Tulipas sitten säikähdettyä tänään :o

Imuroin tuossa illansuussa yläkerran makkareita ja lapset leikkivät työhuoneessa. 3v10kk esikoinen juoksenteli siinä sitten huoneesta toiseen ja imuroidessani aloin kiinnittää huomiota lattialla lojuviin eri pituisiin hiussuortuviin. Työhuoneen lattia oli niitä ihan väärällään :eek: Säntäsin esikoislikan luo ja siltähän lähti tukkaa ihan vetämällä :eek: Mä hämmästelin kauhuissani likalle että miten tämä tukka tällä tavalla lähtee, tyttökin tuumaili että "sitä minäkin ihmettelen". Soitin hätäpäissäni tk:n päivystykseen, josta ei osattu sanoa juuta eikä jaata yhtäkkiseen hiustenlähtöön. Kehottivat varaamaan omalääkärille aikaa huomenna. Puhelun loppupuolella likka sitten sivulauseessa tokaisi että "minä vain nipsauttelin ja napsauttelin noilla isin kynsisaksilla ja tukka noin putosi! Johtuuko tämä noista saksista?" :xmas:

Kyllähän mun jälkeenpäin ajatellen olis pitänyt kiinnittää huomiota siihen, että suortuvia lojui lattialla monessa eri pituudessa eivätkä siis olleet juurestaan irronneet... Mutta kyllä säikähdin niin jotta :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
toi kokeilu varmaan kuuluu lähes kaikkien pikkutyttöjen elämään :D mä tein saman ja nimenomaan kynsisaksilla, ja oon kyllä kuullut lähes kaikkien tyttöjen tehneen jossain vaiheessa. :D
Mä oon kans leikannut tukkaani alle kouluikäisenä, muistaakseni otsista vähän tasoitin :D Hienoa jälkeä tuli keittiöfiskarseilla!

Onneksi ei ihmeempää sattunut niiden kynsisaksien kanssa, samassa huoneessa kun heilui 1,5-vuotias pikkuakka ja ties mitä olisi voinut sattua kun saksien kanssa oikein heilutaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
No millanen kampaus sit loppujen lopuksi oli kun sait kaikki irtonaiset nyhdettyä? :D
Otsiksessa on aikamoinen lommo ja takaa on saksittu sieltä sun täältä. Likka näytti leikanneensa pää alaspäin tukkaansa ja selitti innostuneena että "kokeilin että mitäs jos laitan pään näin ja sitten oon parturi" :xmas:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Otsiksessa on aikamoinen lommo ja takaa on saksittu sieltä sun täältä. Likka näytti leikanneensa pää alaspäin tukkaansa ja selitti innostuneena että "kokeilin että mitäs jos laitan pään näin ja sitten oon parturi" :xmas:
:D :D :D


Meiän matami on kans parturoinu itteään kerran jos toisen.
Kerran oli hieno kasarityyli, sivuilta siili ja takaa pitkä ruippa.
Onneksi kyseessä on uusiutuva luonnonvara. :eek: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Otsiksessa on aikamoinen lommo ja takaa on saksittu sieltä sun täältä. Likka näytti leikanneensa pää alaspäin tukkaansa ja selitti innostuneena että "kokeilin että mitäs jos laitan pään näin ja sitten oon parturi" :xmas:
:D :D :D


Meiän matami on kans parturoinu itteään kerran jos toisen.
Kerran oli hieno kasarityyli, sivuilta siili ja takaa pitkä ruippa.
Onneksi kyseessä on uusiutuva luonnonvara. :eek: :hug:

:LOL: :heart: Oli varmaan komea kuontalo!
 

Yhteistyössä