Mulla on haave

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
saada kotikylmiö. Joko sellainen ns. 2 täyskorkeaa jää-viileäkaappia "yhdessä" tai sit sellainen ihan "kylmiö-huone" hyllyineen, jonne sopii mennä itse sisälle.

On vaan yksi mutta... Ne maksaa liikaa mun kukkarolle :/ .
Mutta ois se vaan ihana.

Onks kellään kokemuksia noista, onks ne oikeesti hyviä ja toimivia ratkaisuja, vai kuvittelenkohan mie omiani?

Meillä on "huone". Isosta portaanaluskomerosta eristettiin 1,5x1,5m tila, ostettiin siihen sopiva kone, moottori on seinän toisella puolella kodinhoitohuoneessa. Ei ollu kovin kallis.

Se on aivan ihana!!!!! Kaikki kylmäsäilykkeet mahtuu. Kauppakassit voi jo kaupassa lajitella kylmiöön meneviin eikä tarvii heti ehtiä tyhjentää, senkun vaan nostaa koko kassin sinne!

Ainoa miinus on, että kala ja liha tarviis himpun kylmemmän säilytyksen, mutta kun sen tietää niin ei pidä raakaa tuotetta siellä pitkään.

meillä on tässä vanhassa talossa aikanaan rakennettu myös kylmiö tuohon alakertaan, eli sinne mahtuu itsekin sisään. Jouluna ja muiden juhlien aikaan kätevä, muuten emme kahdestaan tarvi niin paljoa kylmää tilaa :) Eli laitetaan se päällekin vaan juhlia varten, muuten on vaan varastona. Ihan kätevä varmasti jos olisi iso perhe/paljon ruokaa

Yhteistyössä