N
nojoo-o.
Vieras
Huhhuh.
Huomenna olis valokuvaus, ja kävin toissapäivänä kaupungilla ostamassa "jotain kivaa".
Mitähän sieltä sitten löytyi... Ajattelin jotain Henkkamaukka, Monsoon, Zara Dpam, Benetton tai Pop linjaa. Sekoitusta niistä. Joo ei tullut sellaista. Tsekkasin ne. Niillä ei ollut oikein sellasta söpöä hametta ja paitaa. Sukkiksia en uskaltanu ostaa, ku en tiedä mitä värilinjaa löytyy. Ajatus oli pinkkiä tai beigeä ja luonnonvaaleaa, ehkä ruskeaa. Tai vaaleanpunaista.
Näiden merkkien yhdistelmän hinnaksi olis tullu 30-80e.
Hiippailin Gant Storeen. Siellä oli yksi hame ja ja yksi neule. Ne oli suloisia, mut mä haluaisin ehkä ENEMMÄN ja RUNSASTA.
Hintaa niille ois tullut vajaa 200e. Ei paha, kun ajattelee, että niitä oikeasti käytetään.
Siispä halusin tsekata lempimerkkini Monnalisan.
Monnalisaa löytyy täältä vain yhdestä ainoasta putiikissa, joss olis ehkä ollu VÄHÄNKS ihanat hame & leggarit.
Siel ei ollut yhtään söpöä paitaa.
Hameen ja leggareitten hinnaksi olisi tullu satanen, joka ei minusta kauhean kallis.
No löysin sitten Burreakin.
Joo-o, joo-o. Kaunis ja pehmeä, että käytännöllinen tunika, 60e.
Hame olis irronna 80e.
Ja mun sydämen sulattajat. Ihanan pehmeä neule 150e, joka oli ehkä jo liikaa. Siinä menee mulla kipukynnys aika pitkälle.
Ja leggarit. Kauniit, viimeistellyt unelmapehmeät Baby pinkit tai Baby bluet legginsit.
50e, tarjouksessa. Se ei ollu paljon niiden SANOMATTOMALLE kauneudelle.
Mietin sitten meidän ulkojuttuja tänä vuonna.
Halusin satsata tänä talvena sisävaatteisiin. Siispä yksi toppapuku Prisman alesta, yht. 35e.
Kirpulta Ticketin housut 5e ja H&M takki uutena, n. 30e.
Ticketin haalari huutiksesta.
Ei paljon.
Siis miksi, oi MIKSI mä en nyt vähän irrottelisi.
No, kerrankos sitä.
Mä ostin ne burren legginsit baby pinkinä. Ylihuomenna voisin hankea baby bluet, sekin oli ihana väri.
Se neuletakki oli täydellinen. Se.
Valkeaa kaunista tunikaa pallottelin, ottaa vai ei. Meillä ei sellaista kuiteksaan ole... Ottaa.
Mut entäs ne ihanat Monnalisat ja söpöt Gantit?
Kyllä meillä muutenkin käytetään vaatteita. Monnalisalta ne ihastuttavat pehmoiset legginsit hurmaavin yksityiskohdin. Gantilta hame arkeen.
Mut entäs kuvaushame? Se voisi olla Burrelta, kun kerta kaikki muukin on.
Burberryllä ei ollu ku sitä nova checkiä, jota en tällä kertaa isompina pintoina huolinut tällä kertaa. Pikku Helenelle. Oopsy Daisyn hame kolahti luukusta tänään.
Panta 10e, Accessorizelta.
Ja mitä kuvausasulle jäi sit hintaa?
Panta 10e.
Hame 52e.
Tunika 60e.
Neule 150e.
Legginsit 50e.
322 e.
Krhmm. Kitsastellaan sitten taas hetki...
Ääh, miks mun pitää vetää nämä aina ihan överiksi
Huomenna olis valokuvaus, ja kävin toissapäivänä kaupungilla ostamassa "jotain kivaa".
Mitähän sieltä sitten löytyi... Ajattelin jotain Henkkamaukka, Monsoon, Zara Dpam, Benetton tai Pop linjaa. Sekoitusta niistä. Joo ei tullut sellaista. Tsekkasin ne. Niillä ei ollut oikein sellasta söpöä hametta ja paitaa. Sukkiksia en uskaltanu ostaa, ku en tiedä mitä värilinjaa löytyy. Ajatus oli pinkkiä tai beigeä ja luonnonvaaleaa, ehkä ruskeaa. Tai vaaleanpunaista.
Näiden merkkien yhdistelmän hinnaksi olis tullu 30-80e.
Hiippailin Gant Storeen. Siellä oli yksi hame ja ja yksi neule. Ne oli suloisia, mut mä haluaisin ehkä ENEMMÄN ja RUNSASTA.
Hintaa niille ois tullut vajaa 200e. Ei paha, kun ajattelee, että niitä oikeasti käytetään.
Siispä halusin tsekata lempimerkkini Monnalisan.
Monnalisaa löytyy täältä vain yhdestä ainoasta putiikissa, joss olis ehkä ollu VÄHÄNKS ihanat hame & leggarit.
Siel ei ollut yhtään söpöä paitaa.
Hameen ja leggareitten hinnaksi olisi tullu satanen, joka ei minusta kauhean kallis.
No löysin sitten Burreakin.
Joo-o, joo-o. Kaunis ja pehmeä, että käytännöllinen tunika, 60e.
Hame olis irronna 80e.
Ja mun sydämen sulattajat. Ihanan pehmeä neule 150e, joka oli ehkä jo liikaa. Siinä menee mulla kipukynnys aika pitkälle.
Ja leggarit. Kauniit, viimeistellyt unelmapehmeät Baby pinkit tai Baby bluet legginsit.
50e, tarjouksessa. Se ei ollu paljon niiden SANOMATTOMALLE kauneudelle.
Mietin sitten meidän ulkojuttuja tänä vuonna.
Halusin satsata tänä talvena sisävaatteisiin. Siispä yksi toppapuku Prisman alesta, yht. 35e.
Kirpulta Ticketin housut 5e ja H&M takki uutena, n. 30e.
Ticketin haalari huutiksesta.
Ei paljon.
Siis miksi, oi MIKSI mä en nyt vähän irrottelisi.
No, kerrankos sitä.
Mä ostin ne burren legginsit baby pinkinä. Ylihuomenna voisin hankea baby bluet, sekin oli ihana väri.
Se neuletakki oli täydellinen. Se.
Valkeaa kaunista tunikaa pallottelin, ottaa vai ei. Meillä ei sellaista kuiteksaan ole... Ottaa.
Mut entäs ne ihanat Monnalisat ja söpöt Gantit?
Kyllä meillä muutenkin käytetään vaatteita. Monnalisalta ne ihastuttavat pehmoiset legginsit hurmaavin yksityiskohdin. Gantilta hame arkeen.
Mut entäs kuvaushame? Se voisi olla Burrelta, kun kerta kaikki muukin on.
Burberryllä ei ollu ku sitä nova checkiä, jota en tällä kertaa isompina pintoina huolinut tällä kertaa. Pikku Helenelle. Oopsy Daisyn hame kolahti luukusta tänään.
Panta 10e, Accessorizelta.
Ja mitä kuvausasulle jäi sit hintaa?
Panta 10e.
Hame 52e.
Tunika 60e.
Neule 150e.
Legginsit 50e.
322 e.
Krhmm. Kitsastellaan sitten taas hetki...
Ääh, miks mun pitää vetää nämä aina ihan överiksi