tulkitkaapa tätä raskaustestiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiköhän tuo nega ole. Itse testailin noilla ja valkeaa kohtaa ns. "viivanpaikkaa" saattoi noilla näkyä, sitten erään kerran ko. testiin tuli tuohon viivalle hiukan vaaleanpunaista väriä ja nyt meillä 2 v tyttö. :)

[QUOTE="hämmentynyt";28527261]Näitä testejä olen muutaman tehnyt kolmen vuoden yrityksen jälkeen, joten uskon kyllä, että tulkitsen sitä oikein. ;) Kuvassa se ei ikävä kyllä välity, mutta testissä on myös hitusen väriä. En ole ikinä aiemmin saanut näkymään kun sen valkoisen viivan testiajan jälkeen, joten siksipä tuo mietityttää. -Ap[/QUOTE]

Mulla on samoja testejä kaapissa kun itelläkin vaavihaaveita ;) Mutta tottahan se on, että kuvat vääristää ja jos mieskin näkee siinä jotain niin...
Voit testata vaikka seuraavana päivänä uudestaan ja katsoa tummuuko viiva jos ei malta odottaa ;)
Itsellä ekaa tehdessä meni 8v ja kyllähän sen huomaa jos testissä on jotain "uutta" entiseen verrattuna..

Itse sain haalean viivan tuossa 3vko sitten ja seuraavana päivänä oli jo tummempi. Olen itse käyttänyt aina rfsu:n testejä ja sitten varmistellut vielä apteekin testillä.. Valitettavasti tuo raskaus päättyi keskenmenoon ja uusi rfsu:n paketti odottaa jo kaapissa seuraavaa kertaa...

[QUOTE="plussa";28535563]on plussa[/QUOTE]

niin? Haamu = haalea plussa eli raskaushormonia ei ole erittynyt vielä niin paljon että näkyisi selvemmin.

Kyllä mä testaisin vielä uudelleenkin että saisin selvän plussan.

Siis mun silmään tuo on melko selkeä plussa. Itse sain samanlaisen viisi päivää ennen oletettujen menkkojen alkamista. Siitä se viiva sitten vahvistui päivä päivältä, ja nyt olen 19. viikolla.

[QUOTE="hmmm";28535575]niin? Haamu = haalea plussa eli raskaushormonia ei ole erittynyt vielä niin paljon että näkyisi selvemmin.

Kyllä mä testaisin vielä uudelleenkin että saisin selvän plussan.[/QUOTE]

Haamu = haalea plussa, eli testin tekijällä on virtsassa raskaushormonia, eli on raskaana.

mä oon nyt vielä enemmän sitä mieltä, että näkyy jotain! Onnea! :)

Mulla on molemmissa raskauksissa tulleet tollaset tosi tosi hailakat viivat ja just ennen kun testi olis ollu menos jo roskiin ja oon testannu, kun menkat pari päivää myöhässä.

Se raskaushormonin kohoaminenhan voi vaihdella eri ihmisillä, toisilla näkyy selvä plussa samalla testillä jo kun oviksesta alle 2vkoa ja toisilla taas vasta myöhemmin.

[QUOTE="Jaapajaa";28535599]Haamu = haalea plussa, eli testin tekijällä on virtsassa raskaushormonia, eli on raskaana.[/QUOTE]

no niin on, mutta kyllä mä itse tekisin vielä testin että saisin selvemmän plussan.

Kiitti vastauksista! :) Mä teen vielä huomenna testin. Jonkun muun merkkisen. On tuo tän päivänen kuitenkin vahvempi kuin eilinen, selvästi. :) Väriä ei vaan saa kameraan ikuistettua samalla tavalla mitä siinä on livenä. Jänskäääää. -Ap

En ole päässyt vielä apteekkiin. Yksi rfsu odottelee vielä kaapissa. Tekasen sen varmaan kohta ja jos en varmaa tulosta saa niin myöhemmin vielä se digi. Nyt peukut pystyyn. Laitan vaikka kuvaa taas mikäli jotakin kiinnostaa :D Ihanaa, et voin jakaa tätä täällä, kun ei oo ketään muuta miehen lisäks kelle vielä viittis mitään puhua :P -Ap

[QUOTE="hämmentynyt";28539661]En ole päässyt vielä apteekkiin. Yksi rfsu odottelee vielä kaapissa. Tekasen sen varmaan kohta ja jos en varmaa tulosta saa niin myöhemmin vielä se digi. Nyt peukut pystyyn. Laitan vaikka kuvaa taas mikäli jotakin kiinnostaa :D Ihanaa, et voin jakaa tätä täällä, kun ei oo ketään muuta miehen lisäks kelle vielä viittis mitään puhua :P -Ap[/QUOTE]

Tuu kertoon sitten kuulumiset. plussa on... :)

kp 31/28. Livenä se on vielä selkeämpi kuin eilen. Nyt ei ollut kameraa saatavilla niin kuvattu kännykällä, jolla ei oikein kunnon kuvaa saanut. :( Toivon tosiaan että tuo tuosta vahvistuu. -Ap

Plussa mikä plussa. :) Ja eihän kaikki edes saa sitä vahvaa viivaa! Ja vasta 3pv myöhässä kuukautiset, eihän se ihme ole ettei ole tumma viiva. Onnea! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin. :)

Uusimmat

Yhteistyössä