Tulkitkaa mulle mitä yks mies meinaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outo

Vieras
22vuotias miehen alku, tavattiin baarissa ja hän ihastui minuun. Ollaan nähty 2kertaa sen jälkeen, toisella kertaa humalassa baarissa ja toisella kertaa selvinpäin.
Olemme vähän sopineet että menisin hänen luonaan käymään jokuviikonloppu, mutta minusta on outoa kun jos hän on vaikka facebookissa ja sanon siinä chatissa jotain niin välillä ei vastaa ollenkaan, joskus juttelee ihan normaalisti, mutta saattaa poistua sanomatta mitään...
Ei lähettele tekstiviestejä tms.
Sanoo kumminkin että haluaa että tulen käymään ja vaikuttaa kyllä siltä että olisi siitä mielissään. joskus aloittaa itse juttelun facebookissa.
On todella ujo ja ei ilmeisesti ole ollut kuin pari lyhyttä seurustelusuhdetta, voiko olla niin ujo ettei edes näin netin tai tekstarien välityksellä puhu kauheasti?

vain nainen ajattelee, että jos virtuaalimaailmassa poistuu sanomatta mitään asiassa on joku ongelma.Koneen äärestä poistumiseenhan löytyy lukemattomia syitä ja vain nainen ajattelee kun mies on kyseessä, että se tarkoittaa jotain, jos ei aina vastaa.Lopeta spekulointi, mene tapaamaan miestä jos hän sitä itse on ehdotanut ja katso sen jälkeen miltä tuntuu.On aivan hölmöä tehdä nettikäyttäytymisen mukaan johtopäätöksiä vaikkakin tuntuu että nykyään ihmisten elämä on facebookissa ja mitä tapahtuu sen ulkopuolella on vain harrastamista jota tehdään, jotta päästään kertomaan siitä nettiin.

Jospa miehellä on vaikkapa lukihäiriö tai muuten ei vaan osaa itseään ilmaista kirjoittaen kovin hyvin. Koneelta poistumisiin voi olla lukemattomia syitä. Nyt ei tosin auta muu kuin tavata kyseinen ihminen ja ottaa asioita selvää, ei se ota jos ei annakaan..

onko sekin normaalia et jos laitan viestin et mitä kuuluu ja kyselin et vieläkö sillä on voimassa se yöpaikka tarjous (en nyt ihan näillä sanoin mutta kumminkin ) niin vastaus oli että ei ihmeempiä. mitäs sulle? joo kyllä mä haluan et tuut käymään. ei hymiöitä ei mitään...
Mä en ymmärrä mitä se haluaa kun ei olla suudeltu, eikä mitää muutakaan. Viimeksi kun lähdin sieltä niin vähän ujona sano et halataan edes tms. Voiko vaan olla niin ujo ja tosiaan taisi mainita että pisin seurustelu on ollut 3kk, ei ole edes ketään esitellyt vanhemmilleen.

niin ja kun kyselin että mitäköhän sitten tehtäis jos/kun tulen niin sanoi että oli miettinyt jos mentäs niiden mökille tms, eli ilmeisesti on kumminkin ajatellut minua...kai.
Lisäksi kun ilmoitin päivämäärän mikä kävisi oli heti että se käy hyvin ja pidetään alustavasti sovittuna.

Naurattaa jotenkin tämä aihe, facebookissa tsättäily ja kun ei käytä hymiöitä edes! :) Ei siis millään pahalla mutta oma nuoruus oli vaan niin eri maailmasta etten osaa antaa edes mitään järkeviä neuvoja :D

No kannattaa lopettaa toi ylianalysointi :D Jotkut vaan ei tykkää hymiöistä tai puhuu mielummin kasvotusten kuin netissä tai viesteillä. Kysy siltä suoraan jos häiritsee.