Ai nii toi Pompeji.Muistattekos miten kävi viimeksi tuhkapilven aikaan? Ei paljon lentokoneet lennelleet silloin.
Eivät juuri Euroopan ilmatilassa lennelleet, kun vuonna 2010 purkautui tulivuori Islannissa. Muun muassa Suomenkin ilmatila oli silloin jonkin aikaa suljettuna.Kyllä lensivät.
Minä lensin Euroopassa juurikin tuona aikana.Eivät juuri Euroopan ilmatilassa lennelleet, kun vuonna 2010 purkautui tulivuori Islannissa. Muun muassa Suomenkin ilmatila oli silloin jonkin aikaa suljettuna.
Se mitään valtaa, kun ei se saisi omiakaan koneitaan silloin ilmaan. Tuhkaa ei tarvitse kovin paljon olla ilmassa, kun se tukahduttaa lentokoneen moottorit ja silloin tulee kone kuin kone alas taivaalta.Tuhkapilvi blokkaa lentoliikenteen ja Yhdysvaltojen avun ja venäjä valtaa euroopan.
Aha.Minä lensin Euroopassa juurikin tuona aikana.
Kuule siideriääliö: mene nukkumaan mikäli et pysty älylliseen viestintään.Aha.
Mutta toisen keskustelijan nimeäminen siideriääliöksi on mielestäsi älyllistä viestintää?Kuule siideriääliö: mene nukkumaan mikäli et pysty älylliseen viestintään.
Ei ole. Luulisi sinunkin tunnistavan perskärpäset.Mutta toisen keskustelijan nimeäminen siideriääliöksi on mielestäsi älyllistä viestintää?
Juurikin ja perunakin?Minä lensin Euroopassa juurikin tuona aikana.
Vuonna 2010 suuri osa Euroopan ilmatilasta oli suljettuna monta päivää. Ilmatilaa suljettiin asteittain ja samaten avattiin asteittain. Vaikka sinä pääsitkin lentämään pisteestä A pisteeseen B niin moni jäi ilman suunniteltua lentoa joutui keksimään vaihtoehtoisen keinon kulkea pisteesä C pisteeseen D.Minä lensin Euroopassa juurikin tuona aikana.
ja sitten tämä:Kyllä... No, katso ja kuuntele tämä ensin:
https://www.youtube.com/watch?v=GX8NMY7Qtxk
Totta!Ei kannata aliarvioida lännestä itään puhaltavan suihkuvirtauksen nopeutta. Se on muuten melkoisen nopea se suihkuvirtaus.
Joo. Uinuu nyt?Ai nii toi Pompeji.
Pompeijiko?Joo. Uinuu nyt?