Tulipahan kokeiltua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies 45
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies 45

Vieras
Saan varmaan lokaa silmille ja lukea olevani pervo ja homo, mutta mitäs siitä.
Olin jo jonkun aikaa miettinyt kun olin naisille ehdotellut anaaliseksiä ja välillä saanutkin, että miltähän se kulli tuntuisi omassa pyllyssä. Joten päätin kokeilla sitä.
Löysin miehen tv-chatin kautta ja sovimme tapaamisesta. En pitänyt miestä, kuten en muitakaan miehiä seksikkäänä. Siitä huolimatta toisen miehen kalua oli kiva pitää kädessä, mutta hyväilyihin ja suuteluun en suostunut, enkä suostu miehen kanssa. Itse akti oli alussa kivulias, mutta kipu hellitti suht nopeasti. Kaiken kaikkiaan voin sanoa nauttineeni siitä ja sain myös itsekkin tyydytyksen samalla.
Onkohan meitä kokeilleita kovinkin paljon ja mitä piditte siitä. Minä ainakin pidin.

Hienoa että kokeilit :)
Voithan silti leikkiä näitä leikkejä myös naisen kanssa, leluilla, jos miehet eivät noinniinku muuten kiinnosta/kiihotakaan kovin paljoa...Eiks je?

Tulipa vaan mieleen, että kun jyystää miestä peppuun, niin eikö siinä tuoksinnassa pallit heilu ja hakkaa toisiaan vasten?.- Luulis tekevän kippeetä, jos niin käy.

No sait niinkuin odotitkin noita pervohomo tuomioita. Joillakin ei näköjään riittänyt ymmärrys tai kärsivällisyys lukea juttuasi edes sen vertaa että olisivat ymmärtäneet kenen kulli oli kenen pyllyssä.

Mutta jos se kiinnosti ja rohkeus riitti ja nautit niin mikäs siinä. Kivaa että oli mukavaa.

Itselläni ei ihan vastaavaa kokemusta ole, mutta kerran pienen humalan rohkaisemana (ja ulkomailla) annoin transun ottaa itseltäni suihin. Poika osasi asiansa erinomaisen hyvin ja minulle jäi päällimmäiseksi hyvät muistot kokeilusta. Ja tuo transu oli suorastaan kaunis.

Olit rohkea kun sait aikan kokeilla asiaa. Minulta se viimeinen rohkeus jää puuttumaan vaikka haluja olisi.

Yhteen asiaan haluaisin lisätietoa: saitko itse koskematta kaluusi??

Alkuperäinen kirjoittaja mies 45:
Saan varmaan lokaa silmille ja lukea olevani pervo ja homo, mutta mitäs siitä.
Olin jo jonkun aikaa miettinyt kun olin naisille ehdotellut anaaliseksiä ja välillä saanutkin, että miltähän se kulli tuntuisi omassa pyllyssä. Joten päätin kokeilla sitä.
Löysin miehen tv-chatin kautta ja sovimme tapaamisesta. En pitänyt miestä, kuten en muitakaan miehiä seksikkäänä. Siitä huolimatta toisen miehen kalua oli kiva pitää kädessä, mutta hyväilyihin ja suuteluun en suostunut, enkä suostu miehen kanssa. Itse akti oli alussa kivulias, mutta kipu hellitti suht nopeasti. Kaiken kaikkiaan voin sanoa nauttineeni siitä ja sain myös itsekkin tyydytyksen samalla.
Onkohan meitä kokeilleita kovinkin paljon ja mitä piditte siitä. Minä ainakin pidin.

Eikö tämä nyt jo vihdoin viimein todista sille viimeisellekin epäilijälle, että a-seksi on nautinnollista ja siitä saa tyydytyksen.
Nyt kaikki nopsaan hankkmaan se oma "hanuristi", joka panee kaikki reijät kyselemättä.

Pankaa vaan pyllyyn, sisempi sulkijalihas voi vaurioitua ja paskat on housussa.
Kipu merkitsee alussa siitä. Ulompi lihas antaa periksi ja sisempi on mikä estää tiedostamatta ulosteen tulon.
En ymmärrä mikä kiihottaa panna pyllyyn kun on sitä varten pimppi keksitty.
Likaista homojen touhua.

Etpä taida olla lääkäri, kun kirjoitat itse päin pyllyä :=)

Silloin tällöin harrastetusta anaaliseksistä ei ole todellakaan mitään vaaraa. Muutenhan lääkärit (ihan oikeat sellaiset) kieltäisivät anaaliseksin harrastamisen niin naisilta kuin miehiltäkin.

Ajatuksisssa on monesti ollut päästä kokeilemaan miehen kalua. Luulen, että aika yleinen fantasia. Meillä vmo haluaisi jopa nähdä tuon toimituksen. En tuomitse, oikeastaan taidan olla vähän kateellinen....

Alkuperäinen kirjoittaja aino:
mua naisena kiihottaa hirveasti ajatus kahdesta miehesta yhdessa;)

Sama juttu, aino. Mua kanssa kiihottaa katsella kun homot puristelee toistensa munia. Jostain syystä halailevat ja suutelevat homot ei kiinnosta, mutta pippelit paljaina ja vikkelät kädet vatkaamassa toistensa lutkuja, niin se kiihottaa.
Myös anaaliin työntyminen kiihottaa. Pöydällä selällään makaava kaveri, jolle paksu muna uppoaa kerta toisensa jälkeen kireään reikään. Vapaa kulli heiluu jäykkänä ja välillä kaverin oma käsi käsi vetää nahkaa eestaas. Ja voihan se reijällä oleva kaverikin runkata sen pantavan munaa. Ajatella jos niillä tulee yhtäaikaa:))

Olen ollut avarakatseinen siihen asti kun mieheni tapasin homostelusta. Hän harrasti myöskin selkäni takana miehiä huomi miehiä ja jopa otti siitä maksua. Sai ihmeen fiilarit siitä. Jos on bi niin siitä pitää ehdottomasti toiselle kertoa. Parisuhteeseen en lähde bi:n kanssa eikä homomiehillä ole minulle annettavaa. Kiva kun nautit ja toivottavasti et ketään pettänyt. Kerro kuitenkin tuleville mahd. naisillesi, että tykkäät myös miehistä. Tuolla chateissa ja sub palstoilla exänikin ilmoitteli. Kulissit kaatuivat kolisten kun asiasta kiinni jäi.

Alkuperäinen kirjoittaja N25:
Hienoa että kokeilit :)
Voithan silti leikkiä näitä leikkejä myös naisen kanssa, leluilla, jos miehet eivät noinniinku muuten kiinnosta/kiihotakaan kovin paljoa...Eiks je?

Minulla kävi niin, että nainen vähän ennen laukeamistani työnsi yllättäen sormen pyllyyni.
Se oli niin kiihottavaa, että kalu nytkähteleli pitkään, ennenkuin tajusi, ettei tuu enää muuta kuin höyryä.
Olen jälkeenpäin ajatellut, että olisi kiihottavaa, jos nainen sitoisi ja "raiskaisi" minut, tai "korkkaisi".
Miehen kanssa en sitä haluaisi tehdä, vain naisen kanssa ajatus kiehtoo, mitähän mieltä naiset moisesta pervessistä ajattelevat????

Yhteistyössä