tulipas tosi hyvä mieli <3 *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wicked Mary

Aktiivinen jäsen
04.05.2006
10 467
3
36
Hevonkuusikko
...olen varmaan aiemminkin kertonut että reissailen pitkin Englantia aina kun tilaisuus tulee, ja että mulla on hyvä ystävä siellä.
Itseasiassa oli toinenkin aiemmin, mutta jotenkin meni sukset ristiin kun tavattiin viime maaliskuussa, ja välit meni poikki ihan typerästä syystä.
Mietin tosin usein että kehtaisiko kirjoittaa ja yrittää puhua asiat selviksi, mutta jotenkin se vain jäi.
Mutta toissapäivänä yhtäkkiä rohkaisin mieleni ja kerroin miten olen kaivannut häntä ja muistellut usein miten hauskaa meillä oli kun juteltiin mesessä, kerroin myös miten olin pahoillani että kävi niinkuin kävi, ja että olen usein halunnut pyytää anteeksi, mutta en uskaltanut kun pelkäsin etten saa mitään vastausta.
No sain vastauksen tänään! Hän kertoi myös ajatelleensa samoin ja miettineensä mitä minulle kuuluu, muttei uskaltanut kirjoittaa.
Hän sanoi olevansa todella iloinen kun kirjoitin ja hän toivoi että voimme aloittaa vuoden 2010 taas ystävinä, puhtaalta pöydältä...ja voi että tuli hyvä mieli :heart: :)

Hienoa, että rohkaisit mielesi - se kannattaa ja jatkossakin suosittelen elämään niin, että selvitetään asiat heti jos mahdollista - tuollainen kuluttaa energiaa turhaan. :-) Ja ihanaa, että kamu oli samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:
Hienoa, että rohkaisit mielesi - se kannattaa ja jatkossakin suosittelen elämään niin, että selvitetään asiat heti jos mahdollista - tuollainen kuluttaa energiaa turhaan. :-) Ja ihanaa, että kamu oli samaa mieltä.

pääsääntöisesti pyrinkin toimimaan niin että asiat selvitetään heti, mutta jotenkin aluksi tuntui vaikealta löytää oikeita sanoja, ja kun aikaa kului lisää, oli aloittaminen aina vaikeampaa.
Mutta tosiaan, kuluttavaa ja raskasta oli tämä kuukausien hiljaisuus, onneksi lopulta rohkaisin mieleni, ystäviä ei ole koskaan liikaa. :)

Yhteistyössä