Tulipas hyvä mieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minävain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minävain"

Vieras
Miehellä ja minulla ollut vähän vaikeaa pitemmän aikaa. Mies nyt työreissussa, eikä olla nähty viikkoon. Äsken kun tultiin muksujen kanssa kotiin, oli kukkalähetys ovella odottamassa ja kortti missä lukee että rakastaa minua.
Eihän kukkapuska ongelmia paranna, mutta pakko myöntää että tuli todella hyvä olo =)
Mies ei ole koko 10v historiamme aikana antanut minulle kukkia.

[QUOTE="minävain";22910781]Miehellä ja minulla ollut vähän vaikeaa pitemmän aikaa. Mies nyt työreissussa, eikä olla nähty viikkoon. Äsken kun tultiin muksujen kanssa kotiin, oli kukkalähetys ovella odottamassa ja kortti missä lukee että rakastaa minua.
Eihän kukkapuska ongelmia paranna, mutta pakko myöntää että tuli todella hyvä olo =)
Mies ei ole koko 10v historiamme aikana antanut minulle kukkia.[/QUOTE]

niin mies pettää minkä kerkii että ompas kivaa

[QUOTE="minävain";22910781]Miehellä ja minulla ollut vähän vaikeaa pitemmän aikaa. Mies nyt työreissussa, eikä olla nähty viikkoon. Äsken kun tultiin muksujen kanssa kotiin, oli kukkalähetys ovella odottamassa ja kortti missä lukee että rakastaa minua.

Kaunis ele! Kateelliset palstamammat yrittää kovasti latistaa oloasi, mutta älä välitä, NAUTI siitä, että miehesi huomioi sinut noin <3

Juu vaan ei silti ole kovin kivaa kun mies panee toisia mammoja viikot, Mmitäs muuta ne tekee kun reissuhommia tekee kukaan jaksa odottaa viikkoa että pillun päälle pääsisi.

miehesi pettää sua usko jo

Juu vaan ei silti ole kovin kivaa kun mies panee toisia mammoja viikot, Mmitäs muuta ne tekee kun reissuhommia tekee kukaan jaksa odottaa viikkoa että pillun päälle pääsisi.

Ikävää, että sulle on näin käynyt, mutta kyllä kuule on ihan semmosiakin miehiä, jotka kunnioittaa vaimoaan/naistaan.. Katkeruus rumentaa, milloinka oot viimeksi peiliin kurkistanut??

[QUOTE="niin";22910899]miehesi pettää sua usko jo[/QUOTE]
Kylläpä te ootte kyynisiä,onko teitä miehenne pettäny? Toinen on iloinen miehen kauniista eleestä ja teidän pitää heti lytätä toisen iloisuus.

Moi, ihan hetki sitten, ja olen mies niin tiedän mistä puhun, onhan se hyvä että löytyy yhtä sinisilmäisiä haihattelijoita kuin sinä olet niin ei kaikki murene alta pois.

No heh, mähän olenkin ruskeasilmäinen, ja jos SÄ kutsut itseäsi mieheksi, niin sulla täytyy olla todella hyvä huumorintaju! Ei katos se vehje jalkojen välissä susta miestä tee, vaan se, miten ja missä sä sitä käytät, ja siihenkin taitoon tarvitaan enemmän, kun sun korvienkaan välistä löytyy <3