tulis sit maksaan 110e se vauvakoppa koneeseen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miekksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me lennettiin Finnairilla ja oli eturivin paikat. Siihen eteen sai seinään kiinni sellaisen kopan. En tiedä puhutteko sellaisesta...Se kuitenkin oli ihan ilmanen. Ei kylläkään varattu sellaista etukäteen vaan tarjosivat sitä koneessa.

Meillä on kerran ollu se koppa, kerran sylissä ja kerran niin, että koneessa oli hyvin tilaa ja vauva sai olla omassa kaukalossa omalla penkillä (vaikka siis oli vaan sylipaikka maksettu).

Musta se vauvakoppa on hirveän hankala. Jos jaksaa sylissä pitää (esim. vuorotellen) niin parempi mun mielestä.
Aina, kun sai vauvan nukkumaan siihen koppaan, niin sitten tuli ilmakuoppia ja turvavyövalo = vauva kopasta syliin ja vöihin, ja taas nukuttamista kun valo sammuu.

Ja humalaiset turistit laukkaa vessaan siitä ohi (koppa-paikkahan taitaa aina olla etupenkissä?) ja jää jonottaessaan sössöttämään vauvalle, joka taaskaan ei saa nukuttua....

Ite en ikinä enää huolis sitä koppaa, mutta ihmisestähän toikin on kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Me lennettiin Finnairilla ja oli eturivin paikat. Siihen eteen sai seinään kiinni sellaisen kopan. En tiedä puhutteko sellaisesta...Se kuitenkin oli ihan ilmanen. Ei kylläkään varattu sellaista etukäteen vaan tarjosivat sitä koneessa.

Lomalennoilla siitä joutuu maksamaan.... Mietin täs että kannattaako vai ei..

Me ollaan pari kertaa saatu se eturivin paikka, eikä kyllä olla jouduttu maksaan mitään ylimäärästä (ei oltu varattu etukäteen sitä ). Yleensä ne eturivin paikat kait lapsiperheille annetaan. Meitä ei kyllä ikinä oo siinä humalaiset häirinnyt, kuten joku valitteli.
Mä en noin paljoa siitä paikasta suostuis kuitenkaan maksamaan. Monta kertaa ollaan matkattu myös niin, että lapset olleet vuorotellen minun ja isänsä sylissä ja ihan hyvin on mennyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiva kuulla et sylissä matkustus on mennyt hyvin =) Mekin taidetaan ihan tyytyä peruspaikkaan, eli vauva sylissä.

Nousua ja laskua varten saa lisäturvavyön lapselle ja siihenhän muksu on joka tapauksessa ko. aikoina kiinnitettävä, nukkui tai ei. Malesiassa katsoivat pitkään, kun sitä pyysin paikallisella lennolla... Ohjekirjasta tutkivat, että olenko järjissäni. :kieh:

Yhteistyössä