Tulipas surullinen olo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Limeoline
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Limeoline

Jäsen
04.06.2007
268
0
16
...kun ilmoitin äidilleni meidän vauvauutisen. Ensimmäinen, jolle kerrottiin...
Ei edes onnitellut, ei kysynyt laskettua aikaa, ei mitään. :'(
Oli vain hiljaa ja vaihtoi puheenaihetta... Mikähän tässä nyt mättää? Meidän väleissä ei pitäisi olla mitään vialla... :ashamed:

:hug:
En voi sanoo että täysin ymmärrän mutta sillon kun mentiin miehen kans kihloihin niin kaikki muut onnitteli vilpittömästi mutta mun äitin naamasta näki että sitä otti aivoon ja pahasti.Tuli niin paha mieli että poru pääsi kun autoon mentiin lähtiessä. :'(

Ihan ensinnä onnittelut ihanasta uutisesta :heart: Ja heti perään :hug: Ymmärrän kyllä, että surettaa, mutta en alkuunkaan ymmärrä äitisi reaktiota. Voi kai se olla, että äidin pienen tytön aikuistuminen tulee yllätyksenä ja äidiltäsi vie vähän aikaa sisäistää mitä kerroit, mutta oli tuo nyt silti hirmusen tökeröä.

Turha sannoo "elä välitä", kun varmasti tuntuu pahalta, mutta uskotaan, että äitis vielä palaa raiteilleen ja älyää onnitella!

kurja reaktio. oletteko naimisissa, vanhat joskus häpee jos ei olla ja tulee lapsi..
toivottavasti tajuaa pian onnitella! oletko varma että tajusi mitä sanoit? meillä piti vääntää rautalangasta vauvauutinen

No varmasti tuntuu kurjalle kun omalta äidiltä saa tollasen reaktion :( Mutta ehkä hänen pitää vain sulatella asiaa rauhassa, mummaksi tuleminen on aika suuri juttu monelle =) Kohta varmasti soittelee niin ettet hetken rauhaa saa.

Yritän ajatella, että ei hän tahallaan noin hassusti käyttäytynyt..
Oli ehkä vaan niin häkeltynyt, että ei osannut sanoa mitään.
Mutta mulla pääsi itku puhelun jälkeen, ei voinut mitään.
Niin kauan ollaan pihdattu tätä tietoa, ja sitten kun sen tärkeälle ihmiselle ilmoittaa, niin tulos onkin aivan päinvastainen kuin odotti... :ashamed:

Nyt ei ole voimia kertoa muillekaan tästä asiasta. Taidamme pitää taas muutamia viikkoja ihan omana asiana. Pikkuinen on kuitenkin tulossa, sanoipa mummot mitä tahansa... =)

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
onko ns.vanhan kansan ihmisiä?
Eli kenties ei onnittele ennen 12vk(se "maaginen raja")..ettei tuo huonoa onnea tai jotakin jos liian aikaisin onnittelee

En mä usko, että kyseessä ois mitään sellasta. Oishan se sanonu, että ei onnittele vielä, tms.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Ihan ensinnä onnittelut ihanasta uutisesta :heart: Ja heti perään :hug: Ymmärrän kyllä, että surettaa, mutta en alkuunkaan ymmärrä äitisi reaktiota. Voi kai se olla, että äidin pienen tytön aikuistuminen tulee yllätyksenä ja äidiltäsi vie vähän aikaa sisäistää mitä kerroit, mutta oli tuo nyt silti hirmusen tökeröä.

Turha sannoo "elä välitä", kun varmasti tuntuu pahalta, mutta uskotaan, että äitis vielä palaa raiteilleen ja älyää onnitella!

Kiitos onnitteluista! Usko tai älä, mä täällä märisen, kun joku sentään onnittelee! :D Tää raskausaika on ihan kauheeta tunnemylläkkää.... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
:hug:
En voi sanoo että täysin ymmärrän mutta sillon kun mentiin miehen kans kihloihin niin kaikki muut onnitteli vilpittömästi mutta mun äitin naamasta näki että sitä otti aivoon ja pahasti.Tuli niin paha mieli että poru pääsi kun autoon mentiin lähtiessä. :'(

Miks sitä otti aivoon?

Muistin just, että kaverin äiti oli käyttäytyny aikas samalla tavalla. Mutta ei siinä takana ollut muuta, kuin toinen tarvihti vähän aikaa käsittääkseen mikä häneen osui. Sen jälkeen oli mummo innosta ja onnesta aivan soikeena =)

Alkuperäinen kirjoittaja Limeoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:

Kiitos onnitteluista! Usko tai älä, mä täällä märisen, kun joku sentään onnittelee! :D Tää raskausaika on ihan kauheeta tunnemylläkkää.... :kieh:

Joo, sitä se kyllä oli! Nauti sie äitisi reaktiosta huolimatta raskausajasta ihan täysillä, on se kuiteskin kovin ikimuistoinen pala elämää :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
kurja reaktio. oletteko naimisissa, vanhat joskus häpee jos ei olla ja tulee lapsi..
toivottavasti tajuaa pian onnitella! oletko varma että tajusi mitä sanoit? meillä piti vääntää rautalangasta vauvauutinen

Juu, ollaan naimisissa. Ja sanoin suoraan, että meille tulee vauva. Mutta taisi vain häkeltyä, toivottavasti se oli vain sitä... :(

Meillä äiti tykkäsi uutisesta, mutta kun anopille sanottiin:"Haluaisitko vielä tulla mummoksi?" Vastaus oli että EN! Arvaappa mitä minä tykkäsin :'( No onneksi mun ei tarvi siitä enää välittää, emme ole missään tekemisissä enää keskenämme.

Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:
Meillä äiti tykkäsi uutisesta, mutta kun anopille sanottiin:"Haluaisitko vielä tulla mummoksi?" Vastaus oli että EN! Arvaappa mitä minä tykkäsin :'( No onneksi mun ei tarvi siitä enää välittää, emme ole missään tekemisissä enää keskenämme.

Oi, pahoitteluni!

Yhteistyössä