Tulipa tosi paha mieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suuuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suuuu

Vieras
Tilanne jossa mies sanoi, että teet näin JA YRITÄT NÄYTTÄÄ NÄTILTÄ.

Siis mun oma mies sanoi näin kun juttelimme tutun miehen kanssa eräästä asiasta.

Voi että mulle tuli paha mieli, tää mieskin vähän häkeltyi kun mun mies sanoi noin.

En siis ole nätti hänen mielestä jos oikein pitää yrittää näyttää nätiltä.

En saa tätä mitenkäänpäin käännettyä niin, ettei mies ois tarkoittanut sitä.

Toi "yritä näyttää nätiltä" nyt on vähän sellainen perusfraasi/heitto, että mä en loukkaantuis jos joku niin sanois. Kerro vähän lisää, missä asiayhteydessä sun mies niin sanoi? Ja miten juttu siitä sitten jatkui? Ja kuinka sun mies käyttäytyi muuten (nauroi, kiusoitteliko muutenkin, vai oliko tyly, totinen, ylenkatsova tms.)

• Tykkää
Reactions: Zucchini
No naureskeli. Oli tosi inhottavaa :( kahdenkesken meillä saattaa olla tollasia vitsejä, vakavempiakin. Mut jotenkin satutti kun toisen kuullen sanoi.

Tuli mieleen että yrittiköhän vain jollain tapaa sit kuitenkin sanoa tälle toiselle miehelle et hänen naisensa on nätti?

Tosi outoa oli vain kuulla miehen suusta tollasta vielä tuollaisessa tilanteessa kun on muita lähellä.

[QUOTE="Maija";28310299]Niin ja mitä sun mies sanoi, kun sanoit sille pahoittaneesi mielesi?[/QUOTE]

En ole sanonut, koska jos mä jokaisesta mieleni pahoittamisesta sanoisin ni en sais muuta tehdäkkään (pahoitan aika herkästi)

Eikä tää nyt niin vakavaa ole, mut inhottava olo tuli

minä sanon monesti eukolleni että tee se niin ja yritä näyttää nätiltä.
ei ole mikään järjen jättiläinen tuo eukko ja yritä näyttää on heitto,ikään kuin ei muka olisi nätti.
tyhmä kuin saapas mutta nätti.

Öh, toihan on ihan perusheitto eikä sillä oo mitään sen syvällisempää merkitystä. Minkä helvetin takia naiset aina ajattelevat asioita niin käsittämättömän monimutkaisesti ja kaiken pitää olla aina niin perkeleen moniselitteistä.

Ota nyt järki käteen jos se vain suinkin onnistuu, täähän on pelkkä vitsi koko aloitus.

Haha, mun mies jos sanois noin, niin saattaisin vaan naurahtaa. Sanoisin, että jos lupaat itse etes, esittää fiksua ja filmaattista, niin voisin harkita, että oon hiljaa ja näytän nätiltä :laugh:

Nuori ja tai itsetunnoton? Mä en edes huomaisi jos mulle joku moista sanoisi, saati että vatvoisin. Ryhdistäydy! Säälittävä reppana ei oo mikään kaunis näky sekään :)

[QUOTE="eeva";28311759]Ois mullekin tullut paha mieli, mut ehkä se oli vaan huono vitsi.[/QUOTE]

Joo o ..naisia pitää kehua ja ei saa haukkua.
Miehiä ei pidä kehua ja saa haukkua, tämä käy monen parisuhteen elämään.

viimeksi emäntä sanoi, että laita nyt nuo vaatteet päälle ja yritä näyttää komealta.

Lause on niin normaal/yleinen/tavallinen naisen suusta, että miehet eivät edes tajua että siinä voi olla jotain väärää. Siinä vain tehdään työtä käskettyä, eli vaatteet rivakasti niskaan, leuka ylös ja rinta rottingille ja kaikilla hyvä mieli.

viimeksi emäntä sanoi, että laita nyt nuo vaatteet päälle ja yritä näyttää komealta.

Lause on niin normaal/yleinen/tavallinen naisen suusta, että miehet eivät edes tajua että siinä voi olla jotain väärää. Siinä vain tehdään työtä käskettyä, eli vaatteet rivakasti niskaan, leuka ylös ja rinta rottingille ja kaikilla hyvä mieli.

No, itse en tykkää komennella miestä, enkä tykkäis ollenkaan, että mies ois mulle kuin joku lapsi jota mä neuvosin ja käskisin.
Eikä ketään tietenkään saa haukkua. Omaa rakasta luulis olevan mukava kehua.
:heart:

[QUOTE="vieras";28311413]Nuori ja tai itsetunnoton? Mä en edes huomaisi jos mulle joku moista sanoisi, saati että vatvoisin. Ryhdistäydy! Säälittävä reppana ei oo mikään kaunis näky sekään :)[/QUOTE]

Näinhän sitä itsetuntoa nostetaan, ryhdistäydytään vaan koska nyt ollaan säälittäviä reppanoita!
Ootpa empaattinen ja ymmärtäväinen, huomaa selkeästi että olet itse todella tasapainoinen ja hyvän itsetunnon omaava... noot.

En mä kyllä koskaan sanoisi noin mun miehelle.

Yhteistyössä