin jomottelee vatsaa menkkamaisesti. Saa nähdä viivytteleekö vauva loppuun asti, toivottavasti ei!! Ja jotenkin ei vaan uskois että tää raskausaika on tullut nyt ns. päätökseen, tuntuu että vastahan me plussattiin!

Noa 40+1

Ihania kommentteja Liisaleenan tytöltä! :) Sieltä se totuus tulee.

Ai aiotte suljetulle? :) Houkuttaisi kyllä tulla mukaan, mutta en tiedä uskallanko.. jos tää homma ei tästä etenekään, niin sit voi olla tyhmää. Millainen se fb:n ryhmä on? Jossain joku kirjoitti, että sinne pystyy luomaan myös sellaisen ryhmän, jota ei pysty hakemaan ja joka ei näy missään? Mutta ilmeisesti siis näkyy kuitenkin omassa profiilissa?

Mä näköjään käyn täällä vierailemassa aina näin kierron loppupuolella.. menkkojen jälkeen on pakko pysytellä pois, mutta nyt kun TAAS ollaan pari viikkoa raskaana, niin uskaltaa kurkkia tänne toisellekin puolelle :) Muutenhan teitä tulee ikävä.

Miini, päivystin lähimmän Prisman alusvaateosastolla koko viikonlopun.. ;)

LL: Hassu pikkuinen sulla on....Hihhii...Munkin maha näyttää tiettyinä päivinä vaan läskimahalta...:)

Ajattelin justa samaa, että ryhmän nimi vois olla joku tosi neutraali. Keksiikö kukaan? Ja eihän meidän tarvii toisiamme kavereiksi lisätä ellei haluta, eli sit näkee vaan nimen ja pikkukuvan ei muuta. Ellei sit oo avoin profiili. Kuitenkin voi kaikki sit kirjoitella sihen ryhmään ja lisätä kuvia.

Mä tunsin eilen jonkun pienen "tönäisyn" mahasta. Paljon tuntuu myös sitä kuplintaa, poreilua ja muuta epämääräistä. Toiv. tää takoittaa, että siellä tosiaan ollaan vielä hengissä ja kaikki olis hyvin. Huomenna siis se toka neuvola!!

Wilma 17+1

Mä olen ilmeisesti jo täällä palstallakin paljastunut joten ei mulla ole väliä vaikka te mun naaman näkisitte :d Eipä se kummonen ole ;) Eli laitetaan vaan joku ryhmä pystyyn, siellä voi sitten kommentoida vähän vapaammin kun täällä! Oon kans aika neutraalin nimen kannalla koska ei hotsittais kauheesti vielä siellä puolella huudella että raskaana ollaan ja tukevasti :d tosin täällä ne juorut kiertää ja tuntuu että jokainen puolituttukin tulee jo onnitelemaan kun on jostain kautta saanut tietää....naiset ne niin juoruilee :D:D

Noalla sitten vaan odottelua...aah mäkin toivoisin että olisin jo noin pitkällä!

LL:Ihana esikoinen sulla. Parhaita on just tollanen tosi "kivat" oivallukset esim. intiimipaikoista. Mun kaverin lapsi kerran huusi yleisessä saunassa kovaan ääneen mun "hieman" rehottavasta alapäästä. Luuli että siellä asuu eläimiä :d Kiva oli selitellä että on vaan jäänyt ajamatta :D:D

mminttu 12+5

Täällä mä vaan hihittelin itsekseni Liisaleenan esikoisen kommenteille. :D On noi kyl hauskoja! Muista kirjotella niita vauvakirjaan, kun muuten ne unohtuu... Riittää sitten hupia vuosienkin päästä! :)

Mä kuuluin jo esikoisen aikaan yhteen suljettuun yhteisöön... Itseasiassa aloitin kirjoittelemaan täällä, mutta lähdin pois. En oikein pitänyt, kun tää anonymiteetti täällä tuntuu antavan vähän liikaa vapauksia joillekin. Se suljettu yhteisö oli kyllä kiva, kun kaikki tiesi. Sen jälkeen vasta itseasiassa ollaan "otettu" toisemme fb kavereiksi. :) Mä tein itseasiassa tietoisen päätöksen tällä kertaa, etten ryhtyisi kirjoittelemaan ja ystävystymään "liikaa", kun se tuntui vievän niin paljon aikaa. Me ollaan siis tavattu ihan livenäkin ja sen sellaista... Pitää katsoa, että uskallanko liittyä joukkoonne. ;)

Ooh! Noalla on kyllä jännittävät paikat! :) Musta noi viikot meni vielä hitaasti ja yleensäkin koko raskaus. Nyt jälkikäteen tietty miettii, että se oli vaan yks hujaus. Mä luulen, että tää raskaus menee tosi nopsaan, kun on muutenkin vilskettä täällä kotona ja paljon ohjelmaa ensi vuodelle...

Apua....auttakaa tyhmää!!! Multa on nyt tullut koko päivän jotain ruskeeta alkkareihin (ei siis varsinaista vuotoa vaan tipoittain) ja masua pistelee ajoittain. Onko ihan normaalia tässä vaiheessa raskautta (rv 7 luultavasti menossa) vai pitäiskö huolestua??? Huolestunut jo olen kuten huomaatte =)
On tämä ihan kamalaa kun ei osaa ollenkaan rentoutua ja uskoa että masussa olisi kaikki kunnossa. Neuvolaankin olisi vielä 2 viikkoa....KÄÄK!
Kyllä mäkin voisin liittyä mukaan siihen suljettuun fb-juttuun.

UP: Alussa voi tulla jotain pientä tuhruttelua ilman, että se jotain vakavaa tarkoittaisi. Seuraile tilannetta. Jos vuoto muuttuu kirkkaan punaiseksi ja kivut voimistuu kovasti, sitten lääkäriin. Päivällä joko neuvolan kautta tai suoraan päivystykseen. Tai vuoto jos menee runsaaksi ja kivut tosiaan kovat, pääset varmasti myös ensiavun kautta äippäpolille ultrattavaksi/tarkistettavaksi. Tässä siis ohjeita, jos nyt pahaksi tilanne äityy, mutta toivotaan, että on vaan jotain "normi"tuhruttelua! Tsemppiä! Miullahan oli kans sillon alussa (rv9+) ruskeeta tuhruttelua, mut oli ihan vaaratonta, kun sit kävin polilla ultrattavana.

Jos perustan sen ryhmän nimellä "Team Ellit" niin ei käy nimestä ilmi, mistä juttua väännetään. Siihen vois sitten liittyä halukkaat haaveilijat ja odottajat. Eli lähettäkää mun mailiin wilmawadelma@gmail.com maili jossa kerrotte kuka olette tyyliin wilma=maija meikäläinen niin tiedn sitten hyväksyä teidät ryhmään. Ja laittakaa omista asetuksistanne "Privacy settings" kaikke ne asetukset pois mitä ette halua muiden näkevän. Eli mihin ryhmiin kuulutte, mitä kommentoitte, mitä kuvia laitatte...Mulla ainakin näkyy muille ainoastaan se ketä uusia hyväksyn kavereiksi. Ja muille näkyy ryhmän nimi vaan ja se ei kerro mitään ja ne muut ei jäseniä, kuvia tai tekstiä näe (vaikka omalla sivulla näette kaikki ne jutut mitä sinne laitatte), testasin miehen profiilin kautta ettei se näe.
Jos teillä sitten on avoin profiili me muut ryhmästä päästään kattomaan tarkemmin keitä olette, mutta jos ei oo avoin niin näkyy vaan nimi ja se pikkukuva.

Selkiskö?? Eli laittakaa mailia ja ettikää ryhmistä haulla: "Team Ellit"

Wilma 17+1

Voi miten pitkällä Wilmakin jo on... :) Ihanaa, kun liikkeet jo tuntuu! Ihan ikävä on sitä tunnetta, vaikka vieläkin ihanampaa on, kun se potkuttelija on ihan livenä tuolla pinniksessään tuhisemassa... :)

Sain juuri ristiäiskutsut valmiiksi. Tuli aivan ihanat! Juhlat on tän kuun viimenen päivä. No hitsi tästäkin taas tajuaa miten nopeesti aika menee; mie ristiäisiä värkkäilen, poika on jo 1kk (!!!) 1pv vanha, vaikka tuntuu, että vastahan sitä saikulla vielä hiippailin sen vaaleansinisen kärryn kans... *huokailee haikeana :)

Herttis

Ja outoa, kun ei perään enää tuukkaan rvJotakin... Vaikka kylhän sitä joskus toivottavasti vielä täällä rv:n kerakin kirjottelen... ;) Älkää siis vielä moista kuvitelko, mut sit joskus jossain vaiheessa, hope so :D

Noooooaaaa! Tuu vielä ilmottautumaan... Mie täällä sytkyän, että mikä tilanne siellä on... :D Ja muuten hitsi, kun pitäs mennä nukkumaan, kun kerta vauvakin nukkuu, mut ku ei vielä malttas, täällä vaan roikun... Noh, se kostautuu sit yöllä, kun poju valvoskelee, kun päivän ja illan on vaan nukkua tohottanu...

Mulla oli rakenneultra myös viikolla 20. Kyllähän siellä hienosti jo näky kaikki sormet ja varpaat ja olihan se muutos huima verrattuna np-ultran pieneen möykkyyn ;) Kasvonpiirteitäkin päästiin ihailemaan.

Laitanpa Wilma sulle postia. Nimi on hyvä! :D