Tulipas paha mieli :(

  • Viestiketjun aloittaja Harmaa varjo onnen ylle.
  • Ensimmäinen viesti
Harmaa varjo onnen ylle.
Olemme olleet mieheni kanssa yli 5 vuotta yhdessä, meillä on kaksi lasta. Tostaina päätimme, että menemme nyt syksyllä naimisiin, varattiin kirkko ja ostettiin kihlat.
Tänään sitten kerroin uutisesta äidilleni. Hän ei edes onnitellut. Kysyi että joko me kirkon olemme varanneet, sanoi vain että no eipä sille sitten enää mitään voi.
Olen odottanu tätä niin kauan ja tosi onnellisena pitäny sormusta, miettinyt tulevia häitä ja yhteistä elämäämme..
Nyt sitten äitini veti ison harmaan varjon onnen ylle. Onpa kiva sinne kirkkoon astella kun tiedän mitä mieltä äitini tästä on.
 
Kurja juttu. Kun kerroin kihlauksestani ex-mieheni kanssa, mun äiti totesi: "Voi jumalauta." Voit kuvitella että loukkaannuin.

Ikävä kyllä, äiti oli oikeassa. Koko suhde oli tuhoon tuomittu ja "mies" osoittautui totaaliääliöksi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tinker83:
Minä en oo ees äitilleni kertonu, et aiotaa naimisiin :LOL: Juurikin tuon reaktion takia :x
Onneksi olkoon!
Koskas teidän häitä sitten juhlitaan? :)

No odotin kyllä toisenlaista reaktiota äidiltäni. Hän on kuitenki tosi paljon tekemisissän kanssamme, antanu lähes kaikkensa että meillä on hyvä olla. Hymyni oli varmasti korvissa kun uutista kerroin, vaan kylläpä hän osasi sen latistaa, hyvä ettei itku päässyt. Tiedän että minä se tässä naimisiin menen, mutta toivoisin kyllä että lähimmäiseni olisivat onnellisia puolestani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja me äidit tiedämme paremmin:
Miksi otit miehen jonka äitisi tietää huonoksi?
No minkä ihmeen takia hän sitten teeskentelee pitävänsä miehestäni?
Mun koko perhe sinnitteli mun ex-miehen kanssa, tekivät kaikkensa pitääkseen hänestä ja ottaakseen sukuun ihanmun vuoksi. Eron jälkeen vasta sain kuulla, että kaikki perheestäni olivat inhonneet miestä.
 
ap
Minusta heillä luistaa juttu hyvin, ei ole ollut minkäänlaista merkkiä ettei miehestäni pitäisi. Siksi reaktio olikin isku vasten kasvoja. Jos tietäisin ettei hän miehestäni pidä, en kai olisi muuta odottanutkaan.. Mutta mutta...
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minusta heillä luistaa juttu hyvin, ei ole ollut minkäänlaista merkkiä ettei miehestäni pitäisi. Siksi reaktio olikin isku vasten kasvoja. Jos tietäisin ettei hän miehestäni pidä, en kai olisi muuta odottanutkaan.. Mutta mutta...
Entä jos kysyisit äidiltä, että miksi hän reagoi noin?
 
Mää
Kun me kerrottiin anopille että ollaan menossa naimisiin, anoppi veti suun väärälleen ja kysyi: "Oletteko te nyt miettiny tän asian ihan loppuun asti?" Oltiin joo, 15 vuotta seurustelua ja kaksi lasta takana. Annoin mennä toisesta sisään ja toisesta ulos. Tee säkin niin. :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa varjo onnen ylle.:
Olemme olleet mieheni kanssa yli 5 vuotta yhdessä, meillä on kaksi lasta. Tostaina päätimme, että menemme nyt syksyllä naimisiin, varattiin kirkko ja ostettiin kihlat.
Tänään sitten kerroin uutisesta äidilleni. Hän ei edes onnitellut. Kysyi että joko me kirkon olemme varanneet, sanoi vain että no eipä sille sitten enää mitään voi.
Olen odottanu tätä niin kauan ja tosi onnellisena pitäny sormusta, miettinyt tulevia häitä ja yhteistä elämäämme..
Nyt sitten äitini veti ison harmaan varjon onnen ylle. Onpa kiva sinne kirkkoon astella kun tiedän mitä mieltä äitini tästä on.
Et voi olla tosissasi :LOL:

 
ap
No, onhan äitini ehkä vähän, no. Hänellä on vahvat mielipiteet, yleensä se on negatiivista. Hän itse erosi isästäni ollessani pari vuotias, eikä oikein ole sen jälkeen saanut suhdetta solmittua. Mutta olisihan hän voinut minun takiani yrittää näyttää edes hieman, no, ei ainakaan happamalta..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa varjo onnen ylle.:
Olemme olleet mieheni kanssa yli 5 vuotta yhdessä, meillä on kaksi lasta. Tostaina päätimme, että menemme nyt syksyllä naimisiin, varattiin kirkko ja ostettiin kihlat.
Tänään sitten kerroin uutisesta äidilleni. Hän ei edes onnitellut. Kysyi että joko me kirkon olemme varanneet, sanoi vain että no eipä sille sitten enää mitään voi.
Olen odottanu tätä niin kauan ja tosi onnellisena pitäny sormusta, miettinyt tulevia häitä ja yhteistä elämäämme..
Nyt sitten äitini veti ison harmaan varjon onnen ylle. Onpa kiva sinne kirkkoon astella kun tiedän mitä mieltä äitini tästä on.
Et voi olla tosissasi :LOL:
Mitä naurat?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minusta heillä luistaa juttu hyvin, ei ole ollut minkäänlaista merkkiä ettei miehestäni pitäisi. Siksi reaktio olikin isku vasten kasvoja. Jos tietäisin ettei hän miehestäni pidä, en kai olisi muuta odottanutkaan.. Mutta mutta...
Entä jos kysyisit äidiltä, että miksi hän reagoi noin?
Niin varmaan täytyy tehdä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa varjo onnen ylle.:
Olemme olleet mieheni kanssa yli 5 vuotta yhdessä, meillä on kaksi lasta. Tostaina päätimme, että menemme nyt syksyllä naimisiin, varattiin kirkko ja ostettiin kihlat.
Tänään sitten kerroin uutisesta äidilleni. Hän ei edes onnitellut. Kysyi että joko me kirkon olemme varanneet, sanoi vain että no eipä sille sitten enää mitään voi.
Olen odottanu tätä niin kauan ja tosi onnellisena pitäny sormusta, miettinyt tulevia häitä ja yhteistä elämäämme..
Nyt sitten äitini veti ison harmaan varjon onnen ylle. Onpa kiva sinne kirkkoon astella kun tiedän mitä mieltä äitini tästä on.
Et voi olla tosissasi :LOL:
Mitä naurat?
Toi sun koko juttusi on niin naurettava. "Ison harmaan varjon onnen ylle"! Ei ole todellista. :D

 
pyy
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No, onhan äitini ehkä vähän, no. Hänellä on vahvat mielipiteet, yleensä se on negatiivista. Hän itse erosi isästäni ollessani pari vuotias, eikä oikein ole sen jälkeen saanut suhdetta solmittua. Mutta olisihan hän voinut minun takiani yrittää näyttää edes hieman, no, ei ainakaan happamalta..
Et ole vastannut siihen kysymykseen, mikä miehessäsi voisi epäilyttää äitiäsi. Jos et sitä tiedä, niin kai sen verran utelias olet, että kysyt:eek: En minä ainakaan pystyisi kuittaamaan tuommoista asiaa vain sillä, että aha, äiti on tuota mieltä vaan kysyisin syytä.
 

Yhteistyössä